Skocz do zawartości

[7461g] GhostRider by Lookas


Lookas 46

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

Rower początkowo miał być ekonomiczną szosą do treningów. Pomysł był by wszystko było maxymalnie czarne wybór padł na Shimano 105 (2005). Rower zacząłem składać w momencie kiedy pozbyłem się Kony od zakupu korby FSA :) Jednak z czasem kupowania kolejnych części zapomniałem o "ekonomicznej" szosie. Z powodu zakupu KTM'a fundusze trochę zmalały i w efekcie aby dokończyć rower wsadziłem kilka podzespołów w ogóle nie pasujących do tego roweru. I tak w tym rowerze są koła whr 500 które pasowałyby wagowo do Ikarusa. Rower ma spory potencjał do zejścia z wagi i z czasem będzie chudł :P Zapewne będą pytania o siodełko i sztycę, powiem krótko działają i nie pękają te komponenty ;) Zmian będzie jeszcze sporo m.in. na bardzo ciekawe kółka ale to daleka przyszłość :thumbsup: W międzyczasie były też pedałki Aerolight 124g ( w galerii fotka) ale pozbyłem się ich nie posiadają w ogóle luzu roboczego, czego przy zakupie nie brałem pod uwagę.

 

brakes (hamulce): Campagnolo Record 306g

cables (pancerze i linki): Campagnolo Record 150g

cassette (kaseta): Ultegra 10 246,91g

chain (łańcuch): Ultegra 10 262,5g

crankset (korby): FSA Carbon Pro 566g

derlr front(przerzutka przednia): Campagnolo Record 71,58g

derlr rear(przerzutka tylnia): Campagnolo Record 186,1g

fork (widelec): Zeus Zics -Carbon (masa z gwiazdką) 331,8g

frame (rama): Fort Alex ( lekki tuning i zmiana lakieru) 1339g

handlebar (kierownica): Zeus Zeta-Carbon (OS 44cm) 195,11g

handlebar tape (owijka)( masa z zatyczkami): Time 90g

headset (stery): Ritchey WCS Carbon 64g

pedals (pedały): CrankBrothers 276g

rim tapes : Maxxis 36g

seat (siodło): M2Racer Aramid/Carbon 46,55g

seatpost (sztyca): M2Racer Carbon 67,69g

seatpost clamp (zacisk sztycy): Kalloy BBC-100 16,7g

shifters (manetki): Campagnolo Record 325g

skewers (zaciski) : BBB 64,64g

stem (mostek): Promax Alu-Carbon 171,02g

tires (opony): Hutchinson top speed 413g

tubes (dętki) : Maxxis 101g

wheel front (kolo przednie): whr 500 812g

wheel rear (kolo tylne): whr 500 1072g

 

total : 7461,78g

 

trochę fotek :P

 

dsc00096yg2.th.jpgdsc00095qy6.th.jpgdsc00097un6.th.jpg

dsc00099rp5.th.jpgdsc00100hm4.th.jpg

dsc00105zb0.th.jpgdsc0002171qi9.th.jpg

dsc00003ia0.th.jpgdsc00017kv3.th.jpgdsc00137hi8.th.jpgdsc00109gp9.th.jpgdsc00110yf6.th.jpg

Fotki całości jeszcze nie mam pomimo, że bike już śmiga od dłuższego czasu :] Postaram się zrobić jutro :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też czekam na zdjęcia , potem ocenie wygląd . Jaki zastosujesz wkład suportu ? Tak się składa że jestem świeżym właścicielem korby KCNC RD 1 - szosowa na isis [ grubo poniżej 500g - 230zł hehe ] i zastanawiam się jaki suport wsadzic . http://www.sub-4.de/1760269.htm

 

A jeśli znudzą ci się ubijaki to te sa lżejsze - mam takie http://www.xtrabike.webd.pl/catalog/produc...products_id=818 - no ale nie są czarne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Heh kłócą sie tutaj 2 koncepcje. Z jednej strony ultralekkie i delikatne części z drugiej koła whr-500 . Respekt za super klocki w rowerze chociaż moim zdaniem jest to przykład roweru który mija się ze swoim przeznaczeniem. No bo jaki jest sens ładowanie siodła za 1200zł i sztycy za 800zł do ramy za hymm.. średniej. Szczerze mówiąc lepiej było np. te 2000zł włożyć w ramę np. cicli b prime (1000gr) która również jest i lekka i kolorystycznie odpowiada twoim zamierzeniom. Zysku więcej i baza wyjściowa do dalszego tuningu znacznie wdzięczniejsza.

Myślę ze powinieneś rozważyć zmianę ramy na coś ciekawszego.. Ale to tylko taka luźna sugestia.

 

Natomiast koła to moim zdaniem tragedia... Miałem okazje używac ten model i whr-560. Nie dość ze miękkie to jeszcze piasty po 2000km padły

Myślę ze to 1 rzecz jaka powinna pójść w odstawkę. (jak chcesz mogę Ci dać namiar do kogoś z fajnymi kółkami pod szytkę)

 

A jak sie jeździ na tym siodełku? Jakie odczucie na np. setnym kilometrze? :D Daje rade?

No i sztyca? ile ważysz? nie trzeszczy? trzyma pewnie siodło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Rama,koła to tylko przejściowe komponenty jak i kilka innych :) Także spokojnie ;) Fotki postaram się dodać jutro max do końca tygodnia będą :)

Siodełko - jak na razie nie miałem okazji zrobić na nim dystansu rzędu 100km ale po niecałych 50 nie miałem problemów ani ja ani ono :) W ramy typu cicli nie pakowałem się ponieważ i tak mnie nie zadowala i tak to samo dotyczy kół i innych części albo kupowałem już takie które zostają w rowerze albo takie na które wydam grosze a w przyszłości je i tak zmienię na to co potrzeba :) Stąd gryzące się niektóre komponenty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Rama wygląda taczkowato.. Zmień ją bo po prostu to pomyłka przy tej klasie osprzętu.

A tak nawiasem powalający kontrast :P ultralekka sztyca m2racer a na niej 100kilowa lampka :)

Ta lampka jest cięższa od całego setu sztyca siodło, co? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Masz lampki.. a rower w technologi Stealth :P

Mam nadzieje że większość wie o czym mówię :)

 

A tak na serio. Lampki i bezpieczeństwo oczywiście są ważne . Chociaż do zdjęć mogłeś je przynajmniej z uchwytu wyciągnąć.

Ale żeby sie nie czepiać już za dużo. Kiedy i na jaką konkretnie ramę planujesz zmienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

suportu nie uwzględniłem w rozpisce ale jak zerkniesz na wagi to doliczysz się brakujących 250g :P

http://road.fullspeedahead.com/fly.aspx?ta...;layout=product , tematu oświetlenia komentować mi sie już nie chce :)

Ramę będę wymieniał ale na bank nie na pedalforce :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Skoro rower ma byc maxymalnie czarny : Linki na jakieś czarne ; końcówki linek też; śruby suportu i korb; opony ; A tu paująca lampka http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=389315713 na pewno dobra propozycja dgy będziesz miec lepsze koła. Tylna lampke też mozna jakąś czarną dac - a szkło pomalowac czarnym lakierem - takim tuningowym od lamp samochodowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Mod Team

Z klameczek jestem zadowolony, działają jak potrzeba :D Ostatnio śmigałem szosą na pełnym SH 105 i ... jest różnica :D chociaż 105 też daje rade :) Szosą mało jeżdżę ( a jeśli już to raczej nocami na treningi w bliżej nie określonych lokalizacjach), więcej na mtb :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...