QauczuQ Napisano 5 Marca 2008 Napisano 5 Marca 2008 czesc, czy jest opcja aby w wymienionych w temacie amortyzatorach przód i tył zmienić sprężynę albo jakąś inną cześć (nie znam się) aby były miękksze, tak dla kogoś ważącego 48kg? Pytam ponieważ kupuję taki rower: https://ssl.allegro.pl/item313826057_nowy_k...ok_cenowy_.html a tam to właśnie jest a żona nie waży zbt wiele poradzcie czy jest szansa żeby to "zmiękkczyć" i jakim kosztem?
radomir82 Napisano 5 Marca 2008 Napisano 5 Marca 2008 Przepraszam, a można spytać dlaczego wybrałeś ten rower?
Jason Napisano 5 Marca 2008 Napisano 5 Marca 2008 Szczerze mówiąc to będziesz miał problem z wymianą sprężyny , wątpię żebyś coś znalazł do tego zestawu zawieszenia Ja na twoim miejscu zastanowiłbym się czy w tej cenie kupowanie fula jest opłacalne
turim Napisano 5 Marca 2008 Napisano 5 Marca 2008 kolega ma rację : ciężkie to , brzydkie i nijakie. Lepiej poszukać jakiegoś hardtaila. będzie lepsza geometria, mniejsza waga i lepszy wygląd.
proxx Napisano 5 Marca 2008 Napisano 5 Marca 2008 z wymianą sprężyny w damperze nie będzie problemu, jeżeli znajdziesz odpowiednią długość na Allegro a pewnie prędzej czy później znajdziesz. większym problemem może się okazać cena takiej sprężyny, która może osiągnąć 1/8 i więcej ceny całego roweru, bo raczej jak ktoś już sprzedaje sprężynę to nie jest no-name, a jakiś manitou albo fox. a widelca możesz wywalić elastomery i powinno być wporzo a do przedmówców: no nie przychrzaniajcie się tak, rower wcale nie jest taki zły, w szczególności jak dla kobiety, która nie jedzie jutro na mistrzostwa Polski.