Xanagaz Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 Dziś trochę pochlapałem moje lycry w jeździe i coś ciężko schodzi z nich brud. Można je normalnie w pralkę na 40°C czy ileś tam, nie znam się Męczę się z nimi kilka minut i nadal burdne są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koncertownik Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 A metki na nich nie masz? Pierwsze gacie? Ja piorę w pralce w 30 stopniach cały strój, można w 40, ale 30 w zupełności wystarcza i jakoś moim ciuszkom to nie szkodzi. Zresztą jak chwilkę nimi pomachasz w ciepłej wodzie z odrobiną proszku to efekty również będą dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xanagaz Napisano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 Metki nie mam, gacie pierwsze, prałem chwile w ciepłej wodzie ręcznie i efekty nie były dobre. Wrzucę do prania najbliższego na 40°C i mam nadzieję, że zobaczę je później czyste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DuzyMarek Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 Spokojnie wrzucaj na 40 stopni i będę jak nowe . Z moimi ciuchami nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tooreck Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 daj żonie/dziewczynie/mamie do uprania- ona będzie wiedziała co z tym robić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ScR Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 [...]Męczę się z nimi kilka minut i nadal burdne są. No wiesz ilość minut poświęconych praniu ręcznemu rośnie w prost proporcjonalnie do zabrudzenia A co do prania to ja swoje wrzucam mamie do kosza na brudy i Ona już dobrze wie co z tym zrobić jeszcze się nie zawiodłem Pozdrowienia dla mamy :turned: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...