pawel934 Napisano 26 Marca 2008 Udostępnij Napisano 26 Marca 2008 Witam, Przedstawiam swój projekt jeszcze nie light bike. Niektóre części ważone, niekóre znalezione w necie, a niektórych brak . Jeśli znacie jakieś masy lub zauważycie jakiś błąd, to mile widziana uwaga Cały rower waży coś koło 12,5 kg. Chciałem zmienić siodło na selle italia slr xp, ale naczytałem się, że siodła bez dziur wpływają na impotencję i nie wiem, czy nie wziąć czegoś cięższego z dziurą (bo tak lekkiego z dziurą nie znalazłem). Jakie siodło polecacie? Oponki nie są strasznie ciężkie, więc zmienię dopiero jak się zetrą. Przednie koło też waga niezła jak na koło w rowerze za tą cenę. Tylne zważę, jak umyję rower. Przed wakacjami planuję przejść na kasetę 9-rzędową, przerzutka tył sram x.7 plus gripy x.0. czy ktoś wie ile waży ramka speca 21 cali? I dart 3 bez manetki na kierownicę (bo tylko z manetką na kierze znalazłem). Wagi w gramach. Bar Ends: (Rogi) scarpe skrócone -95 Bar Plugs: (Zatyczki) Bottle Cages: (Koszyki) Zefal -50 Brake (front): (Hamulec) Tektro -190 Brake (rear): (Hamulec) Tektro -190 Brake Levers (klamki) Shimano st-m410 (klamkomanetki) -510 Cables (pancerze + linki) Cassette: (Kaseta) Shimano CS-HG40 8 speed -367 Chain: (Lancuch) Crankset: (Korby) Shimano FCM-341-8 octalink Derlr (Front): (przerzutka p.) Shimano Acera FD-M330 -167 Delrl (Rear): (przerzutka t.) Shimano Alivio RD-M410 -311 Fork: (Widelec) Rock Shox dart 3 Frame: (Rama) Specialized A1 Premium Aluminum 21" Grips: (Gripy) Specialized Handlebar (Kierownica) Kbix pro race -153 Pedals: (Pedaly) Shimano PD-M520 -375 Seat: (Siodlo) Specialized -298 Seatpost: (Sztyca) Specialized -377 Seatpost clam: (Zacisk sztycy) ? -44 Shifters: (Manetki) patrz klamki Skewers: (Zaciski kół) Shimano -172 Stem: (Mostek) Specialized Tire (Front): (Opona p.) Specialized Fast Trak 26x2.00 -550 Tire (Rear): (Opona t.) Specialized Fast Trak 26x2.00 -550 Tubes: (Dętki) Cheng shin -354 Wheel Front: (Kolo p.) -865 (Hub: (Piasta) Shimano AB-RM40 Rim: (Obrecz) Alexrims hrxc Spokes: (Szprychy)) ? Wheel Rear (Kolo t.) (Hub: (Piasta) Shimano FH-RM40-08 Rim: (Obrecz) Alexrims hrxc Spokes: (Szprychy)) ? Rim tapes: (Opaski) ? Razem: -12*** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 26 Marca 2008 Udostępnij Napisano 26 Marca 2008 SLR jest tez z dziura. Tanim kosztem zejdziesz z wagi jak zawsze wymieniajac zaciski (ponad 100g) i detki(tutaj jak sie poszczesci to moze i kolo 200g, 150 na pewno). Pozatym to kola. Tylna piasta wazy tone:)Wszystko zalezy od funduszy. Ogolem do 10kg lekko jest ale potem zaczynaja sie schody. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 Co do SLRa to wczoaj kupiłem taką Selle Italie http://allegro.pl/item332231674_siodelko_s...low_2007r_.html Dzisiaj miałem 1 jazdę, jest 100 razy wygodniejsze od mojego byłego SKNa. na razie jestem super zadowolony z niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel934 Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 Ooo to siodło co podał Wax jest spoko, myślałem że te slr'y z dziurą ważą po 215g. Wiec 100g na samym siodle do zbicia Ale to chyba dopiero po napędzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 27 Marca 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 Biorąc pod uwagę fakt, że Selle Italia robi siodełka już 111lat to komfort mają obcykany nieźle Generalnie masz spore pole do popisu, sztyca tu możesz zbić sporo (np kcnc tylko trzeba wybrać