blavod Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 Witam ponownie! Po ostatnim pomyśle (modernizacja Kony blast ) nie został nawet ślad, ponieważ uzmysłowiono mi, że przy moim wzroście (174) rama 18" z planowanym widelcem 140mm będzie za duża i po prostu niewygodna... Szukałem długo, bo chciałem, żeby to było coś specjalnego. Natknąłem się na Hecklera przypadkiem i po przejrzeniu opini na mtbr, wiedziałem że tego właśnie chcę - lekkiej ramy do allmountain, na której zbuduję rower, który bedzie równie sprawnie podjeżdżać jak i zjeżdzać. Rama jest w rozmiarze medium, zaoptrzona w powietrznego foxa dhx 5.0 i już za kilka dni wyląduje w moich rękach. Wprawdzie jest od lewej strony (niewidocznej na zdięciach) lekko zarysowana i ma malutkie wgniecenie, to i tak nie moglem sobie odmówić... Tutaj pojawia się dylemat, jak skonfigurować całą resztę, żeby przy moich ponad 85kg powstał rower wytrzymały, prawie że pancerny, a jednocześnie o wadze poniżej 14 kg ?? Ze względu na moją małą znajomość tematu (to pierwsza próba złożenia roweru i mam nadzieję, że z Waszą pomocą będzie udana) prosiłbym o pomoc w konfiguracji komponentów. Zdaję sobie sprawę, że skoro jestem laikiem, to powinienem kupić gotowy rower, ale chciałbym zaopatrzyć się w nowe komponenty, a jedyna konfiguracja sprzętowa w której mogłem zakupić cały rower znacznie przekraczala moje obecne mozliwości finansowe (w tym przypadku komponenty będę dokupował sukcesywnie, aż do skompletowania całości). Jeśli chodzi o amortyzację z przodu, to waham się pomiędzy RS Pike 454 powietrznym, a Talasem RLC...Serwisem aż tak się nie przejmuję , bardziej interesuje mnie porównanie charakterystyki pracy i sztywności obu amorów, bo na FR spotkałem się z różnymi opiniami... Napęd planowalem w całości XT hollowtech (XTR to jednak inna bajka jeśli chodzi o ceny). Z osprzętu SRAM raczej zrezygnuję, co jest podyktowane większą trwalością podzespołów Shimano. W sztycę również już się zaopatrzyłem i jest to FSA SL-R carbon Bardzo interesuje mnie opinia użytkowników forum o samej ramie, a jeszcze bardziej wdzięczny będę za wskazówki, jak to złożyć wszystko do przysłowiowej kupy, żeby wszystko pasowało i tworzyło jednolitą całość pod bikera o sporej wadze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baukan Napisano 12 Marca 2008 Udostępnij Napisano 12 Marca 2008 1. Planujesz używać ten sprzęt w tzw. AM/Enduro więc przy twojej wadze wybrałbym zdecydowanie Pike'a ze względu na oś 20mm. 2. Napęd XT jak najbardziej. W tej chwili chyba niekwestionowany lider rynkowy w kategorii cena/jakość/sztywność/waga. 3. Rama jest wystarczająco pancerna by posłużyła Ci bezawaryjnie kilka sezonów, nawet przy rosnących umiejętnościach a co za tym idzie "obciążeniach". 3a.Nie przesadzaj tylko z propedal'em bo ten jednozawias nie grzeszy czułością sam w sobie, a jak skręcisz propedal'a to już całkiem kołkowaty będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 12 Marca 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Marca 2008 Ile masz kasy do wydania na resztę osprzętu? XT jak najbardziej. Amortyzator - myślę, że Pike będzie lepszy i do tego łatwiejszy w serwisowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rud Napisano 12 Marca 2008 Udostępnij Napisano 12 Marca 2008 właśnie, wszystko zależy ile możesz pieniędzy przeznaczyć na budowę roweru. pike to dobry wybór, ale nie jest w kategorii ultra lekkie widelce (powietrzny 454 realnie jakieś 2.2kg). fox jest chyba sporo lżejszy. jeżeli chcesz złożyć w miarę lekki rower, to pamiętaj że im większa część tym większy ma wpływ na masę całego roweru - np nie ma sensu ultra lekkie siodło jeżeli koła czy amortyzator założysz strasznie ciężkie. napęd xt jest przez wszystkich polecany, ja polecę obręcze dp20 + nobby nic 2.25 + dobre piasty (np dt swiss czy hope). powiem jeszcze tylko, że masa 14kg z powietrzną amortyzacją jest jak najbardziej realna, ja zbudowałem 