bartmanin Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 ..i ja zrobilem rozpiske sprzetu..rowerek w porownaniu do wersji seryjnej odchudzilem o ok 2kg, choc waga nie byla moim priorytetem (damper wymienilem na 36g ciezszy od seryjnego fox'a / pedaly XTR tez nie naleza do najlzejszych).. ..rower ma potencjal na 10kg..a przy lekkich zmianach tj. wymianie kierownicy, sztycy, siodelka, przerzutki przedniej, zacisku kola moge uzyskac ok 11,5kg ale na razie wszystkie czesci mi pasuja wiec nic nie ruszam..cel osiagnalem (<12kg przy 140mm skoku P/T).. ..wszystkie wartosci pogrubiona czcionka uzyskalem na wadze kuchennej..reszte wzialem z netu.. ..waga lazienkowa pokazuje 12kg wiec raczej sie zgadza... Brake (Front): Magura Marta black, - 232g Brake (Rear): Magura Marta black, - 249g Brake Rotors-front: Magura Marta 180mm w/bolts - 137g Brake Rotors-rear: Magura Marta 160mm w/bolts - 112g Cables: Shimano XTR - 100g Cassette: Shimano XT 32t - 264g Chain: Shimano 7701 (106 links) - 269g Crankset: Shimano XTR FC-M970 - 790g Derlr (Front): Shimano LX FD-M580 E-Type - 182g Derlr (Rear): Shimano XTR 08 RD-M972 GS - 180g Fork: Cannondale Lefty MAX TPC 140mm - 1970g Rear Shock: Manitou Swinger 3-way - 306g Frame: Cannondale Prophet 4 2007 v.USA black/red - 2500g Grips: Cannondale Grind - 138g Handlebar: FSA XC-281AOS, 25 mm rise - 297g Headset: Cannondale Si - 54g Pedals: Shimano XTR PD-M970 - 326g Seat: SDG BelAir SL - 238g Seatpost: SDG I-BEAM SL 2014 - 231g Seatpost clamp: m2Racer - 8g Shifters : Shimano XTR SL-M970 - 252g Skewer: nn - 62g Stem: Cannondale XC3 HeadShok 1.5" , 31.8 mm - 200g Tire (Front): Continental Mountain King Supersonic 2.2 - 451g Tire (Front): Continental Mountain King Supersonic 2.2 - 472g Tubes: Notubes Joe's Sealant - 140g Wheelset (Front): Omega Lefty, XM819, DT Comp, DT Brass nipples, - 775g Wheelset (Rear): DT 340 Disc, XM819, DT Comp, DT Brass nipples, - 1015g Suma: 11.950g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 21 Kwietnia 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 Bayera Zawsze byłem fanem Propheta i ... Jest na forum Zacisk 31,8mm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 21 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 Bayera Zawsze byłem fanem Propheta i ... Jest na forum Zacisk 31,8mm ? thx ..tak 31.8mm..umknelo mi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
harry-peek Napisano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2008 Na propheciku mozna juz fajnie pojezdzic a masa <12kg robi z niego rakiete gratuluje projektu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2008 Śliczny! Czarny z czerwonym świetnie się komponuje, no i ta rama ma w sobie magię Szkoda że zaprzestają produkcji od sezonu 2009, więc teraz są ostatnie chwile jak ktoś chce kupować nówkę! Powiedz, czemu zmieniałeś tłumik? Swinger lepiej pracuje? Nie buja na podjazdach? Chyba Ci zostały wagi hamulców i kół z mojej rozpiski Mostek masz 1.5" 100g zrzucisz na gripach, spróbuj pojeździć na piankach - wcale nie są takie złe! Ja ze Scalpela też zrzuciłem 2kg, off-the-shelf ważył 12.2 ^^ Pozdro dla C'dale aficionados Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2008 Powiedz, czemu zmieniałeś tłumik? Swinger lepiej pracuje? Nie buja na podjazdach? Chyba Ci zostały wagi hamulców i kół z mojej rozpiski Mostek masz 1.5" 100g zrzucisz na gripach, spróbuj pojeździć na piankach - wcale nie są takie złe! ..tłumik zmieniłem..dla koloru..no i koszty serwisu foxa mi sie nie podobaly..poza tym w wyzszych modelach montowali wlasnie swingery.. ..tak wagi przez gapiostwo zostaly przekopiowane.. ..mostek oczywiscie 1.5".. ..te gumowe gripy jakos mi lepiej leza..ale fakt 118g na ulicy nie lezy ..pozdro.. PS. chodza sluchy ze prophet ma byc reanimowany w 2010/11... