Henry53 Napisano 9 Marca 2008 Napisano 9 Marca 2008 Chcę kupić amortyzator na przód do ramy 19", mam max 550zł, jeżdzę w XC, ważę 79kg, musi być nowy mam swoje propozycje, ale jeśli ktoś zaproponuje coś innego, to też to rozpatrzę oto moje propozycje: manitou axel super: http://allegro.pl/item324978024_manitou_ax...a_allegro_.html rock shox pilot http://allegro.pl/item318925810__okazja_ro...za_449_zl_.html MARZOCCHI EXR PRO http://allegro.pl/item323592389__okazja_ma..._105mm_oem.html czekam na opinie, który najlepszy do xc
proxx Napisano 9 Marca 2008 Napisano 9 Marca 2008 możesz rozważyć Torę, akurat się zmieścisz, tylko pewnie Ci nie będzie pasowała ze względu na masę... http://allegro.pl/item324587550_nowy_rock_..._lemonbike.html
Henry53 Napisano 9 Marca 2008 Autor Napisano 9 Marca 2008 Ok, zacznę rozważać Torę 302, natomiast ten Marzoch odpada, bo ma za krótką rurę sterową:/ Co radzicie? Już może nie co powinienem rozważyć, ale co powinienem kupić?? Jak wygląda regulacja skoku w Torze??
proxx Napisano 9 Marca 2008 Napisano 9 Marca 2008 jak to u-turn... trochę się trzeba nakręcić, ale nagroda w postaci regulacji 85-130 to kusząca propozycja... dla mnie na teren 80 to by było stanowczo (prawie dwa razy?) za mało, natomiast czasem na szosie bym sobie opuścił... axel przy torze się chowa, nawet jeszcze cięższy jest... pilot zdecydowanie się nie chowa, ale też z kolei jakoś porażająco lekki nie jest... jak ustawisz torę na 130 i będziesz używał brunoxa (ze względu na 'gołą stal'), czyszcząc przed wypadek golenie i uszczelki, to gwarantuję Ci świetną pracę, naprawdę. do tego na pewno tora będzie sztywniejsza, niż pilot. z drugiej zaś strony pilot to niemal klasyka xc ja bym rozważał między tymi rs'ami, z akcentem na torę.
Henry53 Napisano 9 Marca 2008 Autor Napisano 9 Marca 2008 Po porównaniu Tory z Pilotem wybór pada jednak na Torę Mam nadzieję, że to dobry wybór, właśnie składam zamówienie w lemonbiku, za 539zł. Myślę, że cena dobra, jak na taki amorek.
proxx Napisano 9 Marca 2008 Napisano 9 Marca 2008 przyznam, że błyskawicznie podejmujesz decyzje. mogłeś poczekać na jakąś okazję i kupić Torę 318... ale spoko, na 302-ce sie nie zawiedziesz, tylko dbaj o nią
Henry53 Napisano 9 Marca 2008 Autor Napisano 9 Marca 2008 przyznam, że błyskawicznie podejmujesz decyzje. mogłeś poczekać na jakąś okazję i kupić Torę 318... ale spoko, na 302-ce sie nie zawiedziesz, tylko dbaj o nią Apropos dbania, jak najlepiej dbać?? Dopiero zaczynam zabawę w tej dziedzinie sportu, więc mała pomoc się przyda;)
proxx Napisano 9 Marca 2008 Napisano 9 Marca 2008 nie ma na ten temat żadnej wiedzy tajemnej. kupujesz małego brunoxa za dyszkę czy ile tam chcą za niego, starczy Ci na sporo czasu. przed wypadem wycierasz golenie (najlepiej ruchem, że tak się wyrażę, pucybuta) z naciskiem na uszczelki. uszczelki możesz też potraktować jakąś szczotką, żeby omieść dokładnie piach z okolic. potem lekko psikasz brunoxem, uginasz amortyzator i wycierasz syf, który brunox wyciągnął spod uszczelek. potem w zależności od potrzeby robisz jeszcze maleńkie psik, ale bez przesady, bo jak będzie ociekać albo w ogóle będzie za dużo to też marnie, bo piasek będzie się do tego kleił. i to wszystko.
nabial Napisano 10 Marca 2008 Napisano 10 Marca 2008 nie kupuj tory 302, lepiej zacisnac pasa i kupic prawdziwy amortyzator - tore 318, jezeli jednak 318 jest poza zasiegiem to kup juz lepiej jakiegos uzywanego, albo nawet axona
uchmanek Napisano 10 Marca 2008 Napisano 10 Marca 2008 tota 302 chodzi dokladnie tak samo jak 318. roznica polega TYLKO na braku tlumika kompresji, ktory mozna dokupic pozniej i przerobic tore 302 na pelnowartosciowa 318'ke. uzywany (lub nowy, wszystko jedno) axon ma dzialac lepiej od tory?
proxx Napisano 10 Marca 2008 Napisano 10 Marca 2008 no właśnie też mnie to zdziwiło, nieco. poza tym tora 302 z lockoutem ma tą zaletę nad tą najbardziej podstawową wersją, że przy uginaniu olej nie przepływa tak całkiem napałersko, bo jednak pływa sobie po tłumiku. wiem co mówię, bo miałem gołą torę i potem kupiłem tanio na allegro lockout, bo mi sie czasem przydaję. wiadomo, że to nie to samo, co motion control, ale zawsze już coś. zawsze byłem zadowolony z tory, ale sposób, w jaki pracuje po ostatnim serwisie (a już parę kilometrów zrobiłem, więc to nie kwestia pierwszej wycieczki po serwisie) zwala mnie z nóg, bo kupiłem ją za pół darmo.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.