kopaczus Napisano 16 Marca 2008 Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 Geax Barro Race 2.0 Kevlar Śmiga ktoś na tych gumach? Bo właśnie zamówiłem secik i zastanawiam się czego mam się spodziewać Waga fajna, 380g sztuka, cena też nawet - na Allegro chodzą po 99pln z przesyłką Bieżnik taki w miarę, klocki na bokach, powinny mieć niskie opory toczenia. No i ponoć Halls Team ma na tym jeździć w sezonie. Ktoś coś wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 16 Marca 2008 Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 ..2.0..jak dla mnie troche za cienkie.. ..no i moze to malo wazne ale moim zdaniem strasznie skopali wizual.. ..poza tym znajomy dystrybutor z Wrocka polecal te gumki i mowi ze zaklada do swojego bike'a..ale jescze nie testowal.. ..ja raczej sie skusze na Mountain King 2.2 Supersonic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 Do all-mountain to na pewno za cienkie, ale do anorektycznego XC myślę (mam nadzieję), że będą dobre. Jedynie ~60g więcej niż Furious Fredy czy Maxxlite 320, a sądząc po bieżniku, jest cień szansy że będzie się dało na tym wjechać w teren poważniejszy niż leśne ścieżki bez narażania życia, a nawet zdrowia PS do Propheta to może Nobby Nic 2.25? Świetne lacie... tak tylko mówię, Mountain Kingów nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pulse Napisano 17 Marca 2008 Udostępnij Napisano 17 Marca 2008 kopaczus tez mialem ochote na te opony, ale obecnie do sprawdzenia mam jeszcze pythony. Czekam na Twoj obszerny test tych oponek, tez najbardziej mnie ciekawi jak wlasciwosci jezdne no i podatnosc na przebicia. Waga realna wyszla 380? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heavy_puchatek Napisano 17 Marca 2008 Udostępnij Napisano 17 Marca 2008 Czekam na opinie, jakoś w kwietniu trzeba nabyć oponki i ciekawi mnie ich wytrzymałość na przebicia. Miałyby za zadanie przejechać cały sezon maratonów czyli kamienie te sprawy (z tym że na codzień bym je ściągał) i nie doprowadzić mnie do szału laczkami, czyli laczki są niedopuszczalne Aktualnie moimi faworytami są kolejne scott oxyd ale co 500g to nie 380 Bieżnik wygląda podobnie, cena ta sama. EDIT: A gdzie jest ten dystrybutor we Wrocku? Pomacałbym je przed zakupem i nie płacił za przesyłkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 Jeszcze nie mam tych opon, i w przeciągu tygodnia na pewno mieć nie będę - niestety. Okazało się, że allegrowicz od którego kupiłem te lacie zrobił jakiś błąd i wystawił inne opony, a moje zamówione jeszcze do niego nie dotarły. Jak tylko je dorwę, będzie test - a w międzyczasie może ktoś inny już je będzie mieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SOAD Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 No i ponoć Halls Team ma na tym jeździć w sezonie.halls'y scigaja sie na gumach GEAX ARGO jeszcze na zadnym langu,maratonie gdzie startowali nie widziałem zeby jezdzili na ty modelu opon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukashs Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 halls'y scigaja sie na gumach GEAX ARGO jeszcze na zadnym langu,maratonie gdzie startowali nie widziałem zeby jezdzili na ty modelu opon bo od tego sezonu bedą na nich smigali dopiero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni_King Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 Tak jest dokładnie- GEAX stał się oficjalna firmą "laczkową" HALLS'a, a to może oznaczać, że opony są na bardzo wysokim poziomie. Ponieważ GEAX należy do Vittorii, a ta znana jest z jakości i długoletniego doświadczenia w branży oponiarskiej, to można się spodziewać bardzo dobrych wyrobów. Jedynie waga może przesądzać o wyborze czegoś innego. Pozdrówko ALL :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 18 Marca 2008 Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 EDIT: A gdzie jest ten dystrybutor we Wrocku? Pomacałbym je przed zakupem i nie płacił za przesyłkę ..PM Rider na Powstancow Sl.5 http://pmrider.pl/ ..ten model beda mieli zaraz po swietach.. ..swoja droga porzadny sklepik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pulse Napisano 19 Marca 2008 Udostępnij Napisano 19 Marca 2008 hallsy' jezdza na ust, pewnie z plynem, wiec praktycznie odpada problem kapci, a wersji detkowej to juz co innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku Napisano 19 Marca 2008 Udostępnij Napisano 19 Marca 2008 Tak Hallsy jeżdżą na tych gumach.Z tego co mówił mi Darek Batek to dobre opony na takie warunki jak ubity teren czy też lekko piaszczysty. W błocie Hallsiki kąpią się w innych kapciach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 i jak tam oponki juz przetestowane? jak sie sprawuja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 7 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2008 Dostałem mejla że we wtorek, czyli jutro, mają mi je posłać. Powinny być jeszcze w tym tygodniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2008 ..jutro beda rowniez we Wrocku..obejrze je i zadecyduje czy one czy jednak mountain king'i... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 ..dzisiaj mialem je w rekach..na "oko" sa ciezsze niz deklarowane 370..niepozorny bieznik..i jakies takie waskie..nie biore ich..byloby wstyd do 140mm skoku p/t... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heavy_puchatek Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 Ja też uznałem że nie warto ryzykować kapci na wyścigu i zamówiłem sobie saguaro czyli opony jeszcze sporo cięższe od moich aktualnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 11 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2008 byloby wstyd do 140mm skoku p/t... Też tak myślę. Do Propheta raczej jakieś większe gumy by pasowały. No ale. Dostałem dziś te Geaxy, szybka wrzutka na wagę, i co się okazuje? "380-gramowa broń do wygrywania" to raczej "415-gramowa broń do wygrywania". Strasznie miło jak producenci okłamują swoich klientów. Ja rozumiem wahania rzędu 5-10 gram, ale 35 na sztuce? Przecież na komplecie to już 70!!!! Czuję się, delikatnie mówiąc, oszukany. No ale trudno, oponki już zalane mleczkiem, jutro dopompuję do 4atm i przetestuję na szosie, w niedzielę w górach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartmanin Napisano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2008 ..stary dzisiaj kupowalem u kolesia Mountain Kingi..byly trzy sztuki..pierwszy wazyl 505g drugi 470g a trzeci 450g..niezle co??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qazimodo Napisano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2008 Też tak myślę. Do Propheta raczej jakieś większe gumy by pasowały. No ale. Dostałem dziś te Geaxy, szybka wrzutka na wagę, i co się okazuje? "380-gramowa broń do wygrywania" to raczej "415-gramowa broń do wygrywania". Strasznie miło jak producenci okłamują swoich klientów. Ja rozumiem wahania rzędu 5-10 gram, ale 35 na sztuce? Przecież na komplecie to już 70!!!! Czuję się, delikatnie mówiąc, oszukany. No ale trudno, oponki już zalane mleczkiem, jutro dopompuję do 4atm i przetestuję na szosie, w niedzielę w górach. Hej! Czytałem Twoje poprzednie posty o pracach nad zrobieniem kół bezdętkowych na zwykłych obręczach. Bardzo mnie to zainteresowało ale jak dla mnie największy problem to ciśnienie w kapciu. Przy tych systemach z mleczkiem zalecają max 2.5bara.. Nie kumam więc Twojego postu. Chcesz władować do takich opon 4 bary? Jeśli Ci się to powiedzie i w górach dasz radę - natychmiast robię sobie UST Napisz proszę czy dobrze to rozumiem, te zalecane ciśnienia. Bo jesli naprawdę można wsadzić tylko 2.5 bara to ja wolę śmigać z 4.5 bara na dętkach. Opory toczenia będą pewnie porównywalne. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulvgar Napisano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2008 W górach opory toczenia to marginalna sprawa, liczy się przyczepność do terenu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kopaczus Napisano 11 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2008 pierwszy wazyl 505g drugi 470g a trzeci 450g..niezle co??? Brak słów po prostu. Czytałem broszurki Conti, wszędzie przybijają sobie tam piątki jakiego to oni nie mają zajefajnego procesu technologicznego... a tu takie rozrzuty Joe's zaleca 40psi, a to 2.75 bara. Ignorując margines bezpieczeństwa, można zaokrąglić w górę do 3 barów Osobiście śmigałem na 4 barach i nic strasznego się nie działo... więc o ile nie wezmę za nikogo odpowiedzialności i nie powiem że każdy tak może zrobić i wszystko będzie git, to u mnie przy wysokich ciśnieniach wszystko działa bez zarzutu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukashs Napisano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2008 Hej! Czytałem Twoje poprzednie posty o pracach nad zrobieniem kół bezdętkowych na zwykłych obręczach. Bardzo mnie to zainteresowało ale jak dla mnie największy problem to ciśnienie w kapciu. Przy tych systemach z mleczkiem zalecają max 2.5bara.. Nie kumam więc Twojego postu. Chcesz władować do takich opon 4 bary? Jeśli Ci się to powiedzie i w górach dasz radę - natychmiast robię sobie UST Napisz proszę czy dobrze to rozumiem, te zalecane ciśnienia. Bo jesli naprawdę można wsadzić tylko 2.5 bara to ja wolę śmigać z 4.5 bara na dętkach. Opory toczenia będą pewnie porównywalne. Pozdrawiam! ja śmigam z mleczkiem na 3,5 atmo i nie ma problemów moja waga to 71kg myslę, że te 2,5 atmo z kosmosu im się wzieło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pulse Napisano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2008 szkoda ze nie maja deklarowanych 380g lub mniej. 415 to taki sobie wynik, w tej wadze zdarzaja sie czasem nawet schwalbe racing ralph 2.21. Tez maja co prawda duzy rozrzut (415-465). Na pocieszenie dodam, ze nie Ty jedyny sie nieco rozczarowales waga opon. Moj ostatni zakup hutchsinson python waga deklarowana 500g, wyszlo 530, 544. Mam chociaz nadzieje, ze beda tak szly jak maja i przy tej wadze odpornosc na przebicia powinna byc wysoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qazimodo Napisano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2008 ja śmigam z mleczkiem na 3,5 atmo i nie ma problemów moja waga to 71kg myslę, że te 2,5 atmo z kosmosu im się wzieło Być może dużo zależy więc od wagi bikera. Ja ważę 93kg a w ciuchach z bukłakiem i rowerem to ze 123 kg No i tu może być problem. Niemniej czekam z niecierpliwością na Wasze opinie o niezawodność tego systemu w górach. Zapomniałem dodać iż w tym sezonie najważniejszy jest dla mnie start w MTB Trophy a tam ponoć jest naprawdę dużo kamlotów itp.. Sam nie wiem! Waga ma przecież zasadnicze znaczenie na podjazdach a tych jak wiadomo jest najwięcej. Boję się jednak rozbić bańki jak taki system rozwali mi oponę. Wiem też że oponę należy pompować na kamień przy takich zjazdach kamienistych. (to podstawowa zasada), jak więc to pogodzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.