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2008 Pewnie wskrzeszą, bo będzie luka w ofercie. Rush 120mm, Rize 130mm, długo nic i potem dopiero Moto 160mm... ...a ja chcę karbonowego Lefciaka, 1500 gram, 160 skoku - do Moto na sezon 2009, to by było słodkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2008 ..tak zgadzam sie..w moto wyraznie brakuje "lewicowca" ..swoja droga zastanawialem sie nad karbonem do propheta (220g roznicy) ale nie bede przeginal..nadal nie jestem pewny weglowych rozwiazan..no i pewnie cena tez niczego sobie.. ..osobiscie to jeszcze nie nacieszylem sie jazda na Prophecie..jak sie najezdze to pewnie przyjdzie mi do glowy nowy pomysl..na razie pomyslow brak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 2 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2008 ..dawno mnie tu nie bylo..a prophet wzbogacil sie o kilka nowych czesci (kierownica, sztyca, gripy, mostek, zacisk kola)..do kompletu brakuje jeszcze siodla..powinno byc w przyszlym tygodniu..wtedy zrobie fotki i uaktualnie rozpiske..pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 5 Października 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Października 2008 No to czekamy Karbonu w amorku bym się raczej nie obawiał w styczniu miałem przyjemność poganiać trochę prophetem z carbonem speed dlr i wrażenia z jazdy są super Fakt że nie miał 140mm, a 110mm ale przy moich 65kg stykało spokojnie Oczywiście cena nie jest zaletą tego amora :/ http://www.eighty-aid.com/index.php?id=89&L=12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 5 Października 2008 Udostępnij Napisano 5 Października 2008 Eighty Aid to firma zajmująca się tuningiem zawieszeń Cannondale, i jako taka ma swoje - dodajmy niezbyt niskie - ceny. Na ebay da się wyrwać Lefty Carbon SL od $1100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2008 ..Lefty Max Carbon mialem juz w rekach..200g roznicy mnie nie przekonalo..bo wizualnie podoba mi sie bardziej aluminiowa wersja ktora mam..rzecz gustu..amor byl uzywany w super stanie zewnetrznym za ok 1700pln..a siodelka nadal nie ma..poisonbikes leci w kulki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jergus Napisano 13 Października 2008 Udostępnij Napisano 13 Października 2008 Piękny sprzęt Bartmanin, waga przy 140 robi wrażenie a rower wygląda tak szybko i lekko jakby mial 100mm. Pozazdrościć tyko moge wyrazu twarzy konkurentów na maratonach gdy mijasz ich na zjazdach z zawroną pędkością a na podjazdach nie ogą Cię złapać bo ich hardteil waży 11kg hehehe. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 witam..maly upgrade..zdjecia wkrotce... Brake (Front): Magura Marta black, - 232g Brake (Rear): Magura Marta black, - 249g Brake Rotors-front: Magura Marta 180mm w/bolts - 137g Brake Rotors-rear: Magura Marta 160mm w/bolts - 112g Cables: Shimano XTR - 60g Cassette: Shimano XT 32t - 264g Chain: Shimano 7701 (106 links) - 269g Crankset: Shimano XTR FC-M970 - 790g Derlr (Front): Shimano LX FD-M580 E-Type - 182g Derlr (Rear): Shimano XTR 08 RD-M972 GS - 180g Fork: Cannondale Lefty MAX TPC 140mm - 1970g Rear Shock: Manitou Swinger 3-way - 306g Frame: Cannondale Prophet 4 2007 v.USA black/red - 2500g Grips: FRM - 26g Handlebar: Easton MonkeyLite SL, 31,8/635mm - 151g Headset: Cannondale - 96g Pedals: Shimano XTR PD-M970 - 326g Seat: Tune Speedneedle - 94g Seatpost: KCNC Ti prolite 27,2/350mm - 144g Seatpost clamp: FRM SC32 Ti - 12g Shifters : Shimano XTR SL-M970 - 252g Skewer: KCNC Ti - 24g Stem: FRM WEB-STEM Lefty CF Lefty 1,5' + spacers, 31.8/110 mm - 156g Tire (Front): Continental Mountain King Supersonic 2.2 - 451g Tire (Front): Continental Mountain King Supersonic 2.2 - 472g Tubes: Notubes Joe's Sealant - 120g Wheelset (Front): Omega Lefty, XM819, DT Comp, DT Brass nipples, - 775g Wheelset (Rear): DT 340 Disc, XM819, DT Comp, DT Brass nipples, - 1015g Suma: 11.365g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 6 Listopada 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 Awans w rankingu FS na drugą pozycję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 ..obiecane fotki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikodem Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 powiem tyle-kosmos.... jak dla mnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 17 Listopada 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 Jak wyżej - wypas Przewidujesz jakieś kolejne zmiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikodem Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 i jeszcze pytanko ode mnie startujesz w jakiś maratonach czy uprawiasz szeroko pojęte enduro? i na upartego można coś stracić na wadzie na kołach slr w wersji pod leftego hmmm.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 czy przy wadze 2kg ten amorek pracuje lepiej niż by to robił np fox 140mm przy wadze 1800g? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 ..Lookas 46..kolejne zmiany..hmm..na pewno przednia przerzutka na xtr..myslalem tez o karbonowej wersji lefciaka..ale nie wiem czy sie skusze.. ..nikodem...nie startowalem na tym rowerze w maratonie..chetnie w przyszlym sezonie..enduro owszem..np.: http://www.emtb.pl/zlotizery.html - jednak jeszcze nie testowalem mocniej nowych komponentow..poprzednie byly pancerne; slr'y jakos mnie nie kreca..juz bardziej spinergy xyclone jak w tym ravenie http://www.geocities.co.jp/Playtown-Domino...ven_800_sl.html albo ZTR jak u kopaczusa ( http://www.notubes.com/product_info.php/pr...a8f3286cecb1d71 ) ..poza tym komplet FRM tez daje rade: http://cgi.ebay.de/CANNONDALE-Taurine-Carb...%3A1|240%3A1318 ..R3surrection..nie mam pojecia..nie jezdzilem na foxie wystarczajaco dlugo..ale swoja droga Lefty MAX 140 Carbon tez wazy okolo 1800..dostajesz tez w pakiecie miny zaskoczonych obserwujacych ps. z moich rozpisek wynika ze moge zejsc do poziomu 10kg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubus18 Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 http://www.emtb.pl/zdjecia/zlotizery/dsc_9612.jpg BUSTED Waga jak na enduro powala, założę się że to już nie tylko bajka na zjazdach ale i podjazdach Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikodem Napisano 19 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2008 wiem, że się przyczepie kask gdzie on jest? na plecaku? nie ładnie http://www.emtb.pl/zdjecia/zlotizery/dsc_9612.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 19 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2008 ..bylo tak duszno pod ta gore ze czacha sie zagotowala... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GdyniaBiker Napisano 13 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 Chwalić nie będę, bo to by było już nudne Piękny sprzęt Za to pytanie mam o Twoje odczucia co do ramy, tzn. przede wszystkim, odczuwasz usztywnienie zawieszenia przy hamowaniu podczas szybkiej jazdy po kanciastym, albo kopanie korb? Daje się we znaki? Jak się spisuje w trudnym terenie? Wahacz jest dosyć sztywny? Możesz o tej ramie cokolwiek złego powiedzieć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.