kllnTToOn Napisano 24 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2009 Widziałem w galerii Uchwyt Yumeya do manetek XTR-a. Widzę, że się grubo szykuje A tak z ciekawości... Jaki jest wyzysk na tym mocowaniu ? prócz wyglądu jakieś 10-12g ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 24 Listopada 2009 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 24 Listopada 2009 Na samym zestawie Yumeya nie wiele da się odchudzić Ale fakt rower schudnie Miałem się wyrobić do końca stycznia z updatem ale niestety tak różowo nie będzie Części powoli bo powoli ale spływają do mojej magicznej szafeczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kllnTToOn Napisano 26 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2009 Za dużo na Yumeya-i nie schudnie, ale nabierze wyglądu A może zdradzisz co nieco o Częściach jakie będą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2010 I jak przygotowania nowego sprzętu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 21 Stycznia 2010 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 Ano trochę się przeciągnie z tym :/ Listy części nie będę wklejał bo jak widać zmienia się to szybko. Pierwotny pomysł był na rogi kcnc,topcap kcnc, koronki far near i tuningowana korbę xtr > obecnie wszystko to leży u mnie ale zakupione już są bajery extralite'a :] Z pewnością nie wymieniam ramy i amora - cała reszta jest na "liście transferowej" Mam nadzieję, że do zlotu się wyrobię Edit: Do zlotu też się nie wyrobię Możliwe, że nawet dopiero na kolejny sezon ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 1 Maja 2010 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 Przez dłuższy czas teraz będę jeździć na innych oponach mianowicie Hutchinson Python mrc - waga maszyny drastycznie idzie więc w górę I obecnie wynosi 10373g Kilka fotek z dziś http://img28.imageshack.us/gal.php?g=dsc0075gd.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 1 Maja 2010 Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 (edytowane) Czym go tak dociążyłeś ; O - tylko opony ? Po co aż dwie lampki ? ; O Fajnie się prezentuje, ale coś cięzko ;( Coś mi tu rurki Ritchey'a nie pasują... Edytowane 1 Maja 2010 przez Wax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 1 Maja 2010 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 Oponami sztuka waży 770g Druga lampkę założyłem jakiś czas temu... W pierwszej bateria padła i zapomniałem ją zdjąć O tym co pasuje, a co nie w sumie za bardzo nie ma co pisać Na nowy sezon będzie bardzo dużo zmian W tym wszystkie rurki też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 1 Maja 2010 Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 (edytowane) No to już tą lampkę do szafki ! Oj Lookas, z 9,4 zrobić 10,3 to przestępstwo xD Nie myślałeś czasami by zmienić hample ? Jeździłeś coś na MaxxLite'ach ? Nowy sezon już trwa xD Edytowane 1 Maja 2010 przez Wax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 1 Maja 2010 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 No i na ten sezon miał być nowy sprzęt niestety mój budżet ostatnio przeżywa mały kryzys, a są tez inne wydatki Dlatego postanowiłem obecny sezon jeszcze pośmigać na tym zestawie Na maxxlite, tak jeździłem ale na 310 285 póki co nie ruszam, hample ... sam jeszcze nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 1 Maja 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 (edytowane) Wiedziałem, że ramki KTM fajnie się prezentują, ale ta jest po prostu genialna To są gripy Ritchey WCS Ergo, czy true? Sam chce kupić nowe, a jeszcze nie zdecydowałem jakie Edytowane 1 Maja 2010 przez safian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 1 Maja 2010 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 Gripy to extralite, zwykła pianka Zdjęcia nie najlepszej jakości bo telefonem robione... wkleję obecną specyfikację dla jasności Bars: Ritchey WCS 104g Brakes+levers+cables (Front/Rear): Shimano XTR 180mm/160mm 772g (490g 127g 155g) Cables (Derl.): Shimano XTR 80g Cassette: Shimano XTR 242g Chain: Shimano XTR 269g Crankset: Shimano XTR 785g Derlr (Front): Shimano XTR 145 Derlr (Rear): Shimano XTR 199g Fork: FOX F80X 1600g Frame: KTM LC Prime 1260g Grips: Extralite NeoGrips 37g Handlebar: Ritchey WCS OS Carbon 139g Headset: Ritchey WCS 112g Pedals: CrankBrothers C 276g