Rychlapl Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 Witam! Potrzebuję komplet "olinkowania" , do hamulców V-brake Avid SD7 i przerzutek. Myślę, że to waży wszytko bardo podobnie, więc chodzi o jakość pracy. No i abym nie zbankrutował Jest kilka opcji, a zupełnie nie wiem co dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinii Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 Linka hamulcowa - Clark's Clim 8: http://www.cyklotur.com/x_C_I__P_53033439-...01__PZTA_0.html Linka przerzutki - Clark's Clim 8: http://www.cyklotur.com/x_C_I__P_53033440-...01__PZTA_0.html Pancerz do hamulca i przerzutki - ACCENT Supreme: http://www.velo.com.pl/www/produkt.php?m=1...p=%&id=1340 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rychlapl Napisano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2008 A linki i Pancerze Shimano XTR? Komplet wychodzi około 100zł, czyli mniej niż twoja propozycja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinii Napisano 11 Maja 2008 Udostępnij Napisano 11 Maja 2008 http://www.forumrowerowe.org/index.php?s=&...st&p=233535 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2008 Szimano Mysle, ze w moim rowerze przyszedl juz czas na wymiane linek i pancerzy... Kiedys to musialo nastapic... W sumie to dodatkowy wydatek, no ale chyba niezbedny, jesli chce sie cieszyc z jazdy na rowerze, dlatego zwracam sie z zapytaniem jakie linki polecacie i ile takie ustrojstwo kosztuje? Nie chodzi mi o jakies super wylightowane linki typu Alligator I-Link Po prostu dobra (najlepiej sprawdzona) linka z pancerzem w rozsadnej cenie, ale zeby nie wazyla z kolei pol kilo I jeszcze pytanie, czy takie linki beda dobre tez do V brakeow, czy trzeba kupowac osobno linki i pancerze do hamulcow? Z gory dziekuje, Artro P.S I jeszcze jakies dobre klocuszki do SD7, bo tez sie starly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2008 nie wiem co dla ciebie znaczy rozsądna cena za pancerze. to wzgledne pojecie zrelatywizowane przez trwalosc produktu i zadowolenie z jego uzytkowania. wg mnie swietnym produktem jest zestaw gore rideon, w wersji light. przy dobrym zamontowaniu jest to zestaw dlugowieczny - dziala bezproblemowo i bezserwisowo w kazdych warunkach w kazdej porze roku. jesli nie zmienisz ramy na wiekszą lub z drastycznie innym prowadzeniem pancerzy to mozna go uzywac kilka lat, BEZ ingerencji w prace. cena ok 150 zl pozwala uzyskac dwa komplety do zamontowania do tylnej przerzutki - bo tam taka precyzja jest przydatna. jesli rozbijesz tą cene na dwa wyjdzie 75 zl - mozesz nabyc zestaw z drugą osobą na spolke - dwie zadowolone osoby gwaranowane jesli przeliczysz te 75 zl na powiedzmy 2 lata nieinwestowania w okablowanie to cena miesieczna wyjdzie 3 zl. dwa przecietne batony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinii Napisano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2008 Czesc, Jesli chodzi o pancerze to polecam Accent SUPREME. Sa rewelacyjne! Placilem 10 zl za 1 m. Mozesz tez poczytac o nich na forum z postow zadowolonych uzytkownikow. Linki moga byc Clark's CLIM8, ale moga tez byc zwylke ze stali nierdzewnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klosiu Napisano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2008 Ja tam wrzucam zwykle linki stalowki i pancerze z metra ciete . I tak te dwa razy na sezon trzeba to wymienic, wiec nie ma co w tym elemencie isc w koszty. Zysk wagowy miedzy pancerzem zwyklym i lekkim jest bez znaczenia. No chyba ze ktos walczy o pojedyncze gramy . A linki i pancerze do przerzutek i hamulcow sa oczywiscie inne. Linki hamulcowe sa grubsze i maja inny zaczep, a w pancerzach oplot to sztywna spirala, a nie linki ulozone wzdluznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebekfireman Napisano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2008 Ja tam wrzucam zwykle linki stalowki i pancerze z metra ciete . I tak te dwa razy na sezon trzeba to wymienic, wiec nie ma co w tym elemencie isc w koszty. Klosiu jak to robisz że jeżdżąc w naszym regionie tak często musisz zmieniać pancerze? Mi te zwykłe z Allegro (25 zł za 5 metrów) wystarczają spokojnie na 2-3 sezony przy przebiegach 10000 km/sezon. I jeszcze jakies dobre klocuszki do SD7, bo tez sie starly Accent 3-function - tanie, bardzo dobrze hamują i są trwałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klosiu Napisano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2008 sebek --> u nas moze nie, chociaz po sezonie juz jest spadek jakosci dzialania tylnej przerzutki. Ale w tym sezonie wymienialem linki i pancerze dwa razy. Maraton w Istebnej zalatwil mi pancerze w ciagu pol godziny, hamulce nie odbijaly, a zeby wrzucic bieg, wylamywalo sie kciuk . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2008 .... natomiast ja po zainwestowaniu w ride ony przejezdzilem dwa sezony w kazdych warunkach nie ingerujac w olinowanie. wymusilo to dopiero zmiana ramy do ktorej dlugosc docietych ride onow nie pasowala. mysle ze jednak warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2008 Ja stosuję zwykłe link nierdzewki i pancerze Accent Supreme. Podstawą są końcówki pancerzy - Accent z noskiem czyli z 3cm rurką. Na te noski zakładam cieniutką rurkę (może być termokurcz do przewodów) i mam super szczelny system prowadzenia linek. Rurkę zakładam na tych odcinkach, gdzie linka jest "goła" czyli między oczkami w ramie. Mi taki układ wytrzymał cały 2008 rok. Właściwie to wytrzymałby jeszcze dłużej, ale dzisiaj zmieniłem ramę i musiałem kupić wszystko nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinii Napisano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2008 Andref, dokladnie tak samo zrobilem wczoraj w moim rowerze!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2008 Andrew moglbys zaprezentowac jakies zdjecia? Bo widze, ze pomysl jest cud miod i geniusz zla Chodzi mi glownie o zdjecia tych noskow z cieniutka rurka Pomysl prosty i genialny, i na pewno uwzglednie to przy zmianie linek Aha, i jeszcze gdzie mozna dostac takie rurki albo te termokurcze do przewodów? Praktiker/Obi/Castorama/Ikea? Tego typu sklepy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinii Napisano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2008 W kazdym elektronicznym i sklepach, ktore wymieniles. Ja poszedlem z jedna koncowka i wybralem sobie takie, ktore pasuja idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2008 Sory, że tak późno odpowiadam ale zupełnie zapomniałem o tym temacie. Końcówki "z noskiem" to takie ustrojstwo : http://www.velo.com.pl/www/produkt.php?m=1...p=%&id=1407 Pancerz : http://www.velo.com.pl/www/produkt.php?m=1...p=%&id=1340 Linka : SZLIFOWANA, inaczej gładzona. W dotyku jak drut, dopiero po blizszym przyjrzeniu się widać, że to splot. Niestety nie mogę zrobić foto. W każdym razie łatwo się domyślić jak to wszystko podłączyć. ]]]]]]]>-----==================-------<[[[[[[[[ *rurka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boss Napisano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2008 Jest jeszce takie coś http://cgi.ebay.com/Delta-Cycle-Aztec-Powe...%3A1%7C294%3A50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikiBiker Napisano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2009 A ja mam jeszcze kilka pytań. Clark's z porządniejszych "zestawów przerzutkowych" ma dwa: Clim8 i PRE LUBE. Różnią się tym, że CLIM8 jest wytrzymalszy (500godzin), a PRE LUBE ma w linkach smar, który stopniowo się uwalnia. CLIM8 jest droższy, ale nie wiem czemu, skoro pancerz użyty w tym zestawie (ten - tak wnioskuję po opisie) jest tańszy od tego z PRE LUBE. No i dlaczego pancerz nazywa się PRE LUBE, skoro to linka ma ten system? I kwestia Accenta. Czym różnią się Accent Supreme od Accenta Kevlar? Jak z masą i sztywnością? Czy i gdzie można je kupić na miarę (po ile za metr)? Czy Kelvar będzie lepszy od Clark'sa PRE LUBE? Powiedzcie też co myślicie o WEATHER PROOFING KIT Clark'sa. Czy w połączeniu z linką Clark's CLIM8 i Accentem, np. Kevlar stworzą dobry, szczelny system? Czy może macie za tę cenę coś lepszego (do przerzutek)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niedzwiedz1 Napisano 10 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2009 Kupiłem pancerze accent supreme i końcówki z noskiem, ale w sklepie nie było accentów tylko jagwire, które mają trochę większą średnicę niż pancerz. Macie pomysł jak uszczelnić połączenie pancerza z końcówką? Bo bez tego chyba wszelkie zabiegi z rurkami termokurczliwymi będą bez celowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gal Napisano 11 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2009 Też ostatnio zmieniłem wszystkie pancerze na Accent Supreme i mam oryginalne końcówki, które też są lekko luźne. W sumie, to nie mam uszczelnień, więc nie musiałem się bawić w ich mocowanie ale myślę ze cienki pasek taśmy izolacyjnej na pancerz i nakręcić końcówkę? Taśma izolacyjna jest elastyczna, a więc odporna na na zmienne warunki i powinna się dobrze dostosować ni i przede wszystkim ma mocny klej przez co nie będzie się ślizgać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.