Skocz do zawartości

[amortyzator] jaki amortyzator do 550zł do xc


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chcę kupić amortyzator na przód do ramy 19", mam max 550zł, jeżdzę w XC, ważę 79kg, musi być nowy

mam swoje propozycje, ale jeśli ktoś zaproponuje coś innego, to też to rozpatrzę

oto moje propozycje:

manitou axel super:

http://allegro.pl/item324978024_manitou_ax...a_allegro_.html

rock shox pilot

http://allegro.pl/item318925810__okazja_ro...za_449_zl_.html

MARZOCCHI EXR PRO

http://allegro.pl/item323592389__okazja_ma..._105mm_oem.html

czekam na opinie, który najlepszy do xc

Napisano

Ok, zacznę rozważać Torę 302, natomiast ten Marzoch odpada, bo ma za krótką rurę sterową:/

Co radzicie? Już może nie co powinienem rozważyć, ale co powinienem kupić??

Jak wygląda regulacja skoku w Torze??

Napisano

jak to u-turn... trochę się trzeba nakręcić, ale nagroda w postaci regulacji 85-130 to kusząca propozycja... dla mnie na teren 80 to by było stanowczo (prawie dwa razy?) za mało, natomiast czasem na szosie bym sobie opuścił...

 

axel przy torze się chowa, nawet jeszcze cięższy jest... pilot zdecydowanie się nie chowa, ale też z kolei jakoś porażająco lekki nie jest... jak ustawisz torę na 130 i będziesz używał brunoxa (ze względu na 'gołą stal'), czyszcząc przed wypadek golenie i uszczelki, to gwarantuję Ci świetną pracę, naprawdę. do tego na pewno tora będzie sztywniejsza, niż pilot.

 

z drugiej zaś strony pilot to niemal klasyka xc :) ja bym rozważał między tymi rs'ami, z akcentem na torę.

Napisano

Po porównaniu Tory z Pilotem wybór pada jednak na Torę:)

Mam nadzieję, że to dobry wybór, właśnie składam zamówienie w lemonbiku, za 539zł. Myślę, że cena dobra, jak na taki amorek.

Napisano

przyznam, że błyskawicznie podejmujesz decyzje. :) mogłeś poczekać na jakąś okazję i kupić Torę 318... :D ale spoko, na 302-ce sie nie zawiedziesz, tylko dbaj o nią :D

Napisano
przyznam, że błyskawicznie podejmujesz decyzje. :) mogłeś poczekać na jakąś okazję i kupić Torę 318... :D ale spoko, na 302-ce sie nie zawiedziesz, tylko dbaj o nią :D

Apropos dbania, jak najlepiej dbać?? Dopiero zaczynam zabawę w tej dziedzinie sportu, więc mała pomoc się przyda;)

Napisano

nie ma na ten temat żadnej wiedzy tajemnej. kupujesz małego brunoxa za dyszkę czy ile tam chcą za niego, starczy Ci na sporo czasu. przed wypadem wycierasz golenie (najlepiej ruchem, że tak się wyrażę, pucybuta) z naciskiem na uszczelki. uszczelki możesz też potraktować jakąś szczotką, żeby omieść dokładnie piach z okolic. potem lekko psikasz brunoxem, uginasz amortyzator i wycierasz syf, który brunox wyciągnął spod uszczelek. potem w zależności od potrzeby robisz jeszcze maleńkie psik, ale bez przesady, bo jak będzie ociekać albo w ogóle będzie za dużo to też marnie, bo piasek będzie się do tego kleił. i to wszystko.

Napisano

nie kupuj tory 302, lepiej zacisnac pasa i kupic prawdziwy amortyzator - tore 318, jezeli jednak 318 jest poza zasiegiem to kup juz lepiej jakiegos uzywanego, albo nawet axona

Napisano

tota 302 chodzi dokladnie tak samo jak 318. roznica polega TYLKO na braku tlumika kompresji, ktory mozna dokupic pozniej i przerobic tore 302 na pelnowartosciowa 318'ke.

 

uzywany (lub nowy, wszystko jedno) axon ma dzialac lepiej od tory?

Napisano

no właśnie też mnie to zdziwiło, nieco. poza tym tora 302 z lockoutem ma tą zaletę nad tą najbardziej podstawową wersją, że przy uginaniu olej nie przepływa tak całkiem napałersko, bo jednak pływa sobie po tłumiku. wiem co mówię, bo miałem gołą torę i potem kupiłem tanio na allegro lockout, bo mi sie czasem przydaję. wiadomo, że to nie to samo, co motion control, ale zawsze już coś.

 

zawsze byłem zadowolony z tory, ale sposób, w jaki pracuje po ostatnim serwisie (a już parę kilometrów zrobiłem, więc to nie kwestia pierwszej wycieczki po serwisie) zwala mnie z nóg, bo kupiłem ją za pół darmo.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...