Seat: Selle Italia SLR Limited Earth 160,25g Seatpost: Ritchey WCS 31.6x350mm 226,60g Seatpost clamp: Miche 29,58 Shifters: Shimano XTR 218g Skewers: Mavic SLR 87,33g (45,15g + 42,18g) Spacers: 2xCarbon 8,81g Stem: Ritchey WCS 4axis OS 100mm 125g Tire (Front): Hutchinson python mrc 770g Tire (Rear): Hutchinson python mrc 770g Top Cap: KTM śruba + gumka 16,71g Tubes: Schwalbe 129,86 + no name 182,51 Wheel Front: Mavic Crossmax SLR Disc CL 702g Wheel Rear: Mavic Crossmax SLR Disc CL 865g misc : dodatki 50g Total : 10363,6g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creative1989 Napisano 2 Maja 2010 Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 Zasłanianie kąta ustawienia siodełka rękawiczkami to raczej głupi pomysł, nic nie mam do ciebie i bez obrazy ale nie chcesz powiedzieć że jeździsz tak bo jest ci wygodnie, raczej wymusza to na tobie kiepska pozycja na rowerze hehe, a to dobre Lepiej odchylone w tę stronę a nie przeciwną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sorcerer Napisano 2 Maja 2010 Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 Powaznie, ale co to ma za znaczenie. Jesli tak woli, jest mu wygodnie i lepiej mu sie jezdzi, pytanie po co robic cos na sile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 2 Maja 2010 Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 (edytowane) widac niewiele rozumiesz...w gorach takie ustawienie jest wrecz wymagane, bo ulatwia podjazdy, niejako je wyplaszcza, a na zjazdach i tak 4litery masz w powietrzu... gratulacje hyhy Lookas - wreszcie ktos cie rozpracowal Edytowane 2 Maja 2010 przez nabial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creative1989 Napisano 2 Maja 2010 Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 Nie mówię, że nie mówisz prawdy, bo akurat ustawienie siodełka Lookasa jest w trochę innym ustawieniu niż u większości, ale w ostatnim twoim poście muszę się nie zgodzić. Lepiej ci się podjeżdża z siodełkiem równoległym do płaskiego podłoża? W ogóle próbowałeś takiego ustawienia jak ma Lookas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 2 Maja 2010 Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 (edytowane) Nie wiem jak to jest u Lookas'a, ale kolega Dareq może mieć trochę racji. Jeździłem kiedyś z podobnym ustawieniem mojego Tune'a i okazało się, że po 20/30min odpadały mi nie tylko nadgarstki i ramiona ale też krzyż. Oczywiście ustawienie zmieniłem. Wygląda na to, że rama jest delikatnie za duża na Lookas'a, albo mostek jest za długi. To są tylko domysły, bo każdy ma swoją pozycję na rowerze. Edytowane 2 Maja 2010 przez Wax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Odi Napisano 4 Maja 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 Buhahahaha jeszcze nie spotkałem drugiego tak troskliwego forumowicza. Lookas - to na pewno w trosce o Twój komfort i bezpieczeństwo ta wojna. dereq a Ty się nie czepiaj bo Lookas ma ten rower tylko do lansu żeby się pokręcić przed galeriami handlowymi więc jakiekolwiek ustawienia nie mają tu znaczenia:woot: A co do samego siodła to strasznie mi się podobają takie limitowane wersje. Niestety w swoim SLR Gel Flow z nadrukiem "gazetowym" połamałem pręty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 8 Maja 2010 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 8 Maja 2010 Dziś przed jazdą przypomniałem sobie o tym całym zawirowaniu w okół siodełka... Tak się akurat składało, że i tak dłubałem z licznikiem etc to postanowiłem zrobić fotki z profilu tak jak prosił Maestro Darek... W ustawieniach siodełka nie zmieniłem od ostatniej jazdy absolutnie nic i wygląda to tak : postanowiłem wziąć poziomicę i ustawić siodełko jak głoszą filozofowie idealnie poziomo i wygląda to tak : I fotki z poziomicą żeby nie było Dla pewności która fota jest przed zmianą ustawienia, a która po przestawiłem bidon w tle... Po prawej stoi kiedy siodełko jest idealnie poziomo, po lewej stoi wtedy kiedy to siodełko jest ustawione masakrycznie pikując w dół i trzeba je zasłaniać rękawiczkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creative1989 Napisano 9 Maja 2010 Udostępnij Napisano 9 Maja 2010 Nom z tamtej perspektywy wyglądało jakby było pochylone- no ale profil siodełka też trochę robi, 'główka' jest taka pochylona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.