siwyex Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Zmiana ramy XTC TEAM na Corratec'a, zmiana kół, oraz hamulców na tarczowe... Brakes (Front + rear): (Hamulec przedni + tylny) Avid Three 868 Cables : (linki + pancerze) Shimano - 65g Cassette: (Kaseta) Shimano XT 11-32- 261g Chain: (Lancuch) Shimano XT króciutki - 258g Crankset: (Korby) Truvativ Stylo + Alu bolts - 881g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR + alu bolts - 109g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna)Shimano XTR - 204g Fork: (Widelec) Rock Shox SID Team brak pivotów - 1322g Frame: (Rama) Corratec Superbow FUN - 2021g Headset (stery) : Ritchey WCS & FSA 77g Grips: (Gripy) Boplight - 13g Handlebar: (Kierownica) Scandium - 116g Top Cap : (kapsel) BOP + Alu bolts 11g Pedals: (Pedaly) Xpedo TI/TI - 194g Seat: (siodło) Tune Speedneedle Marathon - 102g Seatpost: (Sztyca) Accent - 336g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) BBB - 21g Shifters : (Manetki) Sram Rocket - 194g Skewers: (Zaciski kol) BBB - 69g Stem: (Mostek) Smica 90mm- 106g Spacers: (Podkładki pod mostek) KCNC - 14g Tire (Front&Rear): (Opona przednia + tylna) Maxxis FlyWeight - 638g Tubes: (Detki) Maxxis Flyweight - 251g Wheel Front: (Kolo przednie) 901g -Hub: (Piasta) Shimano XT -Rim: (Obrecz) Sunrims DS2-XC -Spokes: (Szprychy) DT -Opaska: No name Wheel Rear: (Kolo tylne) 1068g -Hub: (Piasta) Shimano XT -Rim: (Obrecz) Sunrims DS2-XC -Spokes: (Szprychy )DT -Opaska: No name Razem : 10.100g Fotki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Czemu zmieniłeś ramę na taką ciężką? Sprzęt fajny, nie ma do czego się przyczepić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poisonek Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Jedno słowo: WHY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QWEY564 Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 nie wiem czemu narzekacie( )... chciał to zmienił. teraz tylko potrzeba czasu żeby kolejne osoby kupiły Superbow-y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 chciał to zmienił jego sprawa.. rower wyszedł śliczny.. chociaż trochę więcej srebrnych akcentów by mu sie przydało.. przynajmniej tak mi sie wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Zmieni?em hamulce na tarczowe, GIANT by? tylko pod V... Zawsze mi si? Corrateci podoba?y no i jak nada?y?a si? okazja kupi? nówke w rewelacyjnej cenie to dlaczego nie? xD A waga to mnie ju? nie interesuje, kilogram na maratonie nic mi nie da, wol? mie? dobry, sztywny sprzet, a przedewszystkim unikatowy (Za du?o si? XTC namno?y?o:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Co wy chcecie 10kg jak na bika na tarczach to dobry wynik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Zdziwiło mnie to, że Siwyex zmienił ramę na cięższą, bo miał Gianta ~8,7kg i dążył do zejścia z wagi. Dlatego też się zapytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Wyglada faktycznie niezle. Jakie szprychy tam sa? Compy? No i rozumiem ze waga podana w wersji maratonowej, bez rogow, licznika i koszyczka na bidon :turned: Swoja droga moja Smica (mostek) przy 110 dlugosci wazy 104 gramy. Az takie roznice by byly? I zrob cos z ta sztyca Chyba ze to taki poreczny bejsbol na dresow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Verul, nie wiem czemu się czepiasz co to wersji. Niektórzy podają w najlżejszej konfiguracji, niektórzy w konfiguracji wyścigowej. Temat był tyle razy omawiany... Sztyca pewnie przejściowa, ciężko coś lekkiego i taniego znaleźć pod tą średnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Tak waga podana bez wszystkich dodatków... No rower na tarczach ~10kg to nie jest taki tragiczny wynik, ale jakby się postarać to na tej ramie można osiągnąć 9.5kg (zmieniając koła, sztyce i może korbe) PS. Sztyce zmienię, ale jeszcze nie teraz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Na kasecie tez mozna niecale 40g zejsc. Moj XTR 11-32 wazy 223g Albo od razu tytanowa z eBaya ale to niewiadoma jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Za 300zł (XTR) żeby zyskać 40g? śmieszne... Ja za 300zł (zmieniając piasty na CHOSEN) mogę zejść nawet 350g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 17 Maja 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Super rowerek, no i ta rama. Ale nie myślałem, że Corratecki są takie ciężkie. :turned: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Gdyby nie ta waga też bym miał Corrateca Super Bowa. Od zawsze byłem zakochany w ich wyglądzie! Rower wyszedł śliczny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 A ja zmieniajac opony za 200zl zyskalem 500gram. I czy to ma znaczyc ze nie warto kupowac innych rzeczy? Ale jak tam chcesz. Sam zreszta pisales o zmianie korby. Niby na jaka? Na XT nie ma sensu bo to tylko kilkanascie gram mniej. Na XTR? Zysk niewielki a koszt ogromny. Nie trzeba bylo brac piasty XT na poczatku tylko XTR od razu. Wowczas bys nie placil 300zl za 40 gram tylko roznice miedzy XTR a XT za 40 gram.A 300zl za 40 gram to w miare tanio. Wystarczy zobaczyc na ceny innych rzeczy. Np roznice cenowa pomiedzy piasta 240s a 190. No oczywiscie najtaniej jest 40 gram zyskac niewliczajac rogow do konfiguracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek123 Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Świetnie wygląda rower na tej ramie, widziałem ją na żywo wczoraj w sklepie i aż się zdziwiłem że kosztuje tylko 570 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Zależy kiedy 300 zł za 40g to mało. Jeżeli jest to rower 7-8 kg to się zgodzę. Ale jak więcej to IMO już nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 300zł to kupa kasy! A 40g za 300zł?! Po roku tyle brudu Ci się uzbiera w rowerze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Powiem inaczej: 40 gram bez spadku jakosci/trwalosci/wygody. FIFI - bede czekal z niecierpliwoscia jak zejsc 40 gram niskim kosztem bez tracenia tego napisalem wyzej. Zaloze temat z moim rowerem (jak bedzie zlozony, bo na razie sa czesci) i bedziesz mogl sie wykazac. Aktualnie jestem na etapie zastanawiania sie czy w rozpisce dac rogi i licznik z ktorymi jezdze. Bo mozna przeciez dac rozpiske bez nich. Mozna tez dac rozpiske na oponach szosowych 1.35 cala. Zobacze jeszcze czy wpisze wage startowa czy wage najmniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Na LB jest zasada, że rowery podawane są na oponach terenowych. Ale to nie jest LB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 A ostatnio na forum widoczne są poza rowerami wyłącznie spory! Cisza! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Verul, z niecierpliwością czekam na Twój projekt. Przepraszam za OT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 rower piękny, małym kosztem urwiesz jeszcze ze 200-300gram, przede wszystkiem ceglaste vki. Ale rama niech waży ile chce, corratec robie dzieła sztuki(topowe modele) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 Konczac off topik powiem ze moge oczywiscie zamiast szosowych 400 gramowych opon dac niby terenowe 310tki A zeby nie bylo tak calkowicie off topik to do autora tematu: nie napisales jakie szprychy tam sa @R3surrection ale w tym rowerze nie ma V'ek tylko tarcze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.