Skocz do zawartości

[opony] Geax Barro Race


kopaczus

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Geax Barro Race 2.0 Kevlar

Śmiga ktoś na tych gumach? Bo właśnie zamówiłem secik i zastanawiam się czego mam się spodziewać :) Waga fajna, 380g sztuka, cena też nawet - na Allegro chodzą po 99pln z przesyłką :) Bieżnik taki w miarę, klocki na bokach, powinny mieć niskie opory toczenia. No i ponoć Halls Team ma na tym jeździć w sezonie.

 

Ktoś coś wie? :P

Napisano

..2.0..jak dla mnie troche za cienkie..

..no i moze to malo wazne ale moim zdaniem strasznie skopali wizual..

 

..poza tym znajomy dystrybutor z Wrocka polecal te gumki i mowi ze zaklada do swojego bike'a..ale jescze nie testowal..

 

..ja raczej sie skusze na Mountain King 2.2 Supersonic...

Napisano

Do all-mountain to na pewno za cienkie, ale do anorektycznego XC myślę (mam nadzieję), że będą dobre. Jedynie ~60g więcej niż Furious Fredy czy Maxxlite 320, a sądząc po bieżniku, jest cień szansy że będzie się dało na tym wjechać w teren poważniejszy niż leśne ścieżki bez narażania życia, a nawet zdrowia ;)

 

PS do Propheta to może Nobby Nic 2.25? Świetne lacie... tak tylko mówię, Mountain Kingów nie znam :)

Napisano

kopaczus tez mialem ochote na te opony, ale obecnie do sprawdzenia mam jeszcze pythony. Czekam na Twoj obszerny test tych oponek, tez najbardziej mnie ciekawi jak wlasciwosci jezdne no i podatnosc na przebicia.

Waga realna wyszla 380?

Napisano

Czekam na opinie, jakoś w kwietniu trzeba nabyć oponki i ciekawi mnie ich wytrzymałość na przebicia. Miałyby za zadanie przejechać cały sezon maratonów czyli kamienie te sprawy (z tym że na codzień bym je ściągał) i nie doprowadzić mnie do szału laczkami, czyli laczki są niedopuszczalne :D Aktualnie moimi faworytami są kolejne scott oxyd ale co 500g to nie 380 :) Bieżnik wygląda podobnie, cena ta sama.

 

EDIT: A gdzie jest ten dystrybutor we Wrocku? Pomacałbym je przed zakupem i nie płacił za przesyłkę :)

Napisano

Jeszcze nie mam tych opon, i w przeciągu tygodnia na pewno mieć nie będę - niestety. Okazało się, że allegrowicz od którego kupiłem te lacie zrobił jakiś błąd i wystawił inne opony, a moje zamówione jeszcze do niego nie dotarły.

 

Jak tylko je dorwę, będzie test :) - a w międzyczasie może ktoś inny już je będzie mieć.

Napisano
No i ponoć Halls Team ma na tym jeździć w sezonie.
halls'y scigaja sie na gumach GEAX ARGO jeszcze na zadnym langu,maratonie gdzie startowali nie widziałem zeby jezdzili na ty modelu opon
Napisano
halls'y scigaja sie na gumach GEAX ARGO jeszcze na zadnym langu,maratonie gdzie startowali nie widziałem zeby jezdzili na ty modelu opon

 

 

bo od tego sezonu bedą na nich smigali dopiero :)

Napisano

Tak jest dokładnie- GEAX stał się oficjalna firmą "laczkową" HALLS'a, a to może oznaczać, że opony są na bardzo wysokim poziomie. Ponieważ GEAX należy do Vittorii, a ta znana jest z jakości i długoletniego doświadczenia w branży oponiarskiej, to można się spodziewać bardzo dobrych wyrobów. Jedynie waga może przesądzać o wyborze czegoś innego. Pozdrówko ALL :-)

Napisano
EDIT: A gdzie jest ten dystrybutor we Wrocku? Pomacałbym je przed zakupem i nie płacił za przesyłkę :confused:

 

..PM Rider na Powstancow Sl.5 http://pmrider.pl/

 

..ten model beda mieli zaraz po swietach..

 

..swoja droga porzadny sklepik...

Napisano

Tak Hallsy jeżdżą na tych gumach.Z tego co mówił mi Darek Batek to dobre opony na takie warunki jak ubity teren czy też lekko piaszczysty. W błocie Hallsiki kąpią się w innych kapciach :)

  • 3 tygodnie później...
Napisano

..dzisiaj mialem je w rekach..na "oko" sa ciezsze niz deklarowane 370..niepozorny bieznik..i jakies takie waskie..nie biore ich..byloby wstyd do 140mm skoku p/t...

Napisano
byloby wstyd do 140mm skoku p/t...

Też tak myślę. Do Propheta raczej jakieś większe gumy by pasowały.

