creative1989 Napisano 13 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 W czym taki amortyzator jest lepszy od "zwykłego" z dwoma goleniami? Jak się na takim czymś skręca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 13 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 Skręca się podobnie jak w rowerach z dwoma goleniami w amortyzatorze. Kręcisz kierownicą w lewo - rower jedzie w lewo. Analogicznie, kręcisz kierownicą w prawo - rower jedzie w prawo A tak poważnie to Lefty to fajna sprawa. Jest sztywny jak widelce dwupółkowe, czyli znacznie sztywniejszy niż amortyzatory z dwiema goleniami. Rower przez to prowadzi się świetnie, lepiej wybiera się tor jazdy. Pomaga też duża średnica główki - 1.5". Najlepiej znajdź jakiegoś dealera w okolicy i się przejedź. Chociaż może lepiej nie, potem możesz nie chcieć już więcej jeździć na rowerze ze zwykłym amorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 18 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2009 Za to pytanie mam o Twoje odczucia co do ramy, tzn. przede wszystkim, odczuwasz usztywnienie zawieszenia przy hamowaniu podczas szybkiej jazdy po kanciastym, albo kopanie korb? Daje się we znaki? Jak się spisuje w trudnym terenie? Wahacz jest dosyć sztywny? Możesz o tej ramie cokolwiek złego powiedzieć ? ..hej..dawno na nim nie smigalem wiec troche zapomnialem co i jak..fakt faktem nie wiem co to usztywnianie zawieszenia przy hamowaniu czy kopanie korb..nie zauwazam tego..w terenie sprawuje sie super..chociaz nie wiem jak po wylajtowaniu poradzi sobie w Alpach..sprawdze w maju.. ..kopaczus widze ze dorwales huligana..jak sie jezdzi??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 3 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2009 ..maly upgrade..nowa przerzutka przednia Shimano XTR FD-M970 E-Type..43g w dol... Brake (Front): Magura Marta black, - 232g Brake (Rear): Magura Marta black, - 249g Brake Rotors-front: Magura Marta 180mm w/bolts - 137g Brake Rotors-rear: Magura Marta 160mm w/bolts - 112g Cables: Shimano XTR - 60g Cassette: Shimano XT 32t - 264g Chain: Shimano 7701 (106 links) - 269g Crankset: Shimano XTR FC-M970 - 790g Derlr (Front): Shimano XTR FD-M970 E-Type - 139g Derlr (Rear): Shimano XTR 08 RD-M972 GS - 180g Fork: Cannondale Lefty MAX TPC 140mm - 1970g Rear Shock: Manitou Swinger 3-way - 306g Frame: Cannondale Prophet 4 2007 v.USA black/red - 2500g Grips: FRM - 26g Handlebar: Easton MonkeyLite SL, 31,8/635mm - 151g Headset: Cannondale - 96g Pedals: Shimano XTR PD-M970 - 326g Seat: Tune Speedneedle - 94g Seatpost: KCNC Ti prolite 27,2/350mm - 144g Seatpost clamp: FRM SC32 Ti - 12g Shifters : Shimano XTR SL-M970 - 252g Skewer: KCNC Ti - 24g Stem: FRM WEB-STEM Lefty CF Lefty 1,5' + spacers, 31.8/110 mm - 156g Tire (Front): Continental Mountain King Supersonic 2.2 - 451g Tire (Front): Continental Mountain King Supersonic 2.2 - 472g Tubes: Notubes Joe's Sealant - 120g Wheelset (Front): Omega Lefty, XM819, DT Comp, DT Brass nipples, - 775g Wheelset (Rear): DT 340 Disc, XM819, DT Comp, DT Brass nipples, - 1015g Suma: 11.322g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bendus Napisano 4 Marca 2009 Udostępnij Napisano 4 Marca 2009 Waga Twojego propheta zawstydza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 4 Marca 2009 Udostępnij Napisano 4 Marca 2009 Bo to lightbike jest FRM, KCNC, Tune, Notubes - no no! bartmanin, pokaż tego Capo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkamil Napisano 4 Marca 2009 Udostępnij Napisano 4 Marca 2009 Nie to żebym się czepiał, bo nie jestem light maniakiem, ale po ile szprych maja te kola? Weźmy np przednie kolko i wagi katalogowe. xm819 to 475 g i załóżmy 32 szprychy dt com