15kg rower na sprężynowym zawieszeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KondiKona Napisano 12 Marca 2008 Udostępnij Napisano 12 Marca 2008 Moim zdaniem Pike to dobry wybór. Sam mam taki i to model najcięższy bo 409 (2,5kg). PS. ile waży twoja rama ? Kondi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blavod Napisano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2008 Moim zdaniem Pike to dobry wybór. Sam mam taki i to model najcięższy bo 409 (2,5kg). PS. ile waży twoja rama ? Kondi KondiKona w Twojego yeti wpatrywałem się dość długo - po prostu cudo. Miałem możliwość kupna tej ramki w teamowym turkusie, ale przekraczała cenowo moje obecne możliwości, a sprzedawca nie zgodził się poczekać kilku tygodni...szkoda. Widziałem tam tego pike'a i skoro większość osób jak do tej pory poleca właśnie jego, to możliwe że wyląduje również w moim rowerku Jeśli chodzi o wagę, to jeśli ten model z foxem RP3 ważył około 2,8kg, to przypuszczam, że z DHX-em powietrznym, nie będzie cięższy niż 2,9kg. Jak będzie w rzeczywistości, okaże się w piątek lub poniedziałek, jak rama do mnie dotrze i odbędzie się oficjalne ważenie. A tak tytułem offtopu, jak nikt mi nie doradzi z czego złożyć bike'a, to zerżnę setup od Ciebie w końcu w Człowieku Śniegu sprawdził się znakomicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uchmanek Napisano 12 Marca 2008 Udostępnij Napisano 12 Marca 2008 czyli zakladasz 100g? nierealne. wg. producenta min. 415g, wiec calosc ok. 3,2-3,3kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baukan Napisano 12 Marca 2008 Udostępnij Napisano 12 Marca 2008 DHX Air waży około 250g więcej od RP3 przy tej samej długości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blavod Napisano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2008 3a.Nie przesadzaj tylko z propedal'em bo ten jednozawias nie grzeszy czułością sam w sobie, a jak skręcisz propedal'a to już całkiem kołkowaty będzie. mozesz mi to wytłumaczyć ? Bo z propedal'em nie miałem do czynienia, a kołkowatości zawieszenia to już zupełnie bym sobie nie wybaczył... czyli zakladasz 100g? nierealne. wg. producenta min. 415g, wiec calosc ok. 3,2-3,3kg. DHX Air waży około 250g więcej od RP3 przy tej samej długości. czyli mam nadzieję że przy 250g różnicy na niekorzyść DHX waga wyniesie około 3050-3100, czyli nienajgorzej Swoją drogą ten DHX 5.0 wyróżnia się w jakiś sposób jakością (in plus oczywiście), czy w porównaniu z tańszymi wersjami foxów nie ma zbytniej różnicy ?? Swoją drogą zdecydowałem się już chyba na koła (opierałem się w większości na kołach właśnie z człowieka śniegu ) : piasta : Hope Pro 2 Disc Front 20mm Red 32h obręcz: Mavic XM719 2007 32h Black szprychy: DT Spokes Champion Stainless PG Black 2mm nyple : DT Co do opon, to jeszcze pomyślę... Hamulce : Tutaj powstaje dylemat - Formula oro k-24, czy też Hope mini 183mm. W cenie nie ma aż takiej różnicy, oba raczej mają dobrą renomę, więc mam problem Ponadto okazało się, że do ramy dostanę gratis stery Race Face Deus, więc temat sterów już chyba rozwiązany Co do widelca, coraz bardziej skłaniam się w stronę Pike'a (sztywna oś), ale przy cenie 454 air to już niewiele brakuje to tegorocznego talasa R, a lisek znacznie lżejszy mimo wszystko. Z drugiej strony sztywna oś kusi.... POMOCY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 12 Marca 2008 Udostępnij Napisano 12 Marca 2008 poczytaj opinie o hope bo moim zdaniem sa raczej przecietne - poza 6ti. ja na pewno wybralbym oro. uzywam ich od paru miesiecy i to pierwsze hydrauliki do ktorych nie mam zastrzezen. fox ogolnie ma przecietne opinie - na swiecie - bo w polsce jego renoma jest "legendarnie" dobra - choc raczej na wyrost. zupelnie przecietne amorki tylne. moją ofiarą zostal manitu evolver 6 o ktorym opinie zamieszcze tu w najblizszym czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareklistonosz Napisano 12 Marca 2008 Udostępnij Napisano 12 Marca 2008 Witaj ! Blavod ! 