stom Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 Mam do wydania 4,5 tys. na rower, ale od 2 miesięcy nie mogę się zdecydować . To moje obecne typy: http://www.rowerymerida.com.pl/rowery.php?...r=49&id=331 mogę go mieć za 4,5 tys http://www.rowerymerida.com.pl/rowery.php?...r=56&id=367 http://www.corratec.com/corratec2/german/h...er_bow_race.php a tu jeszcze czeski wynalazek: http://www.superior.cz/en/models-2008/mtb-...ike.html?id=105 Proszę o opinie na temat tego sprzętu lub ewentualnie na inne propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baksik22 Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 Z tych co podałeś chyba wziąłbym tego Flx'a czerwonego, Karbonowy tylni widelec osprzęt xt\lx amorek relic tu może jest troszkę gorszy od tfs-900D ale myślę że nie dużo i z tych wszystkich to właśnie byłby mój typ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 Ja bym wybierał między FLX 900 - D a Superiorem. Merida będzie lepiej tłumiła drgania i to ku niej bym się skłaniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mwegrzyn Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 Dla mnie Corratec jest bardziej rasowym sprzętem . Rama ze względu na nietypowe rozwiazanie górnej rury , ( w zasadzie dwóch rur ) jest bardzo sztywna . Do tego stylistycznie Corratec jest jedną z ładniejszych firm . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 Wszystkie z tych rowerów mają swoej zalety i wady. Merida Flex ma karbonowe widełki i Relica, ale komponenty są co najwyżej średnie (przy lightowaniu - kokpit, sztyca, geje, korba do wymiany) - choć za 4500 propozycja ze względu na perspektywiczną ramkę interesująca. TFS - NIE OPŁACA SIĘ, więc bez komentarza (R7 nie przysłoni po prostu zwyczajnej ramy - nawet HFS to nie jest - i takich kwiatków jak korba za 200PLN). Corratec - designerskie cudo, ale jednocześnie klocek. I to bez specjalnych perspektywn an poprawę, bo kto w końcu będzie wymieniał od razu nowiutkiego amora, a niedługo potem koła (Mavic brzmi pięknie, ale swoje waży). A żeby nie być monotematycznym - co z dystrybutorem, gwarancją itp? Superior - gdyby nie ten MX Pro, na równi z Meridą (11 kg wyjściowo na tarczach to mało, do tego ma osprzęt SRAMa co dla mnie jest plusem, no i inne części nie tak popularne, więc będzie się odróżniać ), ale też osobiście nie wiem co z gwarą. Z gotowców - raczej albo ten, albo Flex. PS. Gdybym miał 4,5 kafelka - rama Luzifer + R7/Reba, do tego komponenty Smica, napęd X-9/XT, korba XT, niezłej jakości hydro i odpowiednie koła, choćby też na XT CL... trochę szukania i wystarczyłoby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sel Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 FLX jak dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 ..szkoda ze nie dales znac 2 miesiace temu..sklep z ebayu.de wyprzedawal nowiutkie corrateci superbow team world cup 2006 ( http://bikekatalog.pl/2006/?ppg=show&b...ry&pid=2147 )..ceny licytacji wahaly sie od 1000 do 1300eu..brat i kolega nabyli po jednym..fajne maszynki.. aha..ten sklep to ski-bilek..poszukaj u niego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikodem Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 Corratec - designerskie cudo, ale jednocześnie klocek. I to bez specjalnych perspektywn an poprawę, bo kto w końcu będzie wymieniał od razu nowiutkiego amora, a niedługo potem koła (Mavic brzmi pięknie, ale swoje waży). A żeby nie być monotematycznym - co z dystrybutorem, gwarancją itp? hmm albo mi się wydaje albo P. Pawlak jest dystrybutorem corrateców.. http://www.eurobike.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 26 Marca 2008 Udostępnij Napisano 26 Marca 2008 Ale i tak rower kupuje się raczej perspektywicznie. IMO już lepiej za tę kasę kupić Meridę (fakt faktem, że katalogowe 5700 to ona NIE jest warta) i mamy świetną ramę, praktycznie pełne XT poza korbą (swoją drogą ramiona i suport LXa są cięższe niż XT o ok. 30g, zależnie od modelu), a reszty nie ma się czego wstydzić. A tego o np. Torze czy tej nieszczęsnej korbie no-name-Shimano za 200PLN którą teraz montują gdzie popadnie, w Corratecu już bym nie powiedział... Ewentualnie zmianę amorka czy komponentów można zawsze zrobić, co tak czy inaczej praktycznie każdy biker prędzej czy później robi PS. For me - albo Meridka, albo Superior (tylko ten MX Pro... ale wie ktoś coś na temat tych ram? Bo z GEOMETRII - KLIK KLIK wynika, że są jakieś takie długie), albo jednak składak (było już parę takich tematów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
łysol69 Napisano 26 Marca 2008 Udostępnij Napisano 26 Marca 2008 Bardzo się zdziwiłem, że nikt jeszcze nie zaproponował Radona... http://www.centrumrowerowe.pl/index.php?s=...id=109&l=pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ravo XC Napisano 26 Marca 2008 Udostępnij Napisano 26 Marca 2008 http://amulet.cz/cz/detail.asp?PiD=07377887 Amulet 9,7 kg fajny osprzet na Srame + SID race no i waga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 26 Marca 2008 Udostępnij Napisano 26 Marca 2008 Radon - na papierze nieźle, tylko mnie zastanawia skąd w takim razie te 11,5 kg... a już wiem. Ritchey - kokpit Comp i stery Logic Chociaż w Meridzie też komponenty do zmiany w przyszłości. Wiec na co lepiej się zdecydować - lepszą ramkę z gorszym amorkiem czy odwrotnie? Amulet - <10kg to on ma przez SIDa, V-ki i opony. Zainteresowanemu to chyba tylko o tarcze chodzi, a jeśli do tego waży lepiej niż 70-parę kilo, to i SID i oponki fruuuuuuuuu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ravo XC Napisano 26 Marca 2008 Udostępnij Napisano 26 Marca 2008 oponki to oczywiscie do wymiany wiec wzrost około 300 g . No wlasnie zalezy ile biker wazy dla mnie by mogl byc ja waze 68 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stom Napisano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2008 90kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ravo XC Napisano 26 Marca 2008 Udostępnij Napisano 26 Marca 2008 a wiec polecam tego Radonka jak na twoja wage no i oczywiscie potem trenowac i schodzic z wagi o około 10 kg , a potem mozesz zaczac odchudzac swojego bika :) Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stom Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 http://bike-center.home.pl/product_info.ph...roducts_id=1428 a co myślicie o tym sprzęcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 a może by tak na zachód się skierować : http://www.canyon.com/mountainbikes/aussta...145#ausstattung lub też http://www.canyon.com/mountainbikes/aussta...118#ausstattung z tym że ten drugi z lekka drogawy M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 A może taki Pells : http://pcshop.pells.cz/sport/default.asp?c...amp;stiid=15667 http://www.pells.eu/include_/foto.asp?fotk...ER_C_race_D.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.