odpowiednie siodełko z powodu jarzemka), na siodełku ja sam widzisz też sporo można zbić generalnie za co się byś nie wziął to masz spore pole do popisu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel934 Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 Ze sztycą będzi mały kłopot, bo średnica 30.9mm Na allegro z porządnych to jest tylko nie tak bardzo lekki ritchey za 200zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 27 Marca 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 Możesz kupić/zamówić redukcję lub po prostu zacząć od innych elementów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzywo Napisano 9 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 pawel934 Jak Ci się sprawuje spec? Jeśli możesz coś napisać,zwłaszcza o ramie, bo noszę się z zamiarem zakupu. Czy to taka sama rama jak w tym modelu:http://www.rowmix.pl/LATO/index.php?inc=produkty_karta&id_kat=12&typ=1&id_pkat=235&id_prod=1546 możesz zapodać jakieś fotki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel934 Napisano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 Hej, Spec sprawuje się bardzo dobrze. Pozmieniałem sporo rzeczy - cały napęd (SLX, XT, X.0, X.9,), koła (Mavic Crossride), hamulce (Avid Elixir R), siodło (Specialized avatar gel - tutaj priorytetem były zdrowie i wygoda, a nie masa). Z roweru jestem zadowolony, jednak z seryjnego zostały właściwie już tylko rama i amor, który z resztą za jakiś czas wyleci. Rama już na pierwszy rzut oka widać, że inna, niż w podanym przez Ciebie linku - ta "Twoja" ma wygiętą górną rurę. Aktualnymi fotkami na tę chwilę nie dysponuję, starsze możesz zobaczyć tu: http://pawel934.pinkbike.com/album/specialized-hr-xc-comp/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzywo Napisano 23 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2009 pawel934 Ta rama jest rzeczywiście inna,bo właśnie to wygięcie mi się spodobało ale oznaczenie jest takie samo http://www.rowmix.pl/LATO/index.php?inc=pr...mp;id_prod=1546 http://www.rowmix.pl/LATO/index.php?inc=pr...amp;id_prod=997 i chodzi mi o to czy warto zainwestować ten tysiak dla samej ramy i w późniejszym czasie budować na niej rower? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel934 Napisano 23 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2009 Ale rama jest inna, jak widzisz Jak już wymienisz osprzęt na taki naprawdę wysokiej klasy, to prędzej, czy później ramę pewnie też zmienisz A za taką cenę moim zdaniem lepiej jest kupić jakiś rower mniej renomowanej /co nie znaczy gorszej/ firmy, np Krossa, ale za to z trochę lepszym osprzętem. I potem wymienić ramę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzywo Napisano 24 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2009 No i to tak w kółko będzie,że albo już rama stara,albo osprzęt zużyty W tej chwili jeżdżę quartzem i też nie narzekam,na asfalt mam GT, po prostu chciałem coś innego,bo wokół tylko kellysy,gianty,meridy i krossy oraz authory. Nic do nich nie mam,bo taki jest lokalny rynek i takie ludzie kupują,są w miarę tanie. Chociaż wczoraj mile mnie zaskoczył gościu na ghost`cie no i jeździ jeden cannondale. GT nie spotkałem i to mnie cieszy. Szkoda,że nie można samej takiej ramy kupić,bo jako całość na pewno się kiepsko prezentuje. Poczekam do października,to może coś jeszcze się okroi na cenie,a jak nie to dam sobie spokój. Może coś wiesz o ramach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.