Skocz do zawartości

[piasty] Cycle King Racing Disc Hub 2008


ukaniex

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy mieliście styczność kiedykolwiek z tym sprzętem? Prosiłbym o opinie.

Zaintrgowała mnie cena, waga [!] i ten kolor :D.

chris%20king%20iso%20disc%20r%20ind.jpg

a to dla zaintesowanych:

Front
- Dual sealed cartridge bearings
- Cold forged shell with precision CNC machine finishing
- Huge 15tmm 7075-T6 axle
- Super light weight around136g (actual weight)

Rear

- Quad (that four!) sealed cartridge bearings
- Cold forged shell with precision CNC machine finishing
- 6 pcs pawls working indenpently
- Hard anodizd 7075-T6 freewheel body
- Huge 15mm 7075-T6 axle
- Super light weight around 243g (actual weight)

Napisano

Dokładnie jak pisze Tobo, to to samo co American Classic i Rotaz. Ale nie boplight, to inna kategoria, bo novatec, jak mnie pamięć nie zawodzi.

Napisano

Na twoim miejscu poczekalbym jeszcze na opinię innych bo opinia Fifiego nie jest, przynajmniej dla mnie, miarodajna

 

Sam się nie znam ale skoro jest pod tarcze to wygląda że przeznaczona jest pod XC :)

Napisano
fajną propozycję mu zlozyles. tamten komplet 160 dolcow a ten 510.

Właśnie miałem to zauważyć... mam dość ograniczone środki finansowe a czego to replika to sobie zdaję sprawę. Chce tylko opinie TEGO produktu a nie porady na nie wiedzę swoją by kupić co innego! :D

Napisano

Skoro masz ograniczone fundusze to lepiej nie pchać sie w niesprawdzony produkt. Moim zdaniem wszystkie te nowe super lekkie piasty to do włożenia do pieca sie nadają. Liczy się DT i CK. Jak nie masz kasy na porządną lekką piastę to tania lekka piasta zapewne będzie cię wiele więcej kosztowała niż się spodziewasz. Ja bym nie chciał świeżego koła przeplatać. :D

Napisano

No to może ja. Jak zauważyłem, piasta tylna jest prawie identyczna jak mój American Classic, więc zakładając że bebechy ma takie same to powinno być okej, bo przy zakupie swojej dowiedziałem się, że AC przeprojektowało ostatnio zawartość bębenka. I statystyki awaryjności mają być znacznie lepsze. No a co do przedniej piasty to wiadomo - nie ma tam się co popsuć. Za takie pieniądze i z taką wagą, myślę że warto.

Napisano

Zapewne jest to nowa "marka", do tego znalazles ja na ebayu, zatem nie dziw sie, ze malo osob na nich jezdzi ;) Jak juz pisali poprzednicy, to ta sama konstrukcja, co Rotaz, Boplight, AC... Jakosc bedzie wiec bardzo poodbna.

Napisano

tak ja mialem.

piasta reborn bloodlines rh minus, waga 265 gram, bębenek i oś alu, cztery maszynowki, cena 289 zl. przebieg do rozsypki:40 km

piasta boplight do tarczy, waga podobna cena rowniez. pękniety pierscien w bebenku odpwiedzialny za zazębianie. uzytkownik: xc, przebieg kilkanascie km.

Napisano

No niestety może i propozycja Jego byłaby najlepszym wyjściem ale mam 1800zł na złozenie całego napędu a 500$ to ponad połowa moich możliwości finansowych. :D

Napisano

A nie lepiej dołożyć więcej do piast i korby na rzecz trochę słabszych przerzutek, itp? Później zarobisz więcej kasy, wymienisz. A wydaje mi się, że przerzutkę łatwiej wymienić niż piastę.

Napisano

Widzę, że mało kto zrozumiał o co mi chodziło z tymi piastami Chris Kinga. Chciałem Wam pokazać na czym się wzorowali i jaka jest różnica w cenie (o jakości nie ma co nawet wspominać). Chosen jak AC, Novatec itd, tak więc żadna różnica. DT i tak nie ma równych ;-) Pozdrówko ALL ;)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...