Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Skręca się podobnie jak w rowerach z dwoma goleniami w amortyzatorze. Kręcisz kierownicą w lewo - rower jedzie w lewo. Analogicznie, kręcisz kierownicą w prawo - rower jedzie w prawo :thumbsup:

 

A tak poważnie to Lefty to fajna sprawa. Jest sztywny jak widelce dwupółkowe, czyli znacznie sztywniejszy niż amortyzatory z dwiema goleniami. Rower przez to prowadzi się świetnie, lepiej wybiera się tor jazdy. Pomaga też duża średnica główki - 1.5". Najlepiej znajdź jakiegoś dealera w okolicy i się przejedź. Chociaż może lepiej nie, potem możesz nie chcieć już więcej jeździć na rowerze ze zwykłym amorem :P

Napisano
Za to pytanie mam o Twoje odczucia co do ramy, tzn. przede wszystkim, odczuwasz usztywnienie zawieszenia przy hamowaniu podczas szybkiej jazdy po kanciastym, albo kopanie korb? Daje się we znaki? Jak się spisuje w trudnym terenie? Wahacz jest dosyć sztywny? Możesz o tej ramie cokolwiek złego powiedzieć :thumbsup:?

 

..hej..dawno na nim nie smigalem wiec troche zapomnialem co i jak..fakt faktem nie wiem co to usztywnianie zawieszenia przy hamowaniu czy kopanie korb..nie zauwazam tego..w terenie sprawuje sie super..chociaz nie wiem jak po wylajtowaniu poradzi sobie w Alpach..sprawdze w maju..

 

..kopaczus widze ze dorwales huligana..jak sie jezdzi???

  • 2 tygodnie później...
Napisano

..maly upgrade..nowa przerzutka przednia Shimano XTR FD-M970 E-Type..43g w dol...

 

Brake (Front): Magura Marta black, - 232g

Brake (Rear): Magura Marta black, - 249g

Brake Rotors-front: Magura Marta 180mm w/bolts - 137g

Brake Rotors-rear: Magura Marta 160mm w/bolts - 112g

Cables: Shimano XTR - 60g

Cassette: Shimano XT 32t - 264g

Chain: Shimano 7701 (106 links) - 269g

Crankset: Shimano XTR FC-M970 - 790g

Derlr (Front): Shimano XTR FD-M970 E-Type - 139g

Derlr (Rear): Shimano XTR 08 RD-M972 GS - 180g

Fork: Cannondale Lefty MAX TPC 140mm - 1970g

Rear Shock: Manitou Swinger 3-way - 306g

Frame: Cannondale Prophet 4 2007 v.USA black/red - 2500g

Grips: FRM - 26g

Handlebar: Easton MonkeyLite SL, 31,8/635mm - 151g

Headset: Cannondale - 96g

Pedals: Shimano XTR PD-M970 - 326g

Seat: Tune Speedneedle - 94g

Seatpost: KCNC Ti prolite 27,2/350mm - 144g

Seatpost clamp: FRM SC32 Ti - 12g

Shifters : Shimano XTR SL-M970 - 252g

Skewer: KCNC Ti - 24g

Stem: FRM WEB-STEM Lefty CF Lefty 1,5' + spacers, 31.8/110 mm - 156g

Tire (Front): Continental Mountain King Supersonic 2.2 - 451g

Tire (Front): Continental Mountain King Supersonic 2.2 - 472g

Tubes: Notubes Joe's Sealant - 120g

Wheelset (Front): Omega Lefty, XM819, DT Comp, DT Brass nipples, - 775g

Wheelset (Rear): DT 340 Disc, XM819, DT Comp, DT Brass nipples, - 1015g

 

 

Suma: 11.322g

Napisano

Nie to żebym się czepiał, bo nie jestem light maniakiem, ale po ile szprych maja te kola? Weźmy np przednie kolko i wagi katalogowe. xm819 to 475 g i załóżmy 32 szprychy dt com czyli 191 g, to daje 666 g i wobec tego piasta wazylaby 109 g ? (nie liczac nypli)

Napisano

Piękna sprawa ! Szczególnie jestem fanem kilku detali m.in. kiera monkey lite moje marzenie, sztyca KCNC hmmm nie wiem czy nie jestem za ciężki no i osprzęcik FRM poezja.

Jedna rzecz niestety mi tu wybitnie nie pasuje, a mianowicie Tune Spendele. Poprostu jakoś nie leży mi do całości charakteru bikea.

 

Ta zabawka z alle hmm gdyby nie ta cena to może zamiast szosóweczki pomyślał bym nad BadBoy'em.

 

Bart jakie plany modyfikacji na przyszłość, będzie zejście poniżej 11kg?

 

Pozdrawiam!

Marcin

Napisano
Bart jakie plany modyfikacji na przyszłość, będzie zejście poniżej 11kg?

 

..moglbym pokusic sie o zmiane kol i juz byloby grubo ponizej 11..do tego wymiana kasety..pedalow..tarcz..karbonowy lefty..lzejsze opony.. pare tytanowych srubek i wyszlo mi na papierze 9980g..ale nie bede sie w to bawil..projekt uwazam za ukonczony..

 

..pozdrawiam..

 

 

ps.teraz biore sie za Capo...

  • 3 miesiące temu...
  • 9 miesięcy temu...
Napisano

..dawno mnie tu nie bylo..

 

..przymierzam sie do zmiany kol i przedniego amora..moze damper tez pojdzie w obroty..

..na razie w planach sa:

 

1) kola NoTubes ZTR Alpine tune Cannonball 1255g - ich zaleta to wytrzymalosc do 100kg wagi jezdzca ( http://cgi.ebay.de/NoTubes-LRS-ZTR-Alpine-tune-Cannonball-Kong-WEIss-1255g_W0QQitemZ200435870094QQcmdZViewItemQQptZSport_Radsport_Fahrradteile?hash=item2eaae8a98e )

 

2) amor Lefty MAX PBR 140 2010 1395g ( http://drcannondale.de/ )

 

..ta zmiana powinna dac wage calosci 10212g czyli ponad 1kg w dol i kosztowac ok 1,8k EU, wiec pewnie osiagnie final za jakis czas, gdy ceny sapadna...

Napisano (edytowane)

Jak się jeździ na Prophecie? zawsze mi się podobały cannondale, niezły wygląd no i lefty, ale miałem wątpliwości co do jednozawiasowego zawieszenia (zawsze wszędzie pisali że jest mniej dokładne od 4 zawiasu)

Porównywałeś z jakimś 4zawiasem ?

Edytowane przez razorjack
Napisano

..jak sie jezdzi? jak dla mnie super..jednak nie mialem przyjemnosci nigdy dluzej zaznac innego systemu..wiem jedno, bez wzgledu na rozwiazania konstrukcyjne najwazniejszy jest power w nogach i umiejetnosci w zjezdzie..rower to ok 20% sukcesu no i zeby ludzie mieli zajecie (zabawki)...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...