Skocz do zawartości

[amortyzator przód] Rock Shox Pilot SL

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wiatam!

jak w temacie czyli mam rame 18" MERIDA MAGNESIUM ELITE i poszukuje do niej amortyzator.... mam 177cm wzrostu ;)

i niewiem o jakim skoku ma byc amortyzator do tej ramy.... 80mm ?

Pozdrawiam

Napisano

Jesli ten pilot ma byc do tej ramy, to mozesz brac, bo ma regulacje AT, Bedziesz sobie go mogl ustawic na 80mm, ja tam w swoim zrobilem i smigam, chociaz na ramce innego producenta.

Napisano

wiec tak :

mam do kupienia taki amortyzator :

349599048tn9.th.jpg3495990481be9.th.jpg

do tej ramy :

p1020377kr8.th.jpg

Czy aby na pewno ten amortyzator to jest 80mm ? ? ? ?

Czy bedzie to razem pasowalo ? ? ?

Czy ten amortyzator jest w miare dobry ? ? ?

Pozdrawiam

Napisano

Witam

Amortyzator jest z aukcji na allegro :D

Ma tłumienie MC więc będzie dobry, co do skoku to mi się wydaje że 80mm ale na oko nie sprawdzę.

Pozdrawiam

Napisano

troche jestem z tego zielony :) no ale.....

w jaki sposob zmienia sie to z 100mm na 80mm ?

to sie ta pompka cos tam pompuje czy jak to z tym jest ? :P

Napisano

ten pilot mi wygląda na 100mm. sprzedaję podobny tylko mniej poobdzierany niebieski i nie pod manetkę.

skok zmienia się poprzez dodanie/wyjęcie podkładki w tej ladze w której jest powietrze. pytanie skąd weźmiesz podkładkę jeśli nie jest w zestawie.

Napisano

@majster nie jestem pewnien czy masz racje. Z tego co pamietam, u siebie nie musialem zadnej podkladki dawac, tylko przelozyc odwrotnie plastikowa tulejke,ktora jest w srodku.

Napisano