Skocz do zawartości

[10363g] KTM Team Prime by Lookas


Lookas 46

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Mod Team

Ano trochę się przeciągnie z tym :/ Listy części nie będę wklejał bo jak widać zmienia się to szybko. Pierwotny pomysł był na rogi kcnc,topcap kcnc, koronki far near i tuningowana korbę xtr > obecnie wszystko to leży u mnie ale zakupione już są bajery extralite'a :] Z pewnością nie wymieniam ramy i amora - cała reszta jest na "liście transferowej" ;)

 

Mam nadzieję, że do zlotu się wyrobię :)

 

Edit: Do zlotu też się nie wyrobię :P Możliwe, że nawet dopiero na kolejny sezon ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Mod Team

No i na ten sezon miał być nowy sprzęt niestety mój budżet ostatnio przeżywa mały kryzys, a są tez inne wydatki :) Dlatego postanowiłem obecny sezon jeszcze pośmigać na tym zestawie :)

 

Na maxxlite, tak jeździłem ale na 310 ;) 285 póki co nie ruszam, hample ... sam jeszcze nie wiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Gripy to extralite, zwykła pianka :P Zdjęcia nie najlepszej jakości bo telefonem robione...

 

wkleję obecną specyfikację dla jasności :wallbash:

 

Bars: Ritchey WCS 104g

Brakes+levers+cables (Front/Rear): Shimano XTR 180mm/160mm 772g (490g 127g 155g)

Cables (Derl.): Shimano XTR 80g

Cassette: Shimano XTR 242g

Chain: Shimano XTR 269g

Crankset: Shimano XTR 785g

Derlr (Front): Shimano XTR 145

Derlr (Rear): Shimano XTR 199g

Fork: FOX F80X 1600g

Frame: KTM LC Prime 1260g

Grips: Extralite NeoGrips 37g

Handlebar: Ritchey WCS OS Carbon 139g

Headset: Ritchey WCS 112g

Pedals: CrankBrothers C 276g

Seat: Selle Italia SLR Limited Earth 160,25g

Seatpost: Ritchey WCS 31.6x350mm 226,60g

Seatpost clamp: Miche 29,58

Shifters: Shimano XTR 218g

Skewers: Mavic SLR 87,33g (45,15g + 42,18g)

Spacers: 2xCarbon 8,81g

Stem: Ritchey WCS 4axis OS 100mm 125g

Tire (Front): Hutchinson python mrc 770g

Tire (Rear): Hutchinson python mrc 770g

Top Cap: KTM śruba + gumka 16,71g

Tubes: Schwalbe 129,86 + no name 182,51

Wheel Front: Mavic Crossmax SLR Disc CL 702g

Wheel Rear: Mavic Crossmax SLR Disc CL 865g

 

misc : dodatki 50g

 

Total : 10363,6g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasłanianie kąta ustawienia siodełka rękawiczkami to raczej głupi pomysł, nic nie mam do ciebie i bez obrazy ale nie chcesz powiedzieć że jeździsz tak bo jest ci wygodnie, raczej wymusza to na tobie kiepska pozycja na rowerze

hehe, a to dobre

Lepiej odchylone w tę stronę a nie przeciwną :icon_wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widac niewiele rozumiesz...w gorach takie ustawienie jest wrecz wymagane, bo ulatwia podjazdy, niejako je wyplaszcza, a na zjazdach i tak 4litery masz w powietrzu...

 

gratulacje :)

 

hyhy Lookas - wreszcie ktos cie rozpracowal :)

Edytowane przez nabial
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię, że nie mówisz prawdy, bo akurat ustawienie siodełka Lookasa jest w trochę innym ustawieniu niż u większości, ale w ostatnim twoim poście muszę się nie zgodzić.

 

Lepiej ci się podjeżdża z siodełkiem równoległym do płaskiego podłoża? W ogóle próbowałeś takiego ustawienia jak ma Lookas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to jest u Lookas'a, ale kolega Dareq może mieć trochę racji.

Jeździłem kiedyś z podobnym ustawieniem mojego Tune'a i okazało się, że po 20/30min odpadały mi nie tylko nadgarstki i ramiona ale też krzyż. Oczywiście ustawienie zmieniłem.

 

Wygląda na to, że rama jest delikatnie za duża na Lookas'a, albo mostek jest za długi.

To są tylko domysły, bo każdy ma swoją pozycję na rowerze.

Edytowane przez Wax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Buhahahaha jeszcze nie spotkałem drugiego tak troskliwego forumowicza. Lookas - to na pewno w trosce o Twój komfort i bezpieczeństwo ta wojna. dereq a Ty się nie czepiaj bo Lookas ma ten rower tylko do lansu żeby się pokręcić przed galeriami handlowymi więc jakiekolwiek ustawienia nie mają tu znaczenia:woot:

A co do samego siodła to strasznie mi się podobają takie limitowane wersje. Niestety w swoim SLR Gel Flow z nadrukiem "gazetowym" połamałem pręty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Dziś przed jazdą przypomniałem sobie o tym całym zawirowaniu w okół siodełka... Tak się akurat składało, że i tak dłubałem z licznikiem etc to postanowiłem zrobić fotki z profilu tak jak prosił Maestro Darek... W ustawieniach siodełka nie zmieniłem od ostatniej jazdy absolutnie nic i wygląda to tak :

dsc0110q.th.jpg

postanowiłem wziąć poziomicę i ustawić siodełko jak głoszą filozofowie idealnie poziomo :thumbsup: i wygląda to tak :

dsc0111g.th.jpg

I fotki z poziomicą żeby nie było ;)

dsc0114i.th.jpgdsc0115vn.th.jpg

 

Dla pewności która fota jest przed zmianą ustawienia, a która po przestawiłem bidon w tle... Po prawej stoi kiedy siodełko jest idealnie poziomo, po lewej stoi wtedy kiedy to siodełko jest ustawione masakrycznie pikując w dół i trzeba je zasłaniać rękawiczkami :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...