omen Napisano 19 Września 2008 Autor Napisano 19 Września 2008 ja myślę o anodowaniu :] tak doszło. w końcu xD
omen Napisano 4 Listopada 2008 Autor Napisano 4 Listopada 2008 Kolejna zmiana: Brake (Front): (Hamulec przedni ) Magura Marta Sl 219g Brake (Rear): (Hamulec tylny ) Magura matra Sl 234g Cables: (Pancerze + linki) Clark's 143g Cassette: (Kaseta) Lx - 372g Chain: (Lancuch) XTR- 267 Crankset: (Korby) Lx '07 915g 2 (alu bolts) Derlr (Front): (Przerzutka przednia) XT â??08 148g (2 alu bolts) Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram x.9 GS 216g (1 alu bolt) Fork: (Widelec) Fox F80RL 1616g Frame: (Rama) Kross Level A6 '07 1650gr bez piwotów Grips: (Gripy) Boplight 30g Handlebar: (Kierownica) Tioga Taskforce XC(540mm) 123g Headset: (Stery) Crane Creek Boplight wliczone w wagę ramy. Pedals: (Pedaly) Exustar PM25 283g Seat: (Siodlo) Selle Italia SLR XP 165 172g Seatpost: (Sztyca) Boplight 400mm 215g (2 alu bolts) Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) no name 22g Shifters: (manetki) Sram x.0 172g Skewers: (Zaciski kol) BBB imbus- 66g Stem: (Mostek) Boplight 120mm`07- 122g (2 alu bolts) Tire (Front): (Opona przednia) Continental SportCintact 432g / Schwalbe Nobby Nic 1.8 422g Tire (Rear): (Opona tylna) Continental SportContact 432g / Schwalbe Nobby Nic 1.8 422g Wheel Front: (Kolo przednie) Shimano XTR HB-M975 Center Lock + Mavic XC717,32H + DT Competition 789g Wheel Rear: (Kolo tylne) Alex Rims Ace 18 + szprychy CNspoke + shimano Lx '07 1153g Bar Ends: (Rogi) Boplight 53g ( 2 alu bolts ) Rotors: (tarcze hamulcowe) Shimano Lx 363g Tubes: (dętki) Geax Titanium 253g Hub: (opaski na obręcz) Michelin 30g Wynik 10.472 na oponach terenowych, oraz 10.490 na szosowych. W tym roku to już chyba koniec, chociaż nigdy nic nie wiadomo :] Proszę zmianę w rankingu, oraz zmianę wagi podanej w temacie. fotki. niedługo. najprawdopodobniej jutro ;]
Ciastkorz Napisano 4 Listopada 2008 Napisano 4 Listopada 2008 a gdzie foty !? dawaj dawaj jak z forczkiem patrzy krossidło;]
Fifi Napisano 4 Listopada 2008 Napisano 4 Listopada 2008 Napisał przecież, że najprawdopodobniej jutro.
bilskij Napisano 4 Listopada 2008 Napisano 4 Listopada 2008 Fork: (Widelec) Fox F80RL 1616g Z ktorego roku ten fox ? Moj lzejszy o 18g Pozdro
MtK Napisano 4 Listopada 2008 Napisano 4 Listopada 2008 Fox fo Krossa? heretyk... Przerost formy nad treścią? Sorry ale rama z tą geometrią nawet z foxem będzie to kaszan. Jak najszybciej zmień ramę.
tomeks Napisano 6 Listopada 2008 Napisano 6 Listopada 2008 a co jest nie tak w geometrii krossa? dla ciebie chyba napis. rama ma takie same katy jak kazda inna rama xc, nie jest jakas mega krotka ani potwornie dluga. 575mm rura gorna to standard w wiekszosci ram, wiec o co chodzi?
Kubus18 Napisano 6 Listopada 2008 Napisano 6 Listopada 2008 Zapewne chodzi mu o trwałość i sztywność(pomijając nazwanie tego geometrią ). Jeżeli taka rama autorowi pasuje i nie widzi potrzby zmiany, to nie widzę problemu co by tu nawet najwyższego DT zamontować(pomijając że to kaszana) Pozdrawiam
Dornif Napisano 6 Listopada 2008 Napisano 6 Listopada 2008 Nie wiem czy sztywność w tym modelu to taki problem... Dolna rura ma zmienny przekrój, przy suporcie jest niemalże "płaska", a przy główce "pionowa". Wydaje mi się, że to pozytywnie wpływa na sztywność, przynajmniej boczną. Co do trwałości się nie wypowiem, niech się właściciel pochwali, czy ją bardzo męczy. A jak dla kogoś się liczy napis... to kupuje np wcs'a...
MtK Napisano 6 Listopada 2008 Napisano 6 Listopada 2008 Geometria jest raczej turystyczna więc robienie z Krossa sciganta mija się z celem. No a sztywność i trwałość to swoją drogą. Ten rower nabrałby dopiero tego czegoś gdyby dostał jakąś fajną ramkę np Scott Scale albo Giant XTC chyba że chciałbyś coś bardziej ekskluzywnego to Spec M5 HT S-Works.
