aadidas Napisano 31 Marca 2008 Napisano 31 Marca 2008 Witam Wysłużone rubeny (szczególnie tylna-jest już łysa) w moim hexagonie V4 proszą o wymianę. Możliwe że już nie długo zacznie się jeżdżenie na rowerku, więc rozglądam się za jakimś nowym ogumieniem, węższym niż te 1,95 które mam, bo jeżdżę głównie po asfalcie, myślałem nawet o 1,5 ale chyba 1,75 będzie optymalnie. Całkiem przypadkiem znalazłem ostatnio w decathlonie takie o: http://www.decathlon.com.pl/PL/b-twin-26-x-1-75-17931630/ Chciałbym zapytać czy ktoś miał z nimi do czynienia, jak się sprawują na asfalcie i ile ważą ? Jeśli będzie trzeba mogę dać nawet po 100zł za oponki tylko nie wiem czy jest sens. I te dętki bym wrzucił, bo z tyłu mam jakąś z reala. http://www.decathlon.com.pl/PL/zestaw-2-26...rader-17930684/ Pytania j/w
DuzyMarek Napisano 5 Kwietnia 2008 Napisano 5 Kwietnia 2008 Jakoś nikt nie kwapi się, żeby Ci odpisać, więc pewnie nikt tych opon nigdy nie używał. Więc byłbyś pierwszy . Jeśli je kupisz to zrób potem jakiś teścik. Jesli chodzi o alternatywę - polecam, niestety "trochę" droższe, Conti Travel Contact, które sam ujeżdżałem w zeszłym sezonie po asfaltach, ale nie tylko. Bardzo fajne, lekko się toczą, mają wkładkę antyprzebiciową oraz pasek odblaskowy (ale bez paska też są). Waga 652 g o ile dobrze pamiętam.
aadidas Napisano 12 Kwietnia 2008 Autor Napisano 12 Kwietnia 2008 O, jednak ktoś odpisał, a już prawie zapomniałem o tym temacie. Wolałbym kupić jednak opony sprawdzone przez innych W linku który podałeś jest napisane że ważą 680g (lub nawet te 652g), czy to aby nie za dużo jak na opony 1,75 z nieco wyższej półki ? Obecne rubeny 1,90 ważą po 740g i kosztują po 20zł sztuka. Warstwa antyprzebiciowa nie jest aż taka istotna bo jeżdżę tak że miałem jednego kapcia w życiu . Jednakże przydaje się chyba ten bieżnik (klocki) z boku ? Do trzymania w zakrętach i w terenie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.