Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
@ Fifi odczułeś tą różnicą w sztywności? IS jest imo milion razy lepsze i bezproblemowe ;)

No to spytaj się Rock Shoxa czemu zmienił mocowanie na PM.

  • 4 miesiące temu...
Napisano

Temat wraca ze snu jesiennego - o Crossride też odświeżyłem bo kół potrzebuję, a jeśli jednak wybiorę tarczówki (z V-kami mam jeden problem niestety...) to nadal zastanawiam się nad RM5. Aż żałuję teraz że ich nie wziąłem w wakacje... :)

 

Nawrotek - jak się koła spisują? Centra nadal trzyma, łożyska dają radę? Żadne wżery zimowe się nie pojawiły? :)

 

PS. Chyba że ktoś sprzedaje "za pół ceny" to jestem żywotnie zainteresowany :)

Napisano

Heheheh nie no żyją sobie nieźle :) Luzu nie mają, bęben dostał mniej smaru i jeszcze głośniej strzelają niż było, szprychy dałem do magików do rowerowego, żeby mi je dociągli i jest ok. Zostają ze mną na przyszły sezon, a potem kto wie.. może jakieś 3 albo 1 się kupi :)

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Napisano

Wiem, że chyba nie powinienem tego pisać, ale przymierzam się do złożenia pierwszego roweru z prawdziwego zdarzenia i już miałem kupować Mavic Crossride, ale... zakochałem się w tych Fulcrumach (i tej czerwieni!)! Pomóżcie mi proszę przekonać samego siebie, że warto dołożyć te 200 czy więcej złotych, bo Red Metal 5 są lepsze od Maviców w czymś więcej niż tylko w kolorze! :)

 

PS. Jeśli się na nie zdecyduję, powędrowałyby chyba do ramy Merida Matts Special Edition (699 zł). A może lepsza będzie Corratec Super Bow Fun? Sam nie wiem... :P

  • 3 miesiące temu...
Napisano

warto warto! Dla wygladu na pewno ;) Coprawda mam Red Metal 3 ale podobienstwa sa B)

A jak spojrzalem na cene teraz to sie przerazilem!!! W grudniu wzialem swoje za 1000 a teraz 1700!!! Boze widzisz a nie grzmisz... Mowili ze bedzie podwyzka ale o tyle :| pffff

Red Metal 5 tez ladnie w gore - widze ze ponad 200 zl... :/

  • 3 miesiące temu...
Napisano

1805 a 2076 to jest różnica niestety. :(

Dokładam 100zł i mam genialne składaki.

Możesz podpowiedzieć z jakich części:

obręcze:

szprychy:

nyple:

piasty:

robocizna:

razem:

albo nawet taniej :)

Napisano

Teraz kiedy POLSPORT traci Fulcruma robi fajne wyprzedaże :down: w tej chwili RM5 można mieć za 700 zł a RM3 za 1400 zł ;) no i RM1 za 2000 zł to niezła konkurencja dla Crossmarków :D

Napisano

Możesz podpowiedzieć z jakich części:

obręcze: Equalizer 21 2x100zl lub DT 4.2d xr 2x165zl

szprychy: DT Comp 120zl / DT revo 190zl

nyple: Dartmoor Alu 30zl

piasty:

robocizna: 50zl

razem:

eq 21 400zl + dowolna kwota na piasty.

DT 4.2d 530zl + dowolna kwota na piasty

 

Gość R3surrection
Napisano

eq to padło.... a te ceny co pdoałeś jakieś wybitnie promocyjne, specjalista za zaplecenie koła nie bierze 25zł

Gość R3surrection
Napisano

ja mam za friko, jak wydam na dobre koła... ale cena specjalisty co robi mavica revo czy aerolite etc to 50zł na koło przeważnie,

  • 11 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Witam , mam problem z moimi fulcrumami

 

kupilem je pod koniec pazdziernika

 

i mam problem z zapadkami bebenka

 

czasami nie lapia zapadki i kolo kreci sie jak w ostrym kole...

 

 

gwarancja ? bo nie wiem co robic...

 

zrobilem moze z 350km

  • 2 miesiące temu...
Napisano

odkopie watek

 

kupiłem niedawno rower z RM5, jeździłem w sumie niewiele (jakieś 150) i wszystko niby ok, do wczoraj.

Otóż, wydaje mi się ze obręcz nie jest idealnie na środku względem piasty. Tak jak by była przesunięta w tę stronę gdzie jest więcej szprych, czyli przednia obręcz bardziej w lewo a tylna bardziej w prawo (patrząc na rower od tyłu oczywiście:) ).

tak się zastanawiam czy to normalne? chyba nie...

 

oprócz tego przesunięcia mam wrażenie ze tylne koło się rozcentrowało, przednie jeśli już to minimalnie.

 

Też zauważacie takie problemy w waszych RMach?

  • Mod Team
Napisano

Zaplot w RM ma to do siebie,że nie jest symetryczny ( czyli szprychy nie są pod tym samym kątem po obu stronach ,zresztą jak w większosci kół pod tarcze, gdzie mocowanie szprych po stronie tarczy jest bliżej osi ze względu na mocowanie tarczy).

W RM szprychy po stronie kasety są prawie pionowo , a po stronie tarczy pod kątem. Wrażenie wizualne są takie jak opisałeś.

Poza tym ułożenie szprych w RM wynika z konstrukcji piast i sposobu zaplotu.

Napisano

Zaraz po napisaniu wziąłem metr w rękę i się samo wyjaśniło :).

Odkryłem luzy w tylnej piaście, wykasowałem je po przez dokręcenie nakrętki/uszczelnienia (kontrowanej po przez śrubkę bodaj 4mm, imbus) od strony tarczy, ale wydaje mi się ze jest jeszcze luz na bębenku, jest to możliwe? w bębenku sa kolejne dwa łożyska toczone? jak ten luz wykasować?

 

W ogóle jest możliwe dostać taka rozpiskę/rysunek techniczny przedstawiający co i jak skręcać do piast w RM5?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...