Mod Team Maniak Napisano 5 Listopada 2008 Autor Mod Team Napisano 5 Listopada 2008 Wielkie dzięki za przypomnienie. Fotek aktualnych niestety nie mam, ponieważ rower jest w częściach, przy okazji tego zweryfikowałem wagę kilku komponentów. Poniżej świeża specyfikacja. Bar Ends: Boplight 54gr (alu bolts) Bottle Cage: RDX carbon 21gr +2g alu bolts Brake (Front): (Hamulec przedni) – Avid Juicy Ultimate 08' w/Ti bolts 228gr Brake (Rear): (Hamulec tylny) – Avid Juicy Ultimate 08’ + adapter w/Ti bolts - 267gr Rotors: (tarcze hamulcowe) – Accent Blade 184gr +12gr Ti bolts Cables: (Pancerze i linki) – Shimano SIS 45g Cassette: (Kaseta) – Shimano XT Alu lock ring 11-32 251g+5g Chain: (Lancuch -) Shimano XTR 2007 (CN-7701) 106 ogniw (spinka SRAM gold) 265g Crank Set: (Korba - Shimano XTR 2006 172,5mm +suport , czerwone alu śruby a2z 785 g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano XTR 2007 Down Swing (FD-M971) bolt tuned 145g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) -SRAM X.0 - Medium Cage 2008 - 196g Fork: (Widelec) – Manitou R-Seven Super Lockout 80 white, 1492g Frame: (Rama) – No Saint MaxAri R Carbon 19’ (black/white) 1058g Grips: (Gripy) - No-Name piankowe 14g Handlebar: (Kierownica) – Boplight 560cm 25,4 148g Headset: (Stery) – Boplight 79g Pedals: (Pedaly) – Shimano PD-M540 354g Seat: (Siodlo) - TUNE Speedneedle Alcantra 85g Seatpost: (Sztyca) – KCNC Ti Pro Lite 31,6mm/350mm 152g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) – Extralite 12g Shifters: (Manetki) –Sram X.0 Gripshift 3x9 171g Skewers: (Zaciski kol) – Tune AC 16+17 red 53gr Spacers: (Podkladki pod mostek) – no name carbon 11gr Starnut: (Gwiazdka) – no name 9gr Stem: (Mostek) – Syntace F99 105mm + syntace Ti bolts 96gr Tire (Front): (Opona przednia) – Schwalbe Nobby Nic 1,8 387gr (used) Tire (Rear): (Opona tylna) – Schwalbe Nobby Nic 1,8 375gr (used) Top Cap: (Top cap) - Boblight + alu bolt 11gr Tubes: (Detki) – Schwalbe XX-Light 189gr Wheels: (Koła) – Mavic Crossmax SLR; 1571g Others: (inne) – 31gr (neopren, taśma izolacyjna, plastikowe zaślepienia) Razem: 8758gr
Rulez Napisano 6 Listopada 2008 Napisano 6 Listopada 2008 Przynajmniej jeśli chodzi o szybkość. Bo np. widzę już że zmiana biegów podczas hamowania jest dosyć upośledzona. Nie jest tak źle, trzeba tylko trochę wprawy .
Mod Team Lookas 46 Napisano 6 Listopada 2008 Mod Team Napisano 6 Listopada 2008 Update zrobiony co prawda bez zmiany pozycji w rankingu ale już brakuje coraz mniej
Gość R3surrection Napisano 19 Listopada 2008 Napisano 19 Listopada 2008 a może by tak jakiegoś sida 1200g/r7 1250g?
Mod Team Maniak Napisano 22 Listopada 2008 Autor Mod Team Napisano 22 Listopada 2008 Myślałem powiem szczerze nad tym. Ale skłaniam się raczej ku poprzedniemu modelowi Reby WC albo nowemu SIDowi. Lookas 46 a czemu odradzasz tak lekki amor? ?
Kuku Napisano 22 Listopada 2008 Napisano 22 Listopada 2008 Starszy SID, ten z mniejszymi goleniami może szybko dostać luzu przy traktowaniu tarczówką...