czyli 191 g, to daje 666 g i wobec tego piasta wazylaby 109 g ? (nie liczac nypli) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 4 Marca 2009 Udostępnij Napisano 4 Marca 2009 Po 24 szprychy, mam takie same. Piasta Omega Lefty waży ~133g. Moje w Scalpelu ważą przód 766, tył 1033g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkamil Napisano 4 Marca 2009 Udostępnij Napisano 4 Marca 2009 a sorki, 475 to pod v-ki waga, disc wazy 450 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 bartmanin, pokaż tego Capo! ..jak tylko go dostane (przyszly tydzien) to pokaze ps. tu tez kuszaca propozycja: http://www.allegro.pl/item570854278_cannon...9_nowy_bcm.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinGoluch Napisano 5 Marca 2009 Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 Piękna sprawa ! Szczególnie jestem fanem kilku detali m.in. kiera monkey lite moje marzenie, sztyca KCNC hmmm nie wiem czy nie jestem za ciężki no i osprzęcik FRM poezja. Jedna rzecz niestety mi tu wybitnie nie pasuje, a mianowicie Tune Spendele. Poprostu jakoś nie leży mi do całości charakteru bikea. Ta zabawka z alle hmm gdyby nie ta cena to może zamiast szosóweczki pomyślał bym nad BadBoy'em. Bart jakie plany modyfikacji na przyszłość, będzie zejście poniżej 11kg? Pozdrawiam! Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 Bart jakie plany modyfikacji na przyszłość, będzie zejście poniżej 11kg? ..moglbym pokusic sie o zmiane kol i juz byloby grubo ponizej 11..do tego wymiana kasety..pedalow..tarcz..karbonowy lefty..lzejsze opony.. pare tytanowych srubek i wyszlo mi na papierze 9980g..ale nie bede sie w to bawil..projekt uwazam za ukonczony.. ..pozdrawiam.. ps.teraz biore sie za Capo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiewiór Napisano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2009 Cześć, zamierzam sprawić podobne koła , tyle że na piastach Hope qr20 / qr12 x 135 czy te obręcze nadadzą się do niewielkich lotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 21 Czerwca 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2009 Sprzęt robi wrażenie Na zlocie od razu moja uwagę zwrócił ten właśnie ten bike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 ..dawno mnie tu nie bylo.. ..przymierzam sie do zmiany kol i przedniego amora..moze damper tez pojdzie w obroty.. ..na razie w planach sa: 1) kola NoTubes ZTR Alpine tune Cannonball 1255g - ich zaleta to wytrzymalosc do 100kg wagi jezdzca ( http://cgi.ebay.de/NoTubes-LRS-ZTR-Alpine-tune-Cannonball-Kong-WEIss-1255g_W0QQitemZ200435870094QQcmdZViewItemQQptZSport_Radsport_Fahrradteile?hash=item2eaae8a98e ) 2) amor Lefty MAX PBR 140 2010 1395g ( http://drcannondale.de/ ) ..ta zmiana powinna dac wage calosci 10212g czyli ponad 1kg w dol i kosztowac ok 1,8k EU, wiec pewnie osiagnie final za jakis czas, gdy ceny sapadna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
razorjack Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 (edytowane) Jak się jeździ na Prophecie? zawsze mi się podobały cannondale, niezły wygląd no i lefty, ale miałem wątpliwości co do jednozawiasowego zawieszenia (zawsze wszędzie pisali że jest mniej dokładne od 4 zawiasu) Porównywałeś z jakimś 4zawiasem ? Edytowane 7 Kwietnia 2010 przez razorjack Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 7 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 ..jak sie jezdzi? jak dla mnie super..jednak nie mialem przyjemnosci nigdy dluzej zaznac innego systemu..wiem jedno, bez wzgledu na rozwiazania konstrukcyjne najwazniejszy jest power w nogach i umiejetnosci w zjezdzie..rower to ok 20% sukcesu no i zeby ludzie mieli zajecie (zabawki)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.