2lata temu Piotr Chilecki (przedstawiciel Santy na Polskę ) skonfigurował mi Hecklera na Transcarpatie w wadze 12,5 kilo. Widelec przedni to Nixon Super 145 (ale nie polecam !) , tył to DHX 5 ze standardową sprężyna . Koła to piasty LX i Maviki 317 . Hamulce Hayesy 9 ale z tarczami 160 Shimano .Reszta betów to Easton , korba Hone ,siodło rewelacyjne Titec. Miałem jeszcze super zabawkę Gravitydroppera ale dokłada wagę. Rower tak złożony został mi przez Piotra wypożyczony na TC06 i w efekcie tak ujął moje serce że odkupiłem go ,ale zrobiłem teraz z niego potwora 17 kilowego Ha Ha. Blavod , generalnie Heckler nie jest rowerem na długie dystanse więc nie oszczędzaj na wadze ,tzn nie przesadzaj. Co do technicznej strony amortyzacji , to się nie wypowiadam bo sie na tym nie znam . po prostu ma działać. Z ramy będziesz zadowolony , jest pancerna i przyjazna , a bety , no cóż zawsze można zmienić. Pozdrawiam - i fotka z TC http://www.pinkbike.com/photo/1225789/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mako7 Napisano 13 Marca 2008 Udostępnij Napisano 13 Marca 2008 Z ta waga amora tylnego to ostroznie, waga podawana przez FOXA dla RP23 lub RP3 to 200 gr. ale dla najmniejszego rozmiaru (a zakładam ze jeżeli chcesz zrobic podminakę z DHX to nie jest to mniej niż 200mm na 5cm skoku) DHX ralnie w rozmiarze ze skokiem 5,7 waży około 430 g bez tulei montażowych. RP 3 LUb RP23 waży w tym rozmiarze około 270g. więc zysk max około 150g. la waga nie jest chyba najważniejsza w tej wymianie sugeruj się raczej tym że DHX sa bardzo awaryjne i tu Tobo ma rację Fox na tyle to ne jest najszczęśliwszy wybór :-( Z tego roweru i tak super Lightowego nie zrobisz :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KondiKona Napisano 13 Marca 2008 Udostępnij Napisano 13 Marca 2008 A tak tytułem offtopu, jak nikt mi nie doradzi z czego złożyć bike'a, to zerżnę setup od Ciebie w końcu w Człowieku Śniegu sprawdził się znakomicie ... dla mnie tez zestaw jest idealny i muszę przyznać, że po kilku wypadach na Jurę jestem w pełni zadowolony. Sam jestem ciekaw jak będzie się sprawdzał podczas wypraw w Beskidy (czy opony nie są zbyt delikatne). Swoją drogą zdecydowałem się już chyba na koła (opierałem się w większości na kołach właśnie z człowieka śniegu ) :piasta : Hope Pro 2 Disc Front 20mm Red 32h obręcz: Mavic XM719 2007 32h Black no cóż piasty są rewelacyjne - lekkie, rasowo wyglądają i rasowo bzyczą ;-) wiem, że Hope pewnie mają jakieś wady, ale decyzja o ich zakupie to w 100% emocje i 50% funkcjonalność ... przecież mogłem zostać przy moich dartmoorach co do obręczy to zastanów się nad 819 ... jak miałbym teraz dokonać zakupu właśnie kupiłbym 819 + uszczelniacz + zwykła opona = no snake szprychy: DT Spokes Champion Stainless PG Black 2mm pomyśl o Competition DB 2mm-1.8mm ... będziesz miał lżejsze koła. PS. KondiKona w Twojego yeti wpatrywałem się dość długo - po prostu cudo. jak tak dalej będzie to mi woda sodowa odbije ... Kondi Jeśli chodzi o amortyzację z przodu, to waham się pomiędzy RS Pike 454 powietrznym, a Talasem RLC...Serwisem aż tak się nie przejmuję , bardziej interesuje mnie porównanie charakterystyki pracy i sztywności obu amorów, bo na FR spotkałem się z różnymi opiniami... znalazłem ciekawą propozycję dla Ciebie. Nowy Pike ... model z 2008 http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=22214 za 1500pln ... i przesyłają do PL za free, a Urząd Skarbowy nie ma nic do tego ... jesteśmy już w Unii Europejskiej ;-) Kondi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blavod Napisano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2008 poczytaj opinie o hope bo moim zdaniem sa raczej przecietne - poza 6ti. ja na pewno wybralbym oro. uzywam ich od paru miesiecy i to pierwsze hydrauliki do ktorych nie mam zastrzezen. Też chyba zdecyduję się na oro, bo jeszcze nie znalazłem negatywnej opinii na temat k-24 fox ogolnie ma przecietne opinie - na swiecie - bo w polsce jego renoma jest "legendarnie" dobra - choc raczej na wyrost. zupelnie przecietne amorki tylne. moją ofiarą zostal manitu evolver 6 o ktorym opinie zamieszcze tu w najblizszym czasie. Niestety foxa dostałem razem z ramą i na razie nie zanosi się na wymianę, bo kombinuję jak tu kupić cały osprzęt i nijak mi to z kalkulacji nie wynika żebym miał się zmieścić w budżecie Witaj ! Blavod ! 