Skocz do zawartości

[10572g] Kross Lvl A6 by omen


omen

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Kolejna zmiana:

Brake (Front): (Hamulec przedni ) Magura Marta Sl 219g

Brake (Rear): (Hamulec tylny ) Magura matra Sl 234g

Cables: (Pancerze + linki) Clark's 143g

Cassette: (Kaseta) Lx - 372g

Chain: (Lancuch) XTR- 267

Crankset: (Korby) Lx '07 915g 2 (alu bolts)

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) XT â??08 148g (2 alu bolts)

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram x.9 GS 216g (1 alu bolt)

Fork: (Widelec) Fox F80RL 1616g

Frame: (Rama) Kross Level A6 '07 1650gr bez piwotów

Grips: (Gripy) Boplight 30g

Handlebar: (Kierownica) Tioga Taskforce XC(540mm) 123g

Headset: (Stery) Crane Creek Boplight wliczone w wagę ramy.

Pedals: (Pedaly) Exustar PM25 283g

Seat: (Siodlo) Selle Italia SLR XP 165 172g

Seatpost: (Sztyca) Boplight 400mm 215g (2 alu bolts)

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) no name 22g

Shifters: (manetki) Sram x.0 172g

Skewers: (Zaciski kol) BBB imbus- 66g

Stem: (Mostek) Boplight 120mm`07- 122g (2 alu bolts)

Tire (Front): (Opona przednia) Continental SportCintact 432g / Schwalbe Nobby Nic 1.8 422g

Tire (Rear): (Opona tylna) Continental SportContact 432g / Schwalbe Nobby Nic 1.8 422g

Wheel Front: (Kolo przednie) Shimano XTR HB-M975 Center Lock + Mavic XC717,32H + DT Competition 789g

Wheel Rear: (Kolo tylne) Alex Rims Ace 18 + szprychy CNspoke + shimano Lx '07 1153g

Bar Ends: (Rogi) Boplight 53g ( 2 alu bolts )

Rotors: (tarcze hamulcowe) Shimano Lx 363g

Tubes: (dętki) Geax Titanium 253g

Hub: (opaski na obręcz) Michelin 30g

 

Wynik 10.472 na oponach terenowych, oraz 10.490 na szosowych.

W tym roku to już chyba koniec, chociaż nigdy nic nie wiadomo :]

 

Proszę zmianę w rankingu, oraz zmianę wagi podanej w temacie.

fotki. niedługo. najprawdopodobniej jutro ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy sztywność w tym modelu to taki problem... Dolna rura ma zmienny przekrój, przy suporcie jest niemalże "płaska", a przy główce "pionowa". Wydaje mi się, że to pozytywnie wpływa na sztywność, przynajmniej boczną. Co do trwałości się nie wypowiem, niech się właściciel pochwali, czy ją bardzo męczy. A jak dla kogoś się liczy napis... to kupuje np wcs'a...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometria jest raczej turystyczna więc robienie z Krossa sciganta mija się z celem. No a sztywność i trwałość to swoją drogą. Ten rower nabrałby dopiero tego czegoś gdyby dostał jakąś fajną ramkę np Scott Scale albo Giant XTC chyba że chciałbyś coś bardziej ekskluzywnego to Spec M5 HT S-Works.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze kross jest sztywny to jedna wielka sciema. Mialem i szywnosc jej ramie jest obca. A co do geometrii to jak mialem Krossa wydawala mi sie fajna ale po zmianie na Corrateca Superbow ma on ja o wiele lepsza. Fox fajny ale nie pasuje do ramki, Lisek sztywniutki a rama plywa... Pora szukac czegos nowego:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy sztywność w tym modelu to taki problem... Dolna rura ma zmienny przekrój, przy suporcie jest niemalże "płaska", a przy główce "pionowa". Wydaje mi się, że to pozytywnie wpływa na sztywność, przynajmniej boczną. Co do trwałości się nie wypowiem, niech się właściciel pochwali, czy ją bardzo męczy. A jak dla kogoś się liczy napis... to kupuje np wcs'a...

trwalość hmm.. rama jest dość poobijana, brakuje jej w paru miejscach lakieru..po za tym coraz częsciej słychać różne trzaski.. alecz cały czas obserwuję nerwalgiczne punkty,, co do sztywności to nie jest znów tak źle ale do ideału(GT) jej dużo brakuje..

 

 

To ze kross jest sztywny to jedna wielka sciema. Mialem i szywnosc jej ramie jest obca. A co do geometrii to jak mialem Krossa wydawala mi sie fajna ale po zmianie na Corrateca Superbow ma on ja o wiele lepsza. Fox fajny ale nie pasuje do ramki, Lisek sztywniutki a rama plywa... Pora szukac czegos nowego:)

rama musi przetrwać 2009 niestety..;/ a potem sam nie wiem co

 

szybka fotka z fona.. na razie więcej nie będzie ;/

081107152539js1.th.jpgthpix.gif

 

fox z 2008 roku z rurą 20cm i dwoma podkładkami 10mm carbonowymi. bo zapomniałem dodać do specyfikacji.

zauwaz, że choćby na forum light-bike też jest kilka 80mm i bardzo się różnią waga..;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometria jest raczej turystyczna więc robienie z Krossa sciganta mija się z celem. No a sztywność i trwałość to swoją drogą.

Mi sie raczej wydaje ze tej ramie blizej do geo sportowego niz turystycznego ...

Co do sztywnosci to jest na dobrym poziomie, wiadomo nie ma co porownywac do superbow'a, przy mufie suportu sztywnosc jest wystarczajaca, jedynie tylni trojkat moglby byc sztywniejszy (obcieranie klockow o tarcze w zakretach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejne zdjęcia:

081109103857kb3.th.jpgthpix.gif

081110144716ia4.th.jpgthpix.gif

 

co do naklejek to ta na dolnej rurze musiała przykryć zdarcie lakieru i przetarcie. :/ reszta tak sobie naklejona.. teraz poszukuje naklepjek FOXa

sztywność mi na razie wystarcza, lecz gdy podziała sie nie dużą siła na mufe suportową to widac jak wszystko sie wgina.

po przesiadce to czuje, że płynę ale do sztywnego też na pewno wrócę, tylko już z normlanym katem wyprzedzenia. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu licznik na ramie a nie na kierownicy/mostku, pierwszy raz widze takie rozwiazanie

Omen jak bys zobaczyl jak sie wygina rama w mojej zimowce to krossa tez bys za super sztywnego uwazal :)

ponieważ rower też śmiga na trenażerze.

 

Rogi masz na odwrót :)

Widzisz coś podczas jazdy na tym liczniku?

Fox+kross? Pierwszy raz widzę. Jak oceniasz pracę fox-a a tory 318(zakładam że taką miałeś)?

 

Pozdrawiam

Rogi moigą być założone na 2 różne sposoby. Sa obustronne.

na Torze niestety nie jezdziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...