Skocz do zawartości

[Rowery] Kellys Salamander 2008 czy Merida Matts TFS 300-V 2008

soldek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie wiec zwracam sie do osob ktore ogarniaja temat i doradza jak dla siebie :-) Rower bedzie sluzyl glownie do jazdy po miescie, krawezniki, nierownosci itp czasami moze jakas dluzsza wycieczka albo do lasu wiec na pewno bedzie to rower MTB w cenie do max 1800 (bez dokladnia bo tak mozna non stop ;)) Czytalem troche watkow i opini, zastanawiam sie nad:

>klik Kellys Salamander 2008

>klik Merida Matts TFS 300-V 2008, ale tej meridy nie ma na polskiej stronie producenta hmmm? Tylko na merida.com

Co polecacie? Jak sie ma osprzet w rowerze Kellys'a do Meridy? Moze jakis inny pomysl.. z gory dzieki za pomoc ;)

Witam.

Po pierwsze, może i nie ma na stronie producenta (nie sprawdzałem) ale jest np tutaj:

http://rowery-happy.pl/product_info.php?pr...cd6a226b58e70be

Po drugie, między rowerami jest różnica 150zł, a co za tym idzie różnica w osprzęcie. Ogólnie Merida ma bardziej sportową geometrię ramy niż Salamnder. Salamander natomiast ma kasetę 9 rzędową a Merida tylko 8, również w kwestii manetek salamander jest o jedną klasę wyższy.

Jeżeli piszesz że to będzie głównie jazda po mieście to (pomijając fakt różnicy 150zł) wybrałbym Kellys'a.

Szczerze powiedziawszy, to ktorego bys nie wzial, bedziesz zadowolony. Roznicy w dzialaniu osprzetu raczej nie odczujesz. Rama Kellysa do najlzejszych nie nalezy, ale Merida tez nie jest jakas wyjatkowa. Jezeli zlapiesz bakcyla, to i tak bedziesz chcial ja wymienic. Kellys powinien byc wygodniejszy (bardziej wyprostowana pozycja), ale to dosc indywidualna sprawa. Na pewno nie musisz sie obawiac, ze przy pierwszej lepszej okazji ci sie polamie. Prawodopodobienstwo jest takie samo, jak przy ramie Meridy.

Proponuje wybrac ten rower, ktory bardziej ci sie podoba.

Kross 21" - odpada

Miami - nawet, nawet