Skocz do zawartości

[koła] Mavic Crossride '07


ukaniex

Rekomendowane odpowiedzi

Tak czy inaczej postanowione: dziś zamówiłem sobie w znajomym sklepie CROSSRIDE 2008 CenterLock (jednak zrezygnowałem z 6 śrub) - cena jak widzę po aukcjach na necie bardzo przystępna, bo mocno schodzi poniżej 600PLN :)

 

Mam teraz tylko nadzieję, że uda się wyhaczyć jakieś lekkie (na pająku) acz niedrogie tarcze na CL, ale wstępnie też jestem dogadany z zamianą za Accenty Freezer :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

no ja kupiłme jakies 2 miesiąće temu przejechałem około 700 km :D i powiem ze są super opory toczenia znikome pieknie tyrkoczący bębenek :)

super wygladajace szprychy :) bardzo fajne obręcze :)

waże niecałe 80 kg i naprawde nic si enie dizeje z nimi

do tego załozyłem opony Conti Race king 2.0 i rower to prawdziwy przecinak :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Wątpię, abyś wyrwał tak łatwo szprychę w Crossride'ach.

 

Kumpel w niedzielę na zjeździe ze Skrzycznego wyrwał tarczę ze śrubami z tylnej piasty, śruby poszły w las, tarcza została w zacisku a wypustki w piaście na śruby poprostu się oderwały, i to nie były Crossride'y tylko dużo droższe Crosstrail'e...jak to zobaczyłem to aż mnie zatkało...także ta szprycha przy tym to jest pikuś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak: z CL z poprzedniego posta zrezygnowałem (dłuuuga historia :) ) ale po głowie lata mi co innego, mianowicie powrót do V-brake (krytykantów odsyłam pod inny temat ;) ) i stąd mam pytanko:

 

Czy ktoś miał do czynienia z wersją Crossride UB 2x20 szprych??? Czy wytrzymają jazdę typu "ciężkie XC"? Przy czym nie będą to żadne ostre zjazdy tylko ścieżki, szutry, bezdroża i to na fullu, czyli bez zbytniego obciążania tylnego kół (skok 125/115mm)? Bo mogę je mieć w cenie niższej nawet od alledrogo a i tak czeka mnie zmiana kółek... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakis czas temu trafily nam sie w serwisie crossridy w ktorych razem z wyrwana szprcyha zostal wyrwany kawalek obreczy, i to nie maly :D i to jest dla mnie powod zeby nie kupowac gotowych kol, mozna przejezdzic sporo km i nic sie nie stanie a mozna zrobic pare km i moze sie stac to co opisalem i co wtedy? wymiana obreczy + szprychy to raczej malo oplacalna sprawa, no ale to tylko moje zdanie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Ale jest zdecydowanie więcej tych co jeżdżą na nich niż tych co je popsuli.

 

Nie wiem czy gdyby porównać procent osób jeżdżących na CR/wszystkich Mavic'ach z wadą/rozwalonych do dobrych/całych CR/wszystkich Mavic'ów do kół klasycznych z wadą/rozwalonych do dobrych/całych klasycznych to Mavici byłyby nie takie złe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jest zdecydowanie więcej tych co jeżdżą na nich niż tych co je popsuli.

 

Nie wiem czy gdyby porównać procent osób jeżdżących na CR/wszystkich Mavic'ach z wadą/rozwalonych do dobrych/całych CR/wszystkich Mavic'ów do kół klasycznych z wadą/rozwalonych do dobrych/całych klasycznych to Mavici byłyby nie takie złe.

 

tu sie moge z toba zgodzic jesli chodzi o awaryjnosc, tylko ze...

1. jak juz cos w nich sie stanie to juz z dwoch relacji widac ze kolo praktycznie do wymiany bo zostaje albo obrecz albo piasta :D

2. jakie jest zastosowanie mniejszej ilosci szprych? jak juz napisalem niby dla picu te kola maja sprawuiac wrazenie lekkich a takimi nie sa! ciezkie, drogie kolce tylko naiwny klient je kupi ktory poleci na marke mavic

 

to moja ostateczna wypowiedz o tych kolach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...