Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mi gościu w sklepie, kiedy kupowałem koła to jak chciałem szprychy to mi rzucił chyba 8zł/szt (może więcej ale na pewno nie mniej), tylko powiedział, że przy mojej wadze nie opłaca mi się kupować, bo raczej nie ma szansy na urwanie. i jak dotąd się nie mylił

Napisano

mi wyrwało jedną z tyłu gdy na zjeździe władował mi się badyl o średnicy ok 4-5cm. ale wymiana szprychy w zaprzyjaźnionym serwisie i kółka dalej sprawują się b.dobrze :)

Napisano

Tak czy inaczej postanowione: dziś zamówiłem sobie w znajomym sklepie CROSSRIDE 2008 CenterLock (jednak zrezygnowałem z 6 śrub) - cena jak widzę po aukcjach na necie bardzo przystępna, bo mocno schodzi poniżej 600PLN :)

 

Mam teraz tylko nadzieję, że uda się wyhaczyć jakieś lekkie (na pająku) acz niedrogie tarcze na CL, ale wstępnie też jestem dogadany z zamianą za Accenty Freezer :D

  • 2 miesiące temu...
Napisano

no ja kupiłme jakies 2 miesiąće temu przejechałem około 700 km :D i powiem ze są super opory toczenia znikome pieknie tyrkoczący bębenek :)

super wygladajace szprychy :) bardzo fajne obręcze :)

waże niecałe 80 kg i naprawde nic si enie dizeje z nimi

do tego załozyłem opony Conti Race king 2.0 i rower to prawdziwy przecinak :P

Napisano

Dziś zamówiłem crossride na allegro, więc lada moment je będę miał w związku z tym mam jedno pytanie. Jak mocujecie magnes od licznika Sigmy na tych płaskich szprychach?

Napisano

Miałem ten sam problem z magnesem. Ten od Sigmy niestety nie wejdzie. Dokupiłem specjalny pod płaskie szprychy (VDO za ok. 20 zł). B. łatwy montaż na zatrzask.

  • Mod Team
Napisano

Tak dokładnie, trzeba kupić specjalny na płaskie szprychy,

ale można też kombinować z rozwierceniem otworu w tym normalnym.

 

Ja dostałem w gratisie do kół magnes. :)

  • 2 miesiące temu...
Napisano
  bogus92 napisał:
Wątpię, abyś wyrwał tak łatwo szprychę w Crossride'ach.

 

Kumpel w niedzielę na zjeździe ze Skrzycznego wyrwał tarczę ze śrubami z tylnej piasty, śruby poszły w las, tarcza została w zacisku a wypustki w piaście na śruby poprostu się oderwały, i to nie były Crossride'y tylko dużo droższe Crosstrail'e...jak to zobaczyłem to aż mnie zatkało...także ta szprycha przy tym to jest pikuś...

Napisano

Więc tak: z CL z poprzedniego posta zrezygnowałem (dłuuuga historia :) ) ale po głowie lata mi co innego, mianowicie powrót do V-brake (krytykantów odsyłam pod inny temat ;) ) i stąd mam pytanko:

 

Czy ktoś miał do czynienia z wersją Crossride UB 2x20 szprych??? Czy wytrzymają jazdę typu "ciężkie XC"? Przy czym nie będą to żadne ostre zjazdy tylko ścieżki, szutry, bezdroża i to na fullu, czyli bez zbytniego obciążania tylnego kół (skok 125/115mm)? Bo mogę je mieć w cenie niższej nawet od alledrogo a i tak czeka mnie zmiana kółek... ;)

Napisano
  Cytat
20 szprych to maja kola szosowe

 

SLR pod V ma z przodu 18 i jakoś nikt nie przewidział ich na szosę :) A serio - miał ktoś z tymi kołami (Crossride UB) REALNĄ styczność??? :)

  • Mod Team
Napisano

ender piszesz to z autopsji czy napisałeś tylko po to żeby mieć posta więcej lub kogoś wprowadzić w błąd. Jakoś ludzie jeżdżą na tych kołach, coraz więcej osób kusi się na te mavicki więc chyba nie jest z nimi tak źle jak piszesz.

  • Mod Team
Napisano

Skoro Crossride'y pod tarcze się trzymają przy 24 szprychach,

to czemu niby pod V-kami miaoby nie być 20 szprych?

 

Według mnie Mavic wie co robi i nie sprzedaje badziewia.

  • Mod Team
Napisano

Wdzię ender, że masz niepodważalne zdanie na ten temat.

 

Jeździłeś kiedyś na kołach Mavic'a?

Nie opieraj się tylko na zdarzeniu kolegi (według mnie przypadek/wada fabryczna).

Napisano

jakis czas temu trafily nam sie w serwisie crossridy w ktorych razem z wyrwana szprcyha zostal wyrwany kawalek obreczy, i to nie maly :D i to jest dla mnie powod zeby nie kupowac gotowych kol, mozna przejezdzic sporo km i nic sie nie stanie a mozna zrobic pare km i moze sie stac to co opisalem i co wtedy? wymiana obreczy + szprychy to raczej malo oplacalna sprawa, no ale to tylko moje zdanie :D

  • Mod Team
Napisano

Ale jest zdecydowanie więcej tych co jeżdżą na nich niż tych co je popsuli.

 

Nie wiem czy gdyby porównać procent osób jeżdżących na CR/wszystkich Mavic'ach z wadą/rozwalonych do dobrych/całych CR/wszystkich Mavic'ów do kół klasycznych z wadą/rozwalonych do dobrych/całych klasycznych to Mavici byłyby nie takie złe.

Napisano
  bogus92 napisał:
Ale jest zdecydowanie więcej tych co jeżdżą na nich niż tych co je popsuli.

 

Nie wiem czy gdyby porównać procent osób jeżdżących na CR/wszystkich Mavic'ach z wadą/rozwalonych do dobrych/całych CR/wszystkich Mavic'ów do kół klasycznych z wadą/rozwalonych do dobrych/całych klasycznych to Mavici byłyby nie takie złe.

 

tu sie moge z toba zgodzic jesli chodzi o awaryjnosc, tylko ze...

1. jak juz cos w nich sie stanie to juz z dwoch relacji widac ze kolo praktycznie do wymiany bo zostaje albo obrecz albo piasta :D

2. jakie jest zastosowanie mniejszej ilosci szprych? jak juz napisalem niby dla picu te kola maja sprawuiac wrazenie lekkich a takimi nie sa! ciezkie, drogie kolce tylko naiwny klient je kupi ktory poleci na marke mavic

 

to moja ostateczna wypowiedz o tych kolach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.