Rychlapl Napisano 20 Marca 2008 Udostępnij Napisano 20 Marca 2008 Witam! Teraźniejsza specyfikacja: RAMA: Poison E605 AMOR: RS Sid Team STERY: Cane Creek MOSTEK: Smica KIEROWNICA: Tioga Taskforce XC ROGI: Ritchey WCS CHWYTY: Ritchey WCS MANETKI: Shimano LX SZTYCA: Smica SIODŁO: Velo- około 350-400 gram OBRĘCZE: Mavic XC 317 PIASTY: Shimano LX DĘTKI: Maxxis/Michelin/Continental OPONY: ContinentL Speed King Supersonic HAMULCE: Avid SD 7 Klamki: Avid SD 5 KORBA: Shimano Nexave (;/) PEDAŁY: Shimano SPD M520 KASETA: Shimano LX ŁAŃCUCH: Shimano XTR PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano?? PRZERZUTKA TYŁ: Shimano XT Zaciski kół i podsiodłowy-szybkozamykacz. tak zostanie z powodów czysto ergonomicznych. Części wymieniam stopniowo z powodów finansowych. Co wymienić aby uzyskać jak najlepszy efekt? Myślałem nad: Korba shimano XT Kaseta Schimano XT Siodełko-jakie? Chciałbym się zmieścić w okolicach 600zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adik Napisano 20 Marca 2008 Udostępnij Napisano 20 Marca 2008 Pokaż zdjęcie roweru... Ciekawe.... masz sida i e605 a zaciski szybkozamykacze - czyli jednak jest gdzieś rozsądek w tym całym lightowaniu. Wymieniłbym korbę i przerzutkę przód na twoim miejscu, lub jak du pa woła że boli - to siodełko.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rychlapl Napisano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 Dopiero co kupiony Sid: http://img147.imageshack.us/img147/3770/zdjcie0227dx7.jpg Zaraz po maratonie w Istebnej, jeszcze z Dartem: http://img147.imageshack.us/img147/6092/dsc00614mv9.jpg Jest to z resztą dart którego zajechałem, dostałem nowy z wymiany gwarancyjnej a teraz jest na sprzedaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiekmz Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 Siodlo, piasty, detki, korba, kaseta, chwyty kierownicy. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 @Adik nie wiem dlaczego szybkozamykacze maja oznaczac rozsadek. Mi np imbus sie lepiej zamyka bo przy motylku ciezko mi wyczuc moment domkniecia i zamykam w efekcie kolo dluzej niz na imbus. Dodalbym jeszcze pedaly do wymiany, 520tki to straszne kowadla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikodem Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 rogi na semice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rychlapl Napisano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 Dętki-używam raczej lekkich modeli danych marek ~120gram. Więc na pierwszy ogień pójdzie siodło, korba i siodełko. W późniejszym czasie pedały na trzepaczki. Więc tak jak mówiłem: Korba S XT Kaseta S XT Siodełko-no właśnie tutaj musicie mi pomóc. Słyszałem że Boplight Xtra jest lekki, ale nigdzie nie mogę go znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 Dobrze gdybys podal jakis budzet EDIT: Sorki, wlasnie doczytalem. I 600zl za korbe, kasete i siodelko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rychlapl Napisano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 Dobrze gdybys podal jakis budzet EDIT: Sorki, wlasnie doczytalem. I 600zl za korbe, kasete i siodelko? No mniej więcej... Korba XT 2007 kosztuje 370zł, Kaseta 2008 130 , no i za siodełko jestem w stanie dać 150zł. Łącznie daje to 650zł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dużepiwo Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 A nie chcesz siodełka velo prolite 195 gram? Używane, spoko stan. Jutro fotki mogę ci wysłać. W komplecie z krankami którymi się interesowałeś. Może się dogadamy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalB Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 Zabrales sie za najmniej istotne elementy Powinienes zaczac od kol, ich masa odgrywa znaczaca role. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dezerter Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 Koła no niby nie są najlżejsze ale bez przesady Mavic 317 Lx można je zajechać i wymienić jak się zużyją, ja bym wymienił tą korbę, XT czemu nie, można jeszcze pomyśleć nad jakimś Stylo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rychlapl Napisano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 Kół na pewno nie będę teraz wymieniał. Kupiłem je rok temu, muszą jeszcze posłużyć. (stare się rozsypały). Przy wymianie tego siodła na Velo Prolite i Cranki (mam nadzieję , ze dogadam sie z użytkownikiem "dużepiwo"), korbą na XT i kasetą na XT prawdopodobnie uda sie zejść poniżej 10kg, a jak nie to w bliskich okolicach:D Pomyśleć, że wszytko zaczęło się od Meridy Kalahari 550 na ramie stalowej i z amortyzatorem "zoom". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 Zacznij od elementów rotujących. Na pierwszy ogień dałbym korbę i pedały, potem siodło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mathieo Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 W szczecinie u "turowskiego" jest siodło slr TT ale białe za 175 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 Ta! coś za tanio mi się to wydaje, może XP? Jak takie tanie to biorę z 5 i sprzedaję na allegro ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 nawet jak to wersja xp to i tak bardzo tanio, ja niedawno kupilem xp za 230zl ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.