2lata temu Piotr Chilecki (przedstawiciel Santy na Polskę ) skonfigurował mi Hecklera na Transcarpatie w wadze 12,5 kilo. Widelec przedni to Nixon Super 145 (ale nie polecam !) , tył to DHX 5 ze standardową sprężyna . Koła to piasty LX i Maviki 317 . Hamulce Hayesy 9 ale z tarczami 160 Shimano .Reszta betów to Easton , korba Hone ,siodło rewelacyjne Titec. Miałem jeszcze super zabawkę Gravitydroppera ale dokłada wagę. Rower tak złożony został mi przez Piotra wypożyczony na TC06 i w efekcie tak ujął moje serce że odkupiłem go ,ale zrobiłem teraz z niego potwora 17 kilowego Ha Ha. Blavod , generalnie Heckler nie jest rowerem na długie dystanse więc nie oszczędzaj na wadze ,tzn nie przesadzaj. Co do technicznej strony amortyzacji , to się nie wypowiadam bo sie na tym nie znam . po prostu ma działać. Z ramy będziesz zadowolony , jest pancerna i przyjazna , a bety , no cóż zawsze można zmienić. Pozdrawiam - i fotka z TC http://www.pinkbike.com/photo/1225789/ Witam użytkownika SC hecklera miło wiedzieć, że nie będzie się jedynym. Miał być Iron Horse mk3 expert, ale względy estetyczne zaważyły...po prostu nie mogłem oderwać oczu od tej ramy. Jest na forum klub SC ?? Chętnie wstąpię, gdy już montaż dobiegnie końca Z ta waga amora tylnego to ostroznie, waga podawana przez FOXA dla RP23 lub RP3 to 200 gr. ale dla najmniejszego rozmiaru (a zakładam ze jeżeli chcesz zrobic podminakę z DHX to nie jest to mniej niż 200mm na 5cm skoku) DHX ralnie w rozmiarze ze skokiem 5,7 waży około 430 g bez tulei montażowych. RP 3 LUb RP23 waży w tym rozmiarze około 270g. więc zysk max około 150g. la waga nie jest chyba najważniejsza w tej wymianie sugeruj się raczej tym że DHX sa bardzo awaryjne i tu Tobo ma rację Fox na tyle to ne jest najszczęśliwszy wybór :-(Z tego roweru i tak super Lightowego nie zrobisz :-) Faktycznie bedzie pewnie do wymiany kiedyś ten amor tylny, ale dla mnie, jako człowieka który pracę tylniego amortyzatora zna tylko z relacji innych (nigdy nie jeździłem na fullu) pewnie i tak będzie to kosmiczna różnica ... dla mnie tez zestaw jest idealny i muszę przyznać, że po kilku wypadach na Jurę jestem w pełni zadowolony. Sam jestem ciekaw jak będzie się sprawdzał podczas wypraw w Beskidy (czy opony nie są zbyt delikatne). no cóż piasty są rewelacyjne - lekkie, rasowo wyglądają i rasowo bzyczą ;-) wiem, że Hope pewnie mają jakieś wady, ale decyzja o ich zakupie to w 100% emocje i 50% funkcjonalność ... przecież mogłem zostać przy moich dartmoorach co do obręczy to zastanów się nad 819 ... jak miałbym teraz dokonać zakupu właśnie kupiłbym 819 + uszczelniacz + zwykła opona = no snake pomyśl o Competition DB 2mm-1.8mm ... będziesz miał lżejsze koła. Kondi teraz mam dylemat pomiędzy tym co podałem i zmianą obręczy i szprych na podane przez Ciebie, a czymś takim (nie ukrywam, że zaoszczędziłbym w ten sposób troszkę kasy na siodełko i kierę, +jakieś drobiazgi...) : http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?modelID=8871 Ponoć w miarę lekkie i wytrzymałe. Jakieś opinie na ich temat ? dostępne w kolorze czarnym, lub białym i szczerze mówiąc podobają mi się białe, ale nie wiem jak to będzie kolorystycznie współgrało z rowerem... PS. jak tak dalej będzie to mi woda sodowa odbije ... i nie bez powodu znalazłem ciekawą propozycję dla Ciebie. Nowy Pike ... model z 2008 http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=22214 za 1500pln ... i przesyłają do PL za free, a Urząd Skarbowy nie ma nic