Rychlapl Napisano 10 Maja 2008 Napisano 10 Maja 2008 Witam! Potrzebuję komplet "olinkowania" , do hamulców V-brake Avid SD7 i przerzutek. Myślę, że to waży wszytko bardo podobnie, więc chodzi o jakość pracy. No i abym nie zbankrutował Jest kilka opcji, a zupełnie nie wiem co dobre.
Martinii Napisano 10 Maja 2008 Napisano 10 Maja 2008 Linka hamulcowa - Clark's Clim 8: http://www.cyklotur.com/x_C_I__P_53033439-...01__PZTA_0.html Linka przerzutki - Clark's Clim 8: http://www.cyklotur.com/x_C_I__P_53033440-...01__PZTA_0.html Pancerz do hamulca i przerzutki - ACCENT Supreme: http://www.velo.com.pl/www/produkt.php?m=1...p=%&id=1340 Pozdrawiam
Rychlapl Napisano 11 Maja 2008 Autor Napisano 11 Maja 2008 A linki i Pancerze Shimano XTR? Komplet wychodzi około 100zł, czyli mniej niż twoja propozycja.
Martinii Napisano 11 Maja 2008 Napisano 11 Maja 2008 http://www.forumrowerowe.org/index.php?s=&...st&p=233535
Artro Napisano 5 Grudnia 2008 Napisano 5 Grudnia 2008 Szimano Mysle, ze w moim rowerze przyszedl juz czas na wymiane linek i pancerzy... Kiedys to musialo nastapic... W sumie to dodatkowy wydatek, no ale chyba niezbedny, jesli chce sie cieszyc z jazdy na rowerze, dlatego zwracam sie z zapytaniem jakie linki polecacie i ile takie ustrojstwo kosztuje? Nie chodzi mi o jakies super wylightowane linki typu Alligator I-Link Po prostu dobra (najlepiej sprawdzona) linka z pancerzem w rozsadnej cenie, ale zeby nie wazyla z kolei pol kilo I jeszcze pytanie, czy takie linki beda dobre tez do V brakeow, czy trzeba kupowac osobno linki i pancerze do hamulcow? Z gory dziekuje, Artro P.S I jeszcze jakies dobre klocuszki do SD7, bo tez sie starly
tobo Napisano 5 Grudnia 2008 Napisano 5 Grudnia 2008 nie wiem co dla ciebie znaczy rozsądna cena za pancerze. to wzgledne pojecie zrelatywizowane przez trwalosc produktu i zadowolenie z jego uzytkowania. wg mnie swietnym produktem jest zestaw gore rideon, w wersji light. przy dobrym zamontowaniu jest to zestaw dlugowieczny - dziala bezproblemowo i bezserwisowo w kazdych warunkach w kazdej porze roku. jesli nie zmienisz ramy na wiekszą lub z drastycznie innym prowadzeniem pancerzy to mozna go uzywac kilka lat, BEZ ingerencji w prace. cena ok 150 zl pozwala uzyskac dwa komplety do zamontowania do tylnej przerzutki - bo tam taka precyzja jest przydatna. jesli rozbijesz tą cene na dwa wyjdzie 75 zl - mozesz nabyc zestaw z drugą osobą na spolke - dwie zadowolone osoby gwaranowane jesli przeliczysz te 75 zl na powiedzmy 2 lata nieinwestowania w okablowanie to cena miesieczna wyjdzie 3 zl. dwa przecietne batony.
Martinii Napisano 5 Grudnia 2008 Napisano 5 Grudnia 2008 Czesc, Jesli chodzi o pancerze to polecam Accent SUPREME. Sa rewelacyjne! Placilem 10 zl za 1 m. Mozesz tez poczytac o nich na forum z postow zadowolonych uzytkownikow. Linki moga byc Clark's CLIM8, ale moga tez byc zwylke ze stali nierdzewnej.
Klosiu Napisano 5 Grudnia 2008 Napisano 5 Grudnia 2008 Ja tam wrzucam zwykle linki stalowki i pancerze z metra ciete . I tak te dwa razy na sezon trzeba to wymienic, wiec nie ma co w tym elemencie isc w koszty. Zysk wagowy miedzy pancerzem zwyklym i lekkim jest bez znaczenia. No chyba ze ktos walczy o pojedyncze gramy . A linki i pancerze do przerzutek i hamulcow sa oczywiscie inne. Linki hamulcowe sa grubsze i maja inny zaczep, a w pancerzach oplot to sztywna spirala, a nie linki ulozone wzdluznie.
sebekfireman Napisano 5 Grudnia 2008 Napisano 5 Grudnia 2008 Ja tam wrzucam zwykle linki stalowki i pancerze z metra ciete . I tak te dwa razy na sezon trzeba to wymienic, wiec nie ma co w tym elemencie isc w koszty. Klosiu jak to robisz że jeżdżąc w naszym regionie tak często musisz zmieniać pancerze? Mi te zwykłe z Allegro (25 zł za 5 metrów) wystarczają spokojnie na 2-3 sezony przy przebiegach 10000 km/sezon. I jeszcze jakies dobre klocuszki do SD7, bo tez sie starly Accent 3-function - tanie, bardzo dobrze hamują i są trwałe.
