marcinSZ0 Napisano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 Witam Wyskoczyły mi pare problemów w moim Krossie A6 ktory ma juz prawie 2 lata a mianowicie: -wyrobił sie wieloklin na ramieniu korby /czuje luz gdy obrocie pedałami w druga stronę/ -kaseta dosc mocno chwieje sie na boku /luz na bebenku piasty/ -Delikatny luz na suporcie -duzy luz na amortyzatorze -Suntour Axon S-LR Jako ze konczy mi sie za miesiac gwarancja chciałem sprobowac te usterki zareklamowac, sprzedawca stwierdził ze musi wysłac rower do fabryki Krossa i tam ocenią co i jak.I teraz pytanie do Was czy ktos juz reklamował w Krosie takie usterki?Jak serwis krosa rozpatruje takie reklamację ? Mam dylemat czy reklamowac czy nie poniewaz jezeli sie na to zdecyduje,bede bez roweru jakies 3 tygodnie i nie jest pewne ze uznają reklamację. Z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rymo Napisano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 Gwarancja na podzespoly dluzej niz rok u kross'a? Fajno (zazwyczaj jest rok..wiec nie moglbys reklamowac). Amortyzator tez dluzej? Fajno Zazwyczaj tylko rama ma dluzszy czas. Jesli naprawde masz gwarancje na wszystko to ja bym wysylal...serio. Poczatek sezonu, przezyjesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uchmanek Napisano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 nie ma znaczenia, jaka jest gwarancja u krossa. sprzedawca obligatoryjnie udziela gwarancji na 2 lata, ma taki ustawowy obowiazek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 7 Kwietnia 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 Panowie, ale to są ewidentne problemy części zużytych, a na taki stan rzeczy producent nie przewiduje gwarancji. Nie mówię, że nie warto spróbować, jednak zejdźmy na ziemię. Kto będzie chciał za darmo wymieniać zjeżdżone części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rymo Napisano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 Nie chodzi o to czy zuzyte czy nie...niech probuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koksu Napisano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 Ja tez mam luz na kasecie i wjechałem na wakacje byl 2 razy w serwisie i w końcu stwierdzili ze to luz technologiczny.. a byl wysylany przez serwis do krossa... wiec jak wielkich luzów to watpie by cos z tym zrobili. babka mi powiedziała bym jeździł mam przecież 2 lata gwarancji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uchmanek Napisano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 "Panowie, ale to są ewidentne problemy części zużytych, a na taki stan rzeczy producent nie przewiduje gwarancji" zle podchodzi do zagadnienia. kiedy facet sprzedaje towrar gwarantuje ci, ze nie zuzyje sie on przed uplywem 2 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinSZ0 Napisano 7 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 u mnie te luzy pojawiły sie bardzo szybko gdzies po max pół roku uzytkowania,serwisant stwierdził ze mam jezdzic az sie zuzyje bardziej i potem reklamowac wiec teraz jest ostatni moment, z tego co czytałem na forum moje problemy z rowerem sa typowe dla tego modelu wiec ciekawe jak serwis podchodzi do napraw gwarancyjnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koksu Napisano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 Ja luz na bębenku zauważyłem po 400km... wiec nie bardzo zajeżdżony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
borekd Napisano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 w moim krosie (coprawda duzo nizszy model!) tez był problem z luzem na bębenku i wymienili mi na gwarancji całe tylnie koło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 Towar ma gwarancję na wady wrodzone i ew usterki w czasie uzytkowania,,,,, a w przypadku elementów np jak kaseta czy korba, suport ma miejsce zużycie a nie usterka.... w końcu korba nie pękła. co do bębenka sprawa jest dwuznaczna i zależy od klasy sprzętu... jak by mi się piasta chrisa kinga albo xtr rozleciał to bym nie odpuścił ale jakiś srajmano ;P? zalży od podejścia gwaranta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uchmanek Napisano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 przed zabieraniem glosu radze zorientowac sie w temacie, np. czutajac ustawe regulujaca sprzedaz konsumencka: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1176.htm w momecie, w ktorym przedmiot umowy kupna-sprzedazy traci swoje wlasciwosci, nastepuje niezgodnosc przedmiotu z zawarta umowa, co jest podstawa do odstopienia od niej. swoja droga przedmiot martwy nie moze miec wady wrodzonej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinSZ0 Napisano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 rower pojechał dzisiaj na reklamację,poczekam i zobacze co z nim zrobia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg_PL Napisano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 Ja też byłem z takim luzem już po około 200km jazdy i sprzedawca mówił żeby jeździć a jak się powiększy to coś pomyślimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 w sądzie to jest do przegrania. Np w samochodze nie reklamujesz opon chyba że mają mały przebieg albo wybuchną xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rymo Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 Ok...opony oponami...a jak Ci padnie amortyzator..to co? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uchmanek Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 opony to element eksplatacyjny, tak jak klocki hamulcowe. klin w korbie elementem elsplatacyjnym nie jest. jesli chcesz sie trzymac porownan samochodowo-kolowych, to tak jakby sie przegub sypna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinSZ0 Napisano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 Podobno reklamacja została uznana i naprawiają mi rower ale ktos mnie okłamuje,tydzien temu sprzedawca powiedział ze rower jest juz gotowy i wysłany z Krossa do sklepu,wczoraj poinformował mnie ze czekają w Krossie na czesci i moze sie przedłuzyc naprawa nawet do 2 miesięcy,Powiedzieli ze mają do tego prawo jezeli brakuje częsci,zna sie ktos na przepisach napraw gwarancyjnych ??Chce isc postraszyc sądem sprzedawce tak zebym nie musiał czekać kolejnego miesiaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koncertownik Napisano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 Jeżeli zareklamowałeś towar na podstawie gwarancji, to w karcie gwarancyjnej powinienieś mieć określone ile może trwać naprawa, zwykle jest wspomniane, że w przypadku braku części czas wydłuża się do max X dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anulkaa Napisano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 Z rękojmi już raczej by nie mógł korzystać, bo jest tylko na 1 rok, o ile dobrze pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinSZ0 Napisano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2008 o czasie na sprowadzenie czesci nic nie piszą w gwarancji,tylko ze powinna zostac załatwiona w terminie do 14 dni lub 28 dni jezeli wymagana jest ekspertyza.Dzisiaj bylem jeszcze raz w sklepie i zarządałem konkretnej odpowiedzi na kiedy bedzie rower,sprzedawca ma jutro dac odpowiedz, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.