gerus Napisano 6 Listopada 2008 Napisano 6 Listopada 2008 To ze kross jest sztywny to jedna wielka sciema. Mialem i szywnosc jej ramie jest obca. A co do geometrii to jak mialem Krossa wydawala mi sie fajna ale po zmianie na Corrateca Superbow ma on ja o wiele lepsza. Fox fajny ale nie pasuje do ramki, Lisek sztywniutki a rama plywa... Pora szukac czegos nowego:)
Mod Team Lookas 46 Napisano 6 Listopada 2008 Mod Team Napisano 6 Listopada 2008 Nazwa zmieniona oraz update w rankingu
omen Napisano 7 Listopada 2008 Autor Napisano 7 Listopada 2008 Nie wiem czy sztywność w tym modelu to taki problem... Dolna rura ma zmienny przekrój, przy suporcie jest niemalże "płaska", a przy główce "pionowa". Wydaje mi się, że to pozytywnie wpływa na sztywność, przynajmniej boczną. Co do trwałości się nie wypowiem, niech się właściciel pochwali, czy ją bardzo męczy. A jak dla kogoś się liczy napis... to kupuje np wcs'a... trwalość hmm.. rama jest dość poobijana, brakuje jej w paru miejscach lakieru..po za tym coraz częsciej słychać różne trzaski.. alecz cały czas obserwuję nerwalgiczne punkty,, co do sztywności to nie jest znów tak źle ale do ideału(GT) jej dużo brakuje.. To ze kross jest sztywny to jedna wielka sciema. Mialem i szywnosc jej ramie jest obca. A co do geometrii to jak mialem Krossa wydawala mi sie fajna ale po zmianie na Corrateca Superbow ma on ja o wiele lepsza. Fox fajny ale nie pasuje do ramki, Lisek sztywniutki a rama plywa... Pora szukac czegos nowego:) rama musi przetrwać 2009 niestety..;/ a potem sam nie wiem co szybka fotka z fona.. na razie więcej nie będzie ;/ fox z 2008 roku z rurą 20cm i dwoma podkładkami 10mm carbonowymi. bo zapomniałem dodać do specyfikacji. zauwaz, że choćby na forum light-bike też jest kilka 80mm i bardzo się różnią waga..;/
Nawrotek Napisano 7 Listopada 2008 Napisano 7 Listopada 2008 Nie jeździ Ci się dziko na forku? ;D Ja po przesiadce na normalnego forka poczułem dziwne uczucie chęci posiadania fulla (tzn. ręce nic, dopiero pupa czuje kamole)
olek123 Napisano 10 Listopada 2008 Napisano 10 Listopada 2008 Geometria jest raczej turystyczna więc robienie z Krossa sciganta mija się z celem. No a sztywność i trwałość to swoją drogą. Mi sie raczej wydaje ze tej ramie blizej do geo sportowego niz turystycznego ... Co do sztywnosci to jest na dobrym poziomie, wiadomo nie ma co porownywac do superbow'a, przy mufie suportu sztywnosc jest wystarczajaca, jedynie tylni trojkat moglby byc sztywniejszy (obcieranie klockow o tarcze w zakretach)
Mod Team bogus Napisano 10 Listopada 2008 Mod Team Napisano 10 Listopada 2008 Teraz to fajna maszynka, jeszcze tylko ramcia.
Sixer Napisano 10 Listopada 2008 Napisano 10 Listopada 2008 Fajnie wyglada Kross z Foxem Mówie całkiem poważnie. Teraz to Omen powinieneś na zjazdach latać Te żólte naklejki siarsko wyglądają To są naklejki ochronne?
omen Napisano 11 Listopada 2008 Autor Napisano 11 Listopada 2008 kolejne zdjęcia: co do naklejek to ta na dolnej rurze musiała przykryć zdarcie lakieru i przetarcie. :/ reszta tak sobie naklejona.. teraz poszukuje naklepjek FOXa sztywność mi na razie wystarcza, lecz gdy podziała sie nie dużą siła na mufe suportową to widac jak wszystko sie wgina. po przesiadce to czuje, że płynę ale do sztywnego też na pewno wrócę, tylko już z normlanym katem wyprzedzenia. :]
KuLa2030 Napisano 11 Listopada 2008 Napisano 11 Listopada 2008 Tuż to Diabeł a zrazem Anioł Kurde ale zes go odwalił normalnie jak nie Kross , wygląd super !
olek123 Napisano 11 Listopada 2008 Napisano 11 Listopada 2008 Czemu licznik na ramie a nie na kierownicy/mostku, pierwszy raz widze takie rozwiazanie Omen jak bys zobaczyl jak sie wygina rama w mojej zimowce to krossa tez bys za super sztywnego uwazal
Kubus18 Napisano 11 Listopada 2008 Napisano 11 Listopada 2008 Rogi masz na odwrót Widzisz coś podczas jazdy na tym liczniku? Fox+kross? Pierwszy raz widzę. Jak oceniasz pracę fox-a a tory 318(zakładam że taką miałeś)? Pozdrawiam
omen Napisano 12 Listopada 2008 Autor Napisano 12 Listopada 2008 Czemu licznik na ramie a nie na kierownicy/mostku, pierwszy raz widze takie rozwiazanieOmen jak bys zobaczyl jak sie wygina rama w mojej zimowce to krossa tez bys za super sztywnego uwazal ponieważ rower też śmiga na trenażerze. Rogi masz na odwrót Widzisz coś podczas jazdy na tym liczniku? Fox+kross? Pierwszy raz widzę. Jak oceniasz pracę fox-a a tory 318(zakładam że taką miałeś)? Pozdrawiam Rogi moigą być założone na 2 różne sposoby. Sa obustronne. na Torze niestety nie jezdziłem.
olek123 Napisano 12 Listopada 2008 Napisano 12 Listopada 2008 A jaka masz dlugosc nogi? Bo tak patrze i mysle sobie ze moze tez moglem brac 17"
Mathieo Napisano 12 Listopada 2008 Napisano 12 Listopada 2008 Nie żebym się czepiał Na fotce masz z tyłu zacisk "formula" , a w rozpisce BBB Ale rzeczywiście dziarsko wygląda ten kross ... z foxem
Rekomendowane odpowiedzi