Klosiu Napisano 5 Grudnia 2008 Napisano 5 Grudnia 2008 sebek --> u nas moze nie, chociaz po sezonie juz jest spadek jakosci dzialania tylnej przerzutki. Ale w tym sezonie wymienialem linki i pancerze dwa razy. Maraton w Istebnej zalatwil mi pancerze w ciagu pol godziny, hamulce nie odbijaly, a zeby wrzucic bieg, wylamywalo sie kciuk .
tobo Napisano 6 Grudnia 2008 Napisano 6 Grudnia 2008 .... natomiast ja po zainwestowaniu w ride ony przejezdzilem dwa sezony w kazdych warunkach nie ingerujac w olinowanie. wymusilo to dopiero zmiana ramy do ktorej dlugosc docietych ride onow nie pasowala. mysle ze jednak warto.
Andrew Napisano 6 Grudnia 2008 Napisano 6 Grudnia 2008 Ja stosuję zwykłe link nierdzewki i pancerze Accent Supreme. Podstawą są końcówki pancerzy - Accent z noskiem czyli z 3cm rurką. Na te noski zakładam cieniutką rurkę (może być termokurcz do przewodów) i mam super szczelny system prowadzenia linek. Rurkę zakładam na tych odcinkach, gdzie linka jest "goła" czyli między oczkami w ramie. Mi taki układ wytrzymał cały 2008 rok. Właściwie to wytrzymałby jeszcze dłużej, ale dzisiaj zmieniłem ramę i musiałem kupić wszystko nowe.
Martinii Napisano 7 Grudnia 2008 Napisano 7 Grudnia 2008 Andref, dokladnie tak samo zrobilem wczoraj w moim rowerze!!
Artro Napisano 7 Grudnia 2008 Napisano 7 Grudnia 2008 Andrew moglbys zaprezentowac jakies zdjecia? Bo widze, ze pomysl jest cud miod i geniusz zla Chodzi mi glownie o zdjecia tych noskow z cieniutka rurka Pomysl prosty i genialny, i na pewno uwzglednie to przy zmianie linek Aha, i jeszcze gdzie mozna dostac takie rurki albo te termokurcze do przewodów? Praktiker/Obi/Castorama/Ikea? Tego typu sklepy?
Martinii Napisano 7 Grudnia 2008 Napisano 7 Grudnia 2008 W kazdym elektronicznym i sklepach, ktore wymieniles. Ja poszedlem z jedna koncowka i wybralem sobie takie, ktore pasuja idealnie.
Andrew Napisano 22 Grudnia 2008 Napisano 22 Grudnia 2008 Sory, że tak późno odpowiadam ale zupełnie zapomniałem o tym temacie. Końcówki "z noskiem" to takie ustrojstwo : http://www.velo.com.pl/www/produkt.php?m=1...p=%&id=1407 Pancerz : http://www.velo.com.pl/www/produkt.php?m=1...p=%&id=1340 Linka : SZLIFOWANA, inaczej gładzona. W dotyku jak drut, dopiero po blizszym przyjrzeniu się widać, że to splot. Niestety nie mogę zrobić foto. W każdym razie łatwo się domyślić jak to wszystko podłączyć. ]]]]]]]>-----==================-------<[[[[[[[[ *rurka
grzegorz1974paszek Napisano 22 Grudnia 2008 Napisano 22 Grudnia 2008 Jest jeszce takie coś http://cgi.ebay.com/Delta-Cycle-Aztec-Powe...%3A1%7C294%3A50
MikiBiker Napisano 31 Stycznia 2009 Napisano 31 Stycznia 2009 A ja mam jeszcze kilka pytań. Clark's z porządniejszych "zestawów przerzutkowych" ma dwa: Clim8 i PRE LUBE. Różnią się tym, że CLIM8 jest wytrzymalszy (500godzin), a PRE LUBE ma w linkach smar, który stopniowo się uwalnia. CLIM8 jest droższy, ale nie wiem czemu, skoro pancerz użyty w tym zestawie (ten - tak wnioskuję po opisie) jest tańszy od tego z PRE LUBE. No i dlaczego pancerz nazywa się PRE LUBE, skoro to linka ma ten system? I kwestia Accenta. Czym różnią się Accent Supreme od Accenta Kevlar? Jak z masą i sztywnością? Czy i gdzie można je kupić na miarę (po ile za metr)? Czy Kelvar będzie lepszy od Clark'sa PRE LUBE? Powiedzcie też co myślicie o WEATHER PROOFING KIT Clark'sa. Czy w połączeniu z linką Clark's CLIM8 i Accentem, np. Kevlar stworzą dobry, szczelny system? Czy może macie za tę cenę coś lepszego (do przerzutek)?
Niedzwiedz1 Napisano 10 Lutego 2009 Napisano 10 Lutego 2009 Kupiłem pancerze accent supreme i końcówki z noskiem, ale w sklepie nie było accentów tylko jagwire, które mają trochę większą średnicę niż pancerz. Macie pomysł jak uszczelnić połączenie pancerza z końcówką? Bo bez tego chyba wszelkie zabiegi z rurkami termokurczliwymi będą bez celowe
Gal Napisano 11 Lutego 2009 Napisano 11 Lutego 2009 Też ostatnio zmieniłem wszystkie pancerze na Accent Supreme i mam oryginalne końcówki, które też są lekko luźne. W sumie, to nie mam uszczelnień, więc nie musiałem się bawić w ich mocowanie ale myślę ze cienki pasek taśmy izolacyjnej na pancerz i nakręcić końcówkę? Taśma izolacyjna jest elastyczna, a więc odporna na na zmienne warunki i powinna się dobrze dostosować ni i przede wszystkim ma mocny klej przez co nie będzie się ślizgać
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.