KUBATRIX Napisano 22 Listopada 2008 Napisano 22 Listopada 2008 Podliczałeś kiedyś jaką wartość ma twój rower ?? Pytam z ciekawości i zastanawiam sie czy przekroczył by cenę 12 tys ;]
lukashs Napisano 22 Listopada 2008 Napisano 22 Listopada 2008 Podliczałeś kiedyś jaką wartość ma twój rower ?? Pytam z ciekawości i zastanawiam sie czy przekroczył by cenę 12 tys ;] podlicz sobie a rowerek jest świetny, i założe się ze, ma o wiele większą wartosc sentymentalną dla właściciela niż jakieś tam pieniądze:)
Mod Team Maniak Napisano 22 Listopada 2008 Autor Mod Team Napisano 22 Listopada 2008 Ej no bez przesady masa ludzi jeździ na Sidach z tarczami i jakoś nie mają problemu. Zresztą na LB jest cały wątek poświęcony temu zagadnieniu. Nie niestety nie liczyłem ile w sumie rower mnie kosztował ale pewne rzeczy są bezcenne
lukashs Napisano 22 Listopada 2008 Napisano 22 Listopada 2008 Starszy SID, ten z mniejszymi goleniami może szybko dostać luzu przy traktowaniu tarczówką... no tak to jest jak się ktoś naczyta "burakowatych" opini z internetu. Człowieku tacy ludzie jak Ty ząśmiecają fora internetowa takimi bzdurami ! jezdziłes kiedyś na takim zestawie ? czy twój kumpel jezdził ???????
Kuku Napisano 23 Listopada 2008 Napisano 23 Listopada 2008 Co bym nie napisał, Ty i tak wiesz lepiej przecież...
siwyex Napisano 23 Listopada 2008 Napisano 23 Listopada 2008 Kuku, tutaj Łukasz ma rację w 100%, ludzie na tym forum coraz częściej gadają/piszą o takich rzeczach których nie mieli, nie jeździli, a nawet nie widzieli...Więc na jakiej podstawie wypowiadają się na ten temat? Z tego co wiem nie miałeś nigdy doczynienia z starym SID'em więc skąd wiesz? Ja w swojej karierze miałem sid'a z 98r i spisywał się dobrze (fakt jego praca nie jest taka jak nowszych) ale jak na swoje lata śmigało się przyjemnie. Z tarczami go nie używałem, ale był tak samo sztywny jak te nowsze (tutaj porównanie do SID'a z 05, ponieważ tylko takiego miałem) Wiec myślę że tarcze nie byłyby dla niego jakimś problemem... Pozdrawiam
Mod Team Pixon Napisano 23 Listopada 2008 Mod Team Napisano 23 Listopada 2008 Masa gripów Srama jest realna tzn. zważona przez ciebie ? Czy są one z linkami czy bez? Moje z linkami ważą 201g. Pytanie drugie na ich temat, czy u ciebie też w jedną stronę chodzi lekko 4>3>2>1, natomiast już w drugą potrzebna jest większa siła żeby to przerzucić?
Kuku Napisano 23 Listopada 2008 Napisano 23 Listopada 2008 Już sobie chyba z Łukaszem wszystko wyjaśniliśmy - chodziło mi o to, że Maniak, co widać po zdjęciach i wadze, którą deklaruje do ułomków się nie zalicza [bynajmniej nie jest ciężki, gruby - bez dorabiania zbędnych teorii] - więc po się pchać w SIDa, skoro można mieć sztywną Rebę lub choćby nowego SIDa? Rower będzie się lepiej prowadził.
Mod Team Maniak Napisano 23 Listopada 2008 Autor Mod Team Napisano 23 Listopada 2008 Tak, to jest realna waga. Myślę ze można by jeszcze w nich trochę urwać na wadze nawet. Swoje ważyłem bez linek. Co do działania owszem jedną stronę chodzą minimalnie z większym oporem. Ale to chyba normalne w gripach (w innych też tak kiedyś miałem). Dla mnie to akurat żaden problem. Kuku wracając do sprawy sida poczytaj sobie oponie osób które go używają i używały, myślę że zmienisz zdanie, to naprawdę dobry widelec z drobnymi mankamentami jednak bez przesady. Dla niektórych jest trochę za wiotki, wymaga dość regularnego serwisu ale to nic poza tym. Prawda jest taka ze jest to najlżejszy widelec do ścigania i ci którzy śmigają na cięższych lubią mu dodawać co nieco aby poprzeć swój wybór cięższego sprzętu. Osobiście miałem okazje na nim jeździć i jest naprawdę super choć faktycznie lepiej mi pasują amorki bardziej sztywne. Przy swojej wadze już czuje jego wycieniowanie.
