Skocz do zawartości

[stery] Jakie Stery do Kony Hoss?


maxiu14

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Zakupilem niedawno rame Kona Hoss. Jakie stery moge do niej zamontowac, od razu moze moglbym prosic o jakies linki z allegro ? I czy amor na 1 i 1/8cala bedzie do niej pasowac?

Sory, ale w tych sprawach jestem zielony wiec prosze o pomoc i wyrozumialosc.

Z gory dzieki

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kellys jak rozumiem ten z sygnatury. Chyba we wszystkich Kellys'ach stery są półzintegrowane i jeżeli Kona ma klasyczne stery zewnętrzne (swoją drogą nie wiem jak je nazwać, a "jakiś" czas w tym siedzę) to pewne, że nie pasują. Jedyne rozwiązanie to nowe stery, ale to nie problem, bo wbrew pozorom tańsze stery wcale nie muszą być złe. Byle nie były całkiem no-name, no i zawsze warto pomacać, choćby w celu sprawdzenia uszczelnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm czyli mam rozumiec ze stery kupie bez problemu i amorek bedzie pasowac ? :)

 

 

mam hossa 08

 

1. stry zewnętrzne

2. wysokość główki ramy + stery bez podkładek u mnie 20,5 cm. taka musi być minimalna wielkość sterowej rury amora u mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rure sterowa i tak bede mi przycinac w serwisie wiec to nie problem. Mam jeszcze jedno pytanie.. Czy oplaca sie dokladac do drozszych sterow ? Znalazlem np. Fsa Pig. Ogolnie na stery moge wydac ok 60zl, natomiast gdyby bylo to konieczne moge dac troche wiecej. Z gory dzieki za odp

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rure sterowa i tak bede mi przycinac w serwisie wiec to nie problem. Mam jeszcze jedno pytanie.. Czy oplaca sie dokladac do drozszych sterow ? Znalazlem np. Fsa Pig. Ogolnie na stery moge wydac ok 60zl, natomiast gdyby bylo to konieczne moge dac troche wiecej. Z gory dzieki za odp

Pozdrawiam