Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mi gościu w sklepie, kiedy kupowałem koła to jak chciałem szprychy to mi rzucił chyba 8zł/szt (może więcej ale na pewno nie mniej), tylko powiedział, że przy mojej wadze nie opłaca mi się kupować, bo raczej nie ma szansy na urwanie. i jak dotąd się nie mylił

Napisano

mi wyrwało jedną z tyłu gdy na zjeździe władował mi się badyl o średnicy ok 4-5cm. ale wymiana szprychy w zaprzyjaźnionym serwisie i kółka dalej sprawują się b.dobrze :)

Napisano

Tak czy inaczej postanowione: dziś zamówiłem sobie w znajomym sklepie CROSSRIDE 2008 CenterLock (jednak zrezygnowałem z 6 śrub) - cena jak widzę po aukcjach na necie bardzo przystępna, bo mocno schodzi poniżej 600PLN :)

 

Mam teraz tylko nadzieję, że uda się wyhaczyć jakieś lekkie (na pająku) acz niedrogie tarcze na CL, ale wstępnie też jestem dogadany z zamianą za Accenty Freezer :D

  • 2 miesiące temu...
Napisano

no ja kupiłme jakies 2 miesiąće temu przejechałem około 700 km :D i powiem ze są super opory toczenia znikome pieknie tyrkoczący bębenek :)

super wygladajace szprychy :) bardzo fajne obręcze :)

waże niecałe 80 kg i naprawde nic si enie dizeje z nimi

do tego załozyłem opony Conti Race king 2.0 i rower to prawdziwy przecinak :P

Napisano

Dziś zamówiłem crossride na allegro, więc lada moment je będę miał w związku z tym mam jedno pytanie. Jak mocujecie magnes od licznika Sigmy na tych płaskich szprychach?

Napisano

Miałem ten sam problem z magnesem. Ten od Sigmy niestety nie wejdzie. Dokupiłem specjalny pod płaskie szprychy (VDO za ok. 20 zł). B. łatwy montaż na zatrzask.

  • Mod Team
Napisano

Tak dokładnie, trzeba kupić specjalny na płaskie szprychy,

ale można też kombinować z rozwierceniem otworu w tym normalnym.

 

Ja dostałem w gratisie do kół magnes. :)

  • 2 miesiące temu...
Napisano
Wątpię, abyś wyrwał tak łatwo szprychę w Crossride'ach.

 

Kumpel w niedzielę na zjeździe ze Skrzycznego wyrwał tarczę ze śrubami z tylnej piasty, śruby poszły w las, tarcza została w zacisku a wypustki w piaście na śruby poprostu się oderwały, i to nie były Crossride'y tylko dużo droższe Crosstrail'e...jak to zobaczyłem to aż mnie zatkało...także ta szprycha przy tym to jest pikuś...

Napisano

Więc tak: z CL z poprzedniego posta zrezygnowałem (dłuuuga historia :) ) ale po głowie lata mi co innego, mianowicie powrót do V-brake (krytykantów odsyłam pod inny temat ;) ) i stąd mam pytanko:

 

Czy ktoś miał do czynienia z wersją Crossride UB 2x20 szprych??? Czy wytrzymają jazdę typu "ciężkie XC"? Przy czym nie będą to żadne ostre zjazdy tylko ścieżki, szutry, bezdroża i to na fullu, czyli bez zbytniego obciążania tylnego kół (skok 125/115mm)? Bo mogę je mieć w cenie niższej nawet od alledrogo a i tak czeka mnie zmiana kółek... ;)

Napisano
20 szprych to maja kola szosowe

 

SLR pod V ma z przodu 18 i jakoś nikt nie przewidział ich na szosę :) A serio - miał ktoś z tymi kołami (Crossride UB) REALNĄ styczność??? :)

  • Mod Team
Napisano

ender piszesz to z autopsji czy napisałeś tylko po to żeby mieć posta więcej lub kogoś wprowadzić w błąd. Jakoś ludzie jeżdżą na tych kołach, coraz więcej osób kusi się na te mavicki więc chyba nie jest z nimi tak źle jak piszesz.

  • Mod Team
Napisano

Skoro Crossride'y pod tarcze się trzymają przy 24 szprychach,

to czemu niby pod V-kami miaoby nie być 20 szprych?

 

Według mnie Mavic wie co robi i nie sprzedaje badziewia.

  • Mod Team
Napisano

Wdzię ender, że masz niepodważalne zdanie na ten temat.

 

Jeździłeś kiedyś na kołach Mavic'a?

Nie opieraj się tylko na zdarzeniu kolegi (według mnie przypadek/wada fabryczna).

Napisano

jakis czas temu trafily nam sie w serwisie crossridy w ktorych razem z wyrwana szprcyha zostal wyrwany kawalek obreczy, i to nie maly :D i to jest dla mnie powod zeby nie kupowac gotowych kol, mozna przejezdzic sporo km i nic sie nie stanie a mozna zrobic pare km i moze sie stac to co opisalem i co wtedy? wymiana obreczy + szprychy to raczej malo oplacalna sprawa, no ale to tylko moje zdanie :D

  • Mod Team
Napisano

Ale jest zdecydowanie więcej tych co jeżdżą na nich niż tych co je popsuli.

 

Nie wiem czy gdyby porównać procent osób jeżdżących na CR/wszystkich Mavic'ach z wadą/rozwalonych do dobrych/całych CR/wszystkich Mavic'ów do kół klasycznych z wadą/rozwalonych do dobrych/całych klasycznych to Mavici byłyby nie takie złe.

Napisano
Ale jest zdecydowanie więcej tych co jeżdżą na nich niż tych co je popsuli.

 

Nie wiem czy gdyby porównać procent osób jeżdżących na CR/wszystkich Mavic'ach z wadą/rozwalonych do dobrych/całych CR/wszystkich Mavic'ów do kół klasycznych z wadą/rozwalonych do dobrych/całych klasycznych to Mavici byłyby nie takie złe.

 

tu sie moge z toba zgodzic jesli chodzi o awaryjnosc, tylko ze...

1. jak juz cos w nich sie stanie to juz z dwoch relacji widac ze kolo praktycznie do wymiany bo zostaje albo obrecz albo piasta :D

2. jakie jest zastosowanie mniejszej ilosci szprych? jak juz napisalem niby dla picu te kola maja sprawuiac wrazenie lekkich a takimi nie sa! ciezkie, drogie kolce tylko naiwny klient je kupi ktory poleci na marke mavic

 

to moja ostateczna wypowiedz o tych kolach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...