Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Brake (Front): (Hamulec przedni + klamkomanetka) Shimano Lx Dc 438g

Brake (Rear): (Hamulec tylny + klamkomanetka) Shimano Lx DC 463g

Cables: (Pancerze + linki) Clarks 143g

Cassette: (Kaseta) Lx - 372g

Chain: (Lancuch) XTR- 267

Crankset: (Korby) Lx â??07 915g 2 (alu bolts)

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) XT â??08 148g (2 alu bolts)

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Lx â??07 292g (1 alu bolt)

Fork: (Widelec) Author 1224g

Frame: (Rama) Kross Level A6 '07 1650gr bez piwotów

Grips: (Gripy) Boplight 46g

Handlebar: (Kierownica) Tioga Taskforce XC 131g

Headset: (Stery) Crane Creek wliczone w wagę ramy.

Pedals: (Pedaly) Exustar PM25 283g

Seat: (Siodlo) Kelly's Kbix Ti 249g

Seatpost: (Sztyca) Boplight 400mm 215g (2 alu bolts)

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) no name 22g

Skewers: (Zaciski kol) BBB imbus- 66g

Stem: (Mostek) Boplight 120mm`07- 122g (2 alu bolts)

Tire (Front): (Opona przednia) Continental SportCintact 432g / Schwalbe Nobby Nic 1.8 422g

Tire (Rear): (Opona tylna) Continental SportContact 432g / Schwalbe Nobby Nic 1.8 422g

Wheel Front: (Kolo przednie) Alex Rims Ace 18 + szprychy CNspoke + Shimano Lx '07 947g

Wheel Rear: (Kolo tylne) Alex Rims Ace 18 + szprychy CNspoke + shimano Lx '07 1153g

Bar Ends: (Rogi) Boplight 53g ( 2 alu bolts )

Rotors: Shimano Lx 363g

Tubes: Michelin 203g

Hub: Michelin 30g

 

Wynik 10.639 na oponach terenowych, oraz 10.650 na szosowych.

 

 

 

9f61fb3408c95fd0m.jpg

12451b4c14a8b23em.jpg

ecfe28869e1d2baem.jpg

 

Tak wygląda rozpiska po paru zmianach.. Rower w tej chwili na szosowych oponach.. jutro/pojutrze przyjdą Schwalbe Nobby Nic 1.8 wtedy je zważe i zmienie rozpiskę.. na razie chyba koniec zmian, chociaż może jeszcze siodło i pedały na jakieś ubijaki ale zobacze jak będą wyglądać moje finanse.. niestety upragnione 10.5kg jeszcze troche daleko..

Edytowane przez Lookas 46
aktualizacja
Napisano

beż żadnych problemów bez amorka, 3 maratony na pewno na nim pojadę. Wprawdzie czasami trudno szybko skręcić ale nie jest tak źle jak to wygląda.

Napisano

Całkiem nieźle, tylko zapytam tak z czystej ciekawości. Nie myślałeś nad karbonowym widelcem? Owszem, swoje kosztuje, ale niewątpliwie zyskał byś na komforcie.

Napisano

Mi się rower nie podoba. Kolejny stuningowany A6 wg schematu + zastąpienie Tory sztywnymi widłami. Z jednej strony na +, ale zdolności terenowych i wygody w terenie ten rowerek nie ma. Pedals: (Pedaly) Shimano 520 427g - wazone ?? bo przez forum przewalały się już wagi 520 {375/378g}

Napisano

Nie kolejny stuningowany, tylko ramę kupiłem osobno i rower był budowany od podstaw.. Sztywne widły to szczególnie pod wyścigi xc i jazde na szosie, amor już nie długo też będzie..

Napisano

pasował by jakiś biały sztuciec :D

 

jaki to rozmiar ramy?? bo całkiem ciekawa geo wyszła... tzn masz bardzo nisko przód... ale to już kwestia własnych preferencji;)

 

a rowerek: :)

Napisano

będzie biały sztuciec na pewno.. chociaż to już powoli oklepane sie robi..

rama to 17 cali.. rowerek bardzo ładnie teraz podjeżdża..

  • 3 tygodnie później...
Napisano
Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) no name 57g

Skewers: (Zaciski kol) Shimano Xt- 133g

 

Nowy zacisk sztycy no name 22gramy

Zaciski kół BBB na imbus 66gram bez podkałdek i sprężynek

 

Nowa waga roweru to 11.200gram :]

foty w weekend. :]

Napisano

zmiana Top Capa z no name 32g na Boplight 16g bez szyszki. Szyszka została stara.

 

nowa waga 11.184gram. :] To nie koniec zmian w najbliższym czasie będę atakował 10 z przodu. m.in alu śruby oraz opony. :]

Napisano

no takiego.. jutro go konkretnie zważę, ale z tego co pamiętam to było właśnie 16g z śruba :] stalową :/

 

a śrubki już zamówione, całe 18 sztuk xD

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...