do tego ... jesteśmy już w Unii Europejskiej ;-) Kondi Znalazłem coś takiego : http://www.winstanleysbikes.co.uk/product/...Turn_Forks_2008 szybkie porównanie wagi i....chyba nie będą to pieniądze wyrzucone w błoto A tak w ogóle chciałem się pochwalić, że przed kilkoma godzinami dotarła do mnie rama ! Lekkie otarcia od linek, wgniecenie o którym pisał sprzedający na żywo wygląda jak zadrapanie (moje obawy się nie potwierdziły). Do tego masa gratisów : - pompka foxa - stery race face deus -przednia przerzutka xtr '06 -zapasowy hak niebawem fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baukan Napisano 13 Marca 2008 Udostępnij Napisano 13 Marca 2008 Sam musisz się zdecydować co jest ważniejsze dla Ciebie, jak najniższa waga amora czy sztywność, przy 140mm skoku, zastosowaniu roweru i Twojej wadze ja bym raczej postawił na oś 20mm. Z podanych przez Ciebie hamulców, zdecydowanie ORO a z całej oferty rynkowej jakieś nowsze shimano z klamkami XT 2008 (można dowolnie zestaw skonfigurować), mocniejsze od Oro oraz lżej i "konkretniej" działające, wygodniejsze klamki (opinia subiektywna, nie tylko moja). DHX Air u mnie sie trzyma, póki co nie zrobił żadnej niespodzianki ale poza tym nie bryluje. Wg mnie nie grzeszy czułością i (przynajmniej w Nomadzie) ma nieodpowiednią progresję. W Heckler'ze zachowuję się ponoć pez zarzutu. "Kołkowatość" oznacza słabą czułość na małe nierówności. ProPedal to system zapobiegający bujaniu zawieszenia przez zwiększenie tłumienia kompresji. W skrócie, propedal sprawia, że full staję się na małych nierównościach sztywniakiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blavod Napisano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2008 Witam ponownie po długiej przerwie w tym temacie, spowodowanej brakiem funduszy . Nadszedł czas na zaopatrzenie się w części i złożenie roweru. Problem polega na tym, że nie mam pewności kompatybilności wszystkich części. Jeśli ktoś mógłby przejrzeć uważnie poniższą listę proponowanych przeze mnie komponentów i wskazać ewentualne błędy, byłbym wdzięczny No to zaczynamy : rama : oczywiście SC HECKLER Widelec: Fox talas R '08 damper : Fox DHX Air 5.0 Stery : Race Face Deus Hamulce Shimano LX m585, 160mm http://www.chainreactioncycles.com/Kits.aspx?modelID=7906 Korba : Shimano LX Chainset HollowTech II M580 http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?modelID=7251 suport : Shimano LX Hollowtech II http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?modelID=7638 tylna przerzutka : Shimano LX M581 krótki wózek http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?modelID=15113 przednia przerzutka : XTR '06 łańcuch : Shimano Dura Ace-XTR 9 Speed 7701 http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?modelID=1018 kaseta : Shimano LX 9 Speed M580 http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?modelID=6069 manetki : Shimano LX Pod 9sp M580 http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?modelID=15214 koła : Mavic Crossride Disc 2008 http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?modelID=15706 gripy : ODI Yeti Hardcore http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?modelID=106 mostek : Easton EA50 Forged Stem - MTB 2005 http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?modelID=4980 kiera : przekładka ze starego roweru pedały : Shimano M520 http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?modelID=3759 siodło : stare WTB sztyca : FSA SL-K linki i pancerze : XT http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?modelID=1594 Nie wiem, czy o czymś nie zapomniałem, jeśli coś jest nie tak to poproszę o korektę. Jeśli czegś brakuje, również No i pozostaje kwestia montażu - czy jest szansa to wszystko poskładać w domowym zaciszu, czy trzeba będzie zlecić to profesjonalistom ?? Jakich narzędzi będę potrzebował ?? Wiem, że pytania idiotyczne, ale z kasą krucho, a jedyny serwis w okolicy oferuje złożenie tego za - bagatela - 450 zł :/ Więc chyba będę skazany na siebie (no i mam nadzieję, na Waszą pomoc) . Aha, w poniedziałek zamawiam części, więc byłoby super jakby ten zestaw został poddany ocenie do tego czasu pozdrawiam i z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
