Skocz do zawartości

[studia] budownictwo w małopolsce

Boberson

Rekomendowane odpowiedzi

Dobre czasy w liceum się niestety powoli kończą i czas pomyśleć o studiach . Myślałem nad budownictwem i mam w związku z tym pare pytań:

Ciężko sie dostać na budownictwo na Agh, Politechnikę Rzeszowska albo krakowską ? Jak wyglądaja piewsze lata studiów ? Czy wykładowcy straszą jak w pierwszych miesiącach liceum ?

Może nie w Małopolsce, ale studiuję budownictwo. Ogólnie o tym kierunku można stwierdzić, że:

- jak większość kierunków na politechnice opiera się na rozumieniu - jeśli coś rozumiesz - to nie masz dużo nauki, jeśli nie to jest bardzo dużo dziobania

- jest bardzo czasochłonny, jak już nie jesteś zajęty próbami zrozumienia lub wykucia się pewnych rzeczy to stosujesz je w praktyce robiąc duuużo projektów (chyba najwięcej ze wszystkich kierunków)

- mimo wszystko będziesz miał styczność z chemią, na szczęście nie jest bardzo trudna.

A teraz ogólnie o studiowaniu:

- po roku, dwóch zmęczysz się i znudzisz jeśli nie będziesz studiował tego co Cię interesuje, więc prośba o propozycje kierunków jest mocno chybiona;

- u nas we Wrocławiu jest coś takiego jak SKP (studium kształcenia podstawowego) - masz rok przedmiotów ogólnych, dopiero po tym roku wybierasz właściwy kierunek studiowania, może coś takiego jest rozwiązaniem dla niezdecydowanych?

Problem w tym ze nie mam skonkretyzowanych zainteresowań i planów na przyszłość . Budownictwo sobie wymyśliłem bo jest to kierunek z przyszłością, dziadek i ojciec są po budownictwie :P .Co do zainteresowań: lubię jak chyba każdy na tym forum jeździć na rowerze, motocykle, szczególnie te stare 2T :) .

Polecam PK będąc jej produktem:)

Studia ciężkie ale da się przebrnąć (a ile satysfakcji)

A tak na serio to trzeba się jednak troche przyłożyc zwłaszcza na początku do tych trudniejszych przedmiotów (widac przepeśc między liceum a tym co co przed tobą).