 

No ale. Dostałem dziś te Geaxy, szybka wrzutka na wagę, i co się okazuje? "380-gramowa broń do wygrywania" to raczej "415-gramowa broń do wygrywania". Strasznie miło jak producenci okłamują swoich klientów. Ja rozumiem wahania rzędu 5-10 gram, ale 35 na sztuce? Przecież na komplecie to już 70!!!! Czuję się, delikatnie mówiąc, oszukany. No ale trudno, oponki już zalane mleczkiem, jutro dopompuję do 4atm i przetestuję na szosie, w niedzielę w górach.

Napisano
Też tak myślę. Do Propheta raczej jakieś większe gumy by pasowały.

 

No ale. Dostałem dziś te Geaxy, szybka wrzutka na wagę, i co się okazuje? "380-gramowa broń do wygrywania" to raczej "415-gramowa broń do wygrywania". Strasznie miło jak producenci okłamują swoich klientów. Ja rozumiem wahania rzędu 5-10 gram, ale 35 na sztuce? Przecież na komplecie to już 70!!!! Czuję się, delikatnie mówiąc, oszukany. No ale trudno, oponki już zalane mleczkiem, jutro dopompuję do 4atm i przetestuję na szosie, w niedzielę w górach.

 

 

Hej! Czytałem Twoje poprzednie posty o pracach nad zrobieniem kół bezdętkowych na zwykłych obręczach. Bardzo mnie to zainteresowało ale jak dla mnie największy problem to ciśnienie w kapciu. Przy tych systemach z mleczkiem zalecają max 2.5bara..

Nie kumam więc Twojego postu. Chcesz władować do takich opon 4 bary? Jeśli Ci się to powiedzie i w górach dasz radę - natychmiast robię sobie UST :)

 

Napisz proszę czy dobrze to rozumiem, te zalecane ciśnienia. Bo jesli naprawdę można wsadzić tylko 2.5 bara to ja wolę śmigać z 4.5 bara na dętkach. Opory toczenia będą pewnie porównywalne.

Pozdrawiam!

Napisano
pierwszy wazyl 505g drugi 470g a trzeci 450g..niezle co???

Brak słów po prostu. Czytałem broszurki Conti, wszędzie przybijają sobie tam piątki jakiego to oni nie mają zajefajnego procesu technologicznego... a tu takie rozrzuty :confused:

 

Joe's zaleca 40psi, a to 2.75 bara. Ignorując margines bezpieczeństwa, można zaokrąglić w górę do 3 barów :wallbash: Osobiście śmigałem na 4 barach i nic strasznego się nie działo... więc o ile nie wezmę za nikogo odpowiedzialności i nie powiem że każdy tak może zrobić i wszystko będzie git, to u mnie przy wysokich ciśnieniach wszystko działa bez zarzutu :)

Napisano
Hej! Czytałem Twoje poprzednie posty o pracach nad zrobieniem kół bezdętkowych na zwykłych obręczach. Bardzo mnie to zainteresowało ale jak dla mnie największy problem to ciśnienie w kapciu. Przy tych systemach z mleczkiem zalecają max 2.5bara..

Nie kumam więc Twojego postu. Chcesz władować do takich opon 4 bary? Jeśli Ci się to powiedzie i w górach dasz radę - natychmiast robię sobie UST :confused:

 

Napisz proszę czy dobrze to rozumiem, te zalecane ciśnienia. Bo jesli naprawdę można wsadzić tylko 2.5 bara to ja wolę śmigać z 4.5 bara na dętkach. Opory toczenia będą pewnie porównywalne.

Pozdrawiam!

 

 

 

ja śmigam z mleczkiem na 3,5 atmo i nie ma problemów :wallbash: moja waga to 71kg

 

myslę, że te 2,5 atmo z kosmosu im się wzieło :)

Napisano

szkoda ze nie maja deklarowanych 380g lub mniej. 415 to taki sobie wynik, w tej wadze zdarzaja sie czasem nawet schwalbe racing ralph 2.21. Tez maja co prawda duzy rozrzut (415-465).

Na pocieszenie dodam, ze nie Ty jedyny sie nieco rozczarowales waga opon. Moj ostatni zakup hutchsinson python waga deklarowana 500g, wyszlo 530, 544. Mam chociaz nadzieje, ze beda tak szly jak maja i przy tej wadze odpornosc na przebicia powinna byc wysoka :confused:

Napisano
ja śmigam z mleczkiem na 3,5 atmo i nie ma problemów :o moja waga to 71kg

 

myslę, że te 2,5 atmo z kosmosu im się wzieło :P

 

Być może dużo zależy więc od wagi bikera. Ja ważę 93kg a w ciuchach z bukłakiem i rowerem to ze 123 kg :D

No i tu może być problem. Niemniej czekam z niecierpliwością na Wasze opinie o niezawodność tego systemu w górach.

 

Zapomniałem dodać iż w tym sezonie najważniejszy jest dla mnie start w MTB Trophy a tam ponoć jest naprawdę dużo kamlotów itp..

Sam nie wiem! Waga ma przecież zasadnicze znaczenie na podjazdach a tych jak wiadomo jest najwięcej. Boję się jednak rozbić bańki jak taki system rozwali mi oponę.

Wiem też że oponę należy pompować na kamień :) przy takich zjazdach kamienistych. (to podstawowa zasada), jak więc to pogodzić?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...