Kuku Napisano 23 Listopada 2008 Napisano 23 Listopada 2008 Rower masz bardzo rozsądnie złożony - nie oszczędzając na wytrzymałości i sztywności. Sam mówisz, że wolisz sztywniejszego amora. Dla mnie większe golenie = większa sztywność - co przekłada się na jakość prowadzenia roweru. Gdybyś wykorzystywał rower tylko do wyścigów SID byłby pewnie całkiem dobrym rozwiązaniem, ale jeśli oprócz tego zdarza Ci się go katować w górach, to chyba lepiej coś sztywniejszego.
Mod Team Maniak Napisano 23 Listopada 2008 Autor Mod Team Napisano 23 Listopada 2008 Dziękuję za słowa uznania. W sumie rower służy prawie tylko i wyłącznie do wyścigów, ale niestety też i tych w górach ;-) Więc w zasadzie i tak na jedno wychodzi. R7 ma ten mankament ze brak mu czułości, poza tym jest prawie idealny. Potrzeba stosunkowo dużej energii wstępnej żeby amor rozpoczął pracę, stąd cierpię na drobnych nierównościach lub takiej "tarce". Szukam jakiejś sensownej alternatywy. Nowy SiD (32mm) zdaje się być idealny.. przynajmniej na papierze... niestety cena trochę wysoka..
Mod Team Maniak Napisano 8 Grudnia 2008 Autor Mod Team Napisano 8 Grudnia 2008 No i stało sie. Do roweru w najbliższym czasie zawędruje nowy amor.. Udało mi się dorwać nowego Sid'a WC 2007 (28mm) poniżej tysiaka na niemieckim Ebayu Mimo iż byłem przeciwnikiem goleni 28mm waga i cena zrobiła swoje. Rower przytyje o adapter hamulca (15g?) i expander (25g?) , do kompletu dojdzie manetka (40g na nokonach). Natomiast schudnie o jakieś 210g... Co w rezultacie da jakieś 130g zysku i 3 miejsce w rankingu na forum Dodatkowo jest pewne że będzie zamontowana nowa kierka.. Nie wiem jeszcze jaka... Szacuje kolejne 45-50g zysku.. Jednak wciąż sie zastanawiam czy nie przegiąłem z tym Sid'em Czy nie będzie za mało sztywno? Sid+tarcze+70-75kg (obecnie niestety ta druga waga ) Obawiam się ze mogę odczuwać brak sztywności widelca, a już zupełną katastrofą byłoby gdyby tarcze ocierały o zacisk w czasie sprintu.. Zawsze jeszcze mogę go sprzedać z zyskiem
bass Napisano 11 Grudnia 2008 Napisano 11 Grudnia 2008 hej Mam taka prośbę do Maniaka trochę poza tematem. Chciałem Ci przesłać info na pw ale masz pełną skrzynkę. A tego SIDa to pewnie mikołaj przyniósł
Mod Team Maniak Napisano 12 Grudnia 2008 Autor Mod Team Napisano 12 Grudnia 2008 Spoko , juz można pisać. Tak nawiasem Sid powinien być w przyszłym tygodniu chociaż powiem szczerze ze sprzedający nie jest zbyt przyjemny w obyciu ani elastyczny. Może jest zły ze tak tanio sprzedał W każdym razie wciąż rozważam jeszcze sprzedaż tego amorka i kupienie najnowszego modelu.. Ale to jeszcze czas pokaże.
Gość Frisby Napisano 12 Grudnia 2008 Napisano 12 Grudnia 2008 No ładny rowerek.. Wszystko ładnie wygląda i w ogóle, ale największa frajda, jak się domyślam, z jazdy
kondzinho Napisano 4 Stycznia 2009 Napisano 4 Stycznia 2009 Witam jaka to jest kierownica boblight race czy team...?
Mod Team Maniak Napisano 4 Stycznia 2009 Autor Mod Team Napisano 4 Stycznia 2009 Niestety nie mam już jak sprawdzić - sprzedałem. Aktualnie mam Easton'a EC90 ;-) Nowe fotki wrzucę chyba pod koniec stycznia. Pozdro
Umil Napisano 25 Stycznia 2009 Napisano 25 Stycznia 2009 Czytałem chyba polowe stronek w tym temacie i widze dużo postów o wyglądzie Wg mnie kolorystycznie niezbyt pasuje tu amor a jeszcze bardziej ramka. Reszta jest conajmniej boska
Rekomendowane odpowiedzi