Szuwar333 Napisano 19 Kwietnia 2008 Napisano 19 Kwietnia 2008 Witam. Mam pytanie, czy występuje Tora 302 mająca tylko 80mm bez możliwości zwiększenia skoku? Bo właśnie mam licytować na aukcji ten amortyzator, gdzie sprzedający twierdzić że ten widelec ma tylko 80 mm i skoku nie można zmienić.
Mod Team bogus Napisano 19 Kwietnia 2008 Mod Team Napisano 19 Kwietnia 2008 Tak, są różne wersje: - 80 mm, - 100 mm, - 130 mm, - 85 - 130 mm.
Szuwar333 Napisano 19 Kwietnia 2008 Autor Napisano 19 Kwietnia 2008 A czy jest możliwość przerobienia np. 80 na 100 lub na 85-130, ale żeby cena przeróbki była w granicach rozsądku?
QWEY564 Napisano 19 Kwietnia 2008 Napisano 19 Kwietnia 2008 a to nie jest tak że 80 można w serwisie/warsztacie przerobić na np 100?? Chyba nie musi to być koniecznie U-turn(85-130mm) żeby zwiększyć skok(chociaż nie jest to takie proste jak kręcąc pokrętełkiem)... zdaje się że długość goleni w torach jest taka sama(uniwersalna) możliwe że sie pomyliłem więc jak coś proszę o poprawienie http://www.allegro.pl/show_item.php?item=335069315 co to za diabeł?? 318 i 302 U turn w jednym??
Szuwar333 Napisano 20 Kwietnia 2008 Autor Napisano 20 Kwietnia 2008 Może pomylili się w opisie z tym MC? Zastanawia mnie też czy jak będę miał TOrę 302(tą 80mm) i gdzieś dostanę bebechy od 308 to czy będę mógł przełożyć MC oraz zwiększyć skok?
kabanosdg Napisano 20 Kwietnia 2008 Napisano 20 Kwietnia 2008 MateuszA - większych głupot niż opisu tej tory na aukcji już dawno nie czytałem: "Na tej aukcji chcielibyśmy przedstawić WAM model TORA 302. Model ten został wyposażony w system tłumienia MOTION CONTROL, który pozwala podczas jazdny na szybką regulację tłumienia komresji, aż do calkowitego zablokowania widelca. W połaczeniu z technologią SOLO Air, czyli łatwym do ustawienia system sprężyny powietrznej, gdzie negatywna i pozytywna komora powietrzna są jednocześnie pompowane przez jeden wentyl, system Solo Air jest bardzo łatwy w regulacji, lekki i skuteczny. Dodatkowo technologia U-TURN pozwala przy pomocy zewnętrznego pokrętła na ręczną regulację skoku sprężyny o 45mm, przy czym twardość sprężyny pozostaje bez zmiany. Amortyzator posiada również manetkę POPLOCK, która pozwala na szybkie włączenie i wyłącznie blokady skoku." - ciekawe jak SoloAir z U'turn zmontowali hehe Szuwar333 - "Może pomylili się w opisie z tym MC? Zastanawia mnie też czy jak będę miał TOrę 302(tą 80mm) i gdzieś dostanę bebechy od 308 to czy będę mógł przełożyć MC oraz zwiększyć skok?" samego tłumika MC nie przełożysz bo ma inną długość niż tłumik bez MC - trzeba wszystko z prawej goleniu przełożyć. Jeżeli nie chcesz 80 to kup 100 a nie kombinuj. Części tłumików, sprężyn powietrznych itd. nie dostaniesz zbyt łatwo, a jak dostaniesz to na pewno nie za rozsądną cenę - z resztą to nie będzie miało sensu cenowo. Tory 308 nie ma... jak już to 318:)
QWEY564 Napisano 20 Kwietnia 2008 Napisano 20 Kwietnia 2008 a jak wygląda sprawa z "Torami" o numeracji 2xx ?? spotkałem się w sklepie(chyba przy Scottach) z takimi modelami ale sprzedawcy nie potrafili niczego sensownego powiedzieć na ich temat :/ były to chyba modele 216 lub 296(dokładnie nie pamiętam) Są to jakieś okrojone OEMy o skuteczności RST z naklejką RS??
Szuwar333 Napisano 20 Kwietnia 2008 Autor Napisano 20 Kwietnia 2008 Wiem, że lepiej od razu kupić 302 100mm a najlepiej 318, tylko chodzi o kasę, bo jest akurat aukcja na allegro http://www.allegro.pl/item348651341_rock_s...mm_od_1zl_.html i póki co nie ma zbyt dużo chętnych na amorka, więc może cena być niska, ale skoro by było więcej zabawy przy przerobieniu niż to jest warte to sobie odpuszczę, chyba że cena będzie naprawdę niska.
uchmanek Napisano 26 Kwietnia 2008 Napisano 26 Kwietnia 2008 MateuszA: to nie jest oem. wiecej info na stronie producenta. co do tej tory: wyglada jak oem dla jakiegos producenta. obudowa z 302, bebechy z 318. waga podana na aukcji jest prawdopodobnie nieprawdziwa.
grzechu1984 Napisano 23 Marca 2009 Napisano 23 Marca 2009 Z tego co wiem na temat TORY, są wersje ; > sprężynowe bez U-Turn 80mm , zwiększyć skoku się nie da . > U-turn wystepuje tylko w sprężynowych . >Tora Solo air występuje w 2 wersjach (powietrzna sprężyna ) -302 -318 ( Motion Control ) Jeśli chodzi o zmiane skoku to wcale nie trzeba oddawać amortyzatora do serwisu , wystarczy troche umiejętności majsterkowicza , w środku znajduje się taka gumowa tulejka z 2 podziałkami odcinasz 20mm ( nożyk do tapet najlepiej ) szlifujesz ( drobny papier scierny ) czyścisz z opilków gumy , zakładasz i śmigasz > Opis Tory z Aukcji MateuszA pochodzi od Sparrow_Bike , tora 302 nie posiada MC , dopiero tora 318 ma MC , stąd 2 oznaczenia 302 i 318 , ... kabanosdg ma racje , sam kupiłem swoją tore od Sparrow , tora ta miała 80 mm skoku , no ale już ma 100 , i właśnie wymieniłem w niej olej Jakieś pytanie dot TORY 302 solo air ?? PISAĆ ! Aha jeśli chodzi o tłumik motion control ?? wie ktoś jak wygląda cały tłumik ?? i ew przełożenie z 318 do 302 ??
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.