bartmanin Napisano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2008 ..czy moze ktos z Was wie jak prawidlowo dobrac dlugosc lancucha przy nowej przerzutce XTR shadow GS (sredni wozek)??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mako7 Napisano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2008 Muszę przyznac że też mam z tym lekki problem i poczytałem trochę na forach tzw 'światowych' i generalnie stosunkowo krócej łańcuch powinien byc spięty na shadowach z normalnym i chyba tym bardziej średnim wózku. Ale jakie to może miec ewentualne skutki w użytkowaniu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2008 ..masz dlugi czy sredni wozek? nie wiem w zasadzie po co robia sredni skoro niby nie ma roznicy..koles u ktorego kupowalem mowil ze krotki lepiej dziala..szczegolow nie podal..ja zalozylem lancuch i przy najmniejszej zebatce z przodu lancuch trze o przerzutke na trzech najmniejszych z tylu..tak ma byc? wedlug shimano niby tak ( http://cycle.shimano-eu.com/publish/conten...e_capacity.html )..zreszta i tak nikt tak nie jezdzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 14 Kwietnia 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2008 W Shadowach łańcuch musi być krótszy niż w tradycujnuch przerzutkach Shimano. Mój skracałem chyba o 4 ogniwa lub 5. Co do średniego wózka to na skrajnych przełożeniach wózek nie będzie naciągał łańcucha, bo poprostu jest za krótki, tak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2008 ..no ja wlasnie skrocilem ze 112 na 106 ogniw..a przy zwyklej xt z dlugim wozkiem mialem 108... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.