podnietek Napisano 3 Maja 2008 Udostępnij Napisano 3 Maja 2008 Klucze imbusowe (ampulowe, Allan, jak zwal tak zwal) na pewno masz. Jedynym narzedziem, ktorego pewnie nie masz a bedzie konieczne to klucz do korby na hollowtech (a wlasciwie do misek suportu). Ale to kwestia 25zl na allegro lub niewiele wiecej w LBS. I jak robisz to po raz pierwszy to duzo cierpliwosci i staly dostep do neta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blavod Napisano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2008 Dzięki za odpowiedź, cieszę się że poza kluczem do korby nie będę musial niczego kupować. Cierpliwość że tak powiem, faktycznie będzie sprawą 'kluczową' A jeśli chodzi o komponenty to jest ok ? (przede wszystkim chodzi mi o wzajemną kompatybilność wszystkiego) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 3 Maja 2008 Udostępnij Napisano 3 Maja 2008 Po co kupujesz oddzielnie suport jak dostaniesz go razem z korbą? Z hamulcami LX masz manetki dual control to po co jeszcze do tego manetki RF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
podnietek Napisano 4 Maja 2008 Udostępnij Napisano 4 Maja 2008 Heh, rzeczy tak oczywiste, ze przeoczylem. Naped planujesz z jednej grupy, wiec co ma nie byc kompatybilne. Ale sie zastanow czy nie lepiej sie troche bardziej wyzylowac i kupic xt. Jednak wybrales FOXa. Hmm, nie jezdzilem na takim, ale chyba Pike do tego roweru bylby lepszym wyborem. Mimo, ze 300-400gr mniej wazy FOX. Do tego wersja R FOXa... To "C2" po R w nazwie naprawde sporo daje... Jezdziles na Dual Control? Sam nie mialem okazji i mysle, ze ciezko byloby mnie do nich przekonac. Tez pod rozwage. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 4 Maja 2008 Udostępnij Napisano 4 Maja 2008 Wcale nie powiedział, że chce DC bo wyraźnie wybrał manetki RF. Dla mnie to nie jest oczywiste bo po co komu dwie pary manetek do jednego bika. Ja myślę, że niema co się rzucać na XT bo korba LXa w zupełności wystarczy. Co najwyżej można pomyśleć o kasecie XT bo jest na pająku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
podnietek Napisano 4 Maja 2008 Udostępnij Napisano 4 Maja 2008 Rownie wyraznie dal linka do hamulcow DC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blavod Napisano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2008 faktycznie z tymi manetkami przekombinowałem, dzięki za zwrócenie uwagi panowie. Z dual control dałem sobie jednak spokój. Dzisiaj zamówiłem kolejne części : opony : Panaracer XC pro 2.1 widelec : Fox Vanilla r '08 Miał być Pike (ta sztywna oś...) ale coś mnie tknęło i odwrotu już nie ma Ciekaw jestem jak będzie się sprawował ten widelec na podjazdach (brak blokady) ale jestem zwolennikiem jak najmniejszej ilości manipulowania przy widelcu, więc mam wydaje mi się że Vanilla w wersji R będzie widelcem w miarę bezobsługowym. Ponadto chyba zrezygnuję z korby LX i zastąpie ją Truvativem Stylo : http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?modelID=23243 Ktoś miał z tym do czynienia ?? pozdrawiam Blavod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
podnietek Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 Opony dobre, ale na XC Rozpruły sie po ponad roku i 3tys km, wiec szalenstwa nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andref Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 Ja bym na pewno zainwestował w większe tarcze. Amora już kupiłeś, więc się nie wypowiadam. Koła raczej bym składał na piastach DT. Jak stara jest kierownica? Może lepiej jednak ją zmienić? Korby Truvativa nie są jakimś szałem, wybrałbym Shimano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.