Martinii Napisano 19 Kwietnia 2008 Napisano 19 Kwietnia 2008 Witam, Chcialym zlozyc sobie przednie kolo (tylne juz mam) na czesciach dt swiss. Kolo przedstawialoby sie tak: - obrecz: DT Swiss XR 4.1 - szprychy: 32 x DT Swiss Competition - nyple: 32 x nyple aluminiowe - piasta: DT Swiss ONYX lub 370. Moje pytanie dotyczy piasty - ktora lepiej wybrac? Czym one sie roznia poza waga?
dużepiwo Napisano 19 Kwietnia 2008 Napisano 19 Kwietnia 2008 370 to kontynuacja onyxów. Nie różnią się praktycznie niczym. Widać kosmetyczne zmiany w budowie korpusu. 370 przednie występują w wersji do zaplotu na słoneczko. Na ewentualne pytanie czemu tańsze są 370 od onyxów odpowiedź brzmi, że zostały wypuszczone w niższej cenie niż onyxy i sklepy nie chcą sprzedawać onyxów ze stratą.
Martinii Napisano 19 Kwietnia 2008 Autor Napisano 19 Kwietnia 2008 Ok, no to chyba mam jasnosc. Dzieki za odpowiedz
ulvgar Napisano 19 Kwietnia 2008 Napisano 19 Kwietnia 2008 To odpowiedź dystrybutora na różnice między Onyxami a 370: 370-tki przejely z piast wyzszych tj z hugi system labiryntowegouszczelnienia a tak to budowa wew jest zblizona do onyxa czyli mozna powiedziec ze jest to lepiej uszczelniony onyx z ladniejszym designem smile.gif Może lepiej zdecydować się na dopłatę? Acha, 370-tka ma aluminiowy bębenek.
Martinii Napisano 19 Kwietnia 2008 Autor Napisano 19 Kwietnia 2008 ulvgar tzn sugerujesz zeby jednak nie brac 370-tki? Lepiej nie brac piast z aluminiowym bębenkiem? Co innego zatem?
ulvgar Napisano 19 Kwietnia 2008 Napisano 19 Kwietnia 2008 Jeżeli tylko przednie koło to nie ma różnicy czy weźmiesz Onyx czy 370
dużepiwo Napisano 19 Kwietnia 2008 Napisano 19 Kwietnia 2008 Nie ma problemu z aluminiowym bębenkiem do czasu gdy używamy kasety na pająku.
ulvgar Napisano 19 Kwietnia 2008 Napisano 19 Kwietnia 2008 No ok, ale czemu szosowa DT 240s też ma alu bębenek?
Pigipon Napisano 20 Kwietnia 2008 Napisano 20 Kwietnia 2008 czy ONYX na tyl pod tarcze tez ma alu bebenek?
Pigipon Napisano 20 Kwietnia 2008 Napisano 20 Kwietnia 2008 dzieki, ale tej ceny nie przelkne. szkoda, bo nie wiem co kupic
anulkaa Napisano 23 Kwietnia 2008 Napisano 23 Kwietnia 2008 Skopiuje swój post jeszcze tutaj: DT 370 135mm Disc Brake (Int.Standard) Za: http://www.dtswiss.com/getdoc/759e2d77-9f0.../Datasheet.aspx I widać, że Rotor = steel; Shimano 8/9 speed
Pigipon Napisano 23 Kwietnia 2008 Napisano 23 Kwietnia 2008 Może lepiej zdecydować się na dopłatę? Acha, 370-tka ma aluminiowy bębenek. Skopiuje swój post jeszcze tutaj: DT 370 135mm Disc Brake (Int.Standard) Za: http://www.dtswiss.com/getdoc/759e2d77-9f0.../Datasheet.aspx I widać, że Rotor = steel; Shimano 8/9 speed zasugerowalem sie postem ulvgara. w moim temacie wlasnie do jego postu byl link. nie wiem, czemu nie dziala dzieki za info anulkaa. teraz wszystko stalo sie jasniejsze
ulvgar Napisano 23 Kwietnia 2008 Napisano 23 Kwietnia 2008 No cóż, zasugerowałem się informacją od sprzedawcy nie sprawdzając manuala ze strony DT. Dobrze, że anulkaa jest
Rulez Napisano 23 Kwietnia 2008 Napisano 23 Kwietnia 2008 Mogę tylko potwierdzić , że Onyx ma stalowy (tak jak 370)
Arni_King Napisano 23 Kwietnia 2008 Napisano 23 Kwietnia 2008 Piasty od 340'ek w górę mają alu, reszta to stal dlatego jakiekolwiek obawy związane z 370'kami są bezpodstawne. Pozdrówko ALL
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.