thomash Napisano 1 Marca 2008 Udostępnij Napisano 1 Marca 2008 Bar Ends: (rogi): Pro - 62g Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano Altus + klocki Author ABS-3CC - 187g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano Altus + klocki Accent 3-Function - 184g Brake Levers: (klamki) - Avid SD-7 177g Cables : (linki + pancerze) Accent - 150g Cassette: (Kaseta) Shimano LX 11-30 - 366g Chain: (Lancuch) Shimano LX HG-70 - 309g Crankset: (Korba+ suport) Truvativ Firex (blat alu) + zintegrowany gxp - 994g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano Alivio (down swing) - 147g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano LX - 299g Fork: (Widelec) RS Duke xc (rura 21cm, nabita gwiazdka) - 1716g Frame: (Rama) Poison Zyankali 50cm + miski, piwoty, hak - 1669g Headset: (stery) Cane Creek bez gwiazdki i misek, śruba + topcap - 62g Grips: (Gripy) Ritchey WCS + korki - 47g Handlebar: (Kierownica) Truvativ XR - 180g Pedals: (Pedaly) Shimano PD-520 - 376g Seat: (Siodlo) Velo Carbon (Decathlon) - 210g Seatpost: (Sztyca) Ritchey Pro 27,2 400mm - 280g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) noname - 18g Shifters : (Manetki) Shimano Alivio + linki - 327g Skewers: (Zaciski kol) Tranzx imbus - 65g Stem: (Mostek) Kalloy Uno 110mm - 161g Tires (Front): (Opona przednia) Continental Explorer Pro 2.1 - 515g Tires (Rear): (Opona tylna) Maxxis Larsen TT 1,9 - 465g Tubes: (Detki) Maxxis Ultralight - 254g Wheel Front: (Kolo przednie) 807g -Hub: (Piasta) Shimano XT -Rim: (Obrecz) Mavic XM 317 -Spokes: (Szprychy) DT Competiton x32 Wheel Rear: (Kolo tylne) 1025g -Hub: (Piasta) Shimano XT -Rim: (Obrecz) Mavic XM 317 -Spokes: (Szprychy) DT Competiton x32 Rim Tapes (Opaski) Michelin 36g Razem: 11088g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sadfreak Napisano 1 Marca 2008 Udostępnij Napisano 1 Marca 2008 Szczerze mowiac jestem pod wrazeniem, niezly sprzet wyszedl, bez olbrzymich inwestycji finansowych w super drogi i lekkie czesci. Na dodatek duzo projekt przyszlosciowy - bardzo duzo mozna jeszcze zdzialac. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamicki Napisano 1 Marca 2008 Udostępnij Napisano 1 Marca 2008 Ładny sprzęcik. Nie masz czasem dwa razy ujętej masy linek od przerzutek policzonej? Ile dałeś za siodło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomash Napisano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2008 Linki przerzutek są podliczone z manetkami, a pancerze 170g bo do tylnego hamulca idzie pełny więc jest chyba ok z wagą. Siodło z wysyłką 110zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris92 Napisano 1 Marca 2008 Udostępnij Napisano 1 Marca 2008 Fajny, ładny sprzęt poskładany z głową Podoba mi się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 1 Marca 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Marca 2008 Siodło jest nowe? Czy już na nim jeździłeś? Miałem takie, lecz po 300 km przetarło się na dziobie i oddałem do reklamacji. Reklamacje uznali i oddali kasę. Moim zdaniem to siodełko jest dobre na wystawy, bo szybko się przeciera z podowu słabego poszycia. To co widać to tylko taka powłoka która ma może z 0,5 mm. To tworzywo którym pokryte jest siodełko jest do bani. Nawet materiał byłby trwalszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomash Napisano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2008 Siodło nowe, widziałem że sporo osób je ma i nie narzekali, ale wszystko okaże się w praktyce. Ciekawe kiedy ktoś się przyczepi do tego jak poprowadziłem pancerze (chociaz na foto dokładnie nie widać ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G@CIOR Napisano 1 Marca 2008 Udostępnij Napisano 1 Marca 2008 No właśnie, czemu poprowadziłeś pancerze do przerzutki przedniej częściowo tam gdzie od tylnej powinno być? ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomash Napisano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2008 Bardziej mi pasuje jak pancerze przechodzą dookoła główki ramy, tzn manetka tylna jest z prawej to pancerz idzie do lewej przelotki itd. Łatwiej wtedy ułożyć pancerze i nie są tak poskręcane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 1 Marca 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Marca 2008 Ja też byłem zadowolony z tego siodełka, ale jak się przetarło po 300 km to nikomu nie polecam. A tak w ogóle to fajny rowerek Ci wyszedł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 1 Marca 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Marca 2008 thomash ale rewelacyjnie pomyślałeś z tymi pancerzami Ehhh, że ja tego tak nie poprowadziłem, muszę coś z tym teraz zrobić bo aż mnie kłuję w oczy ten mój patent Co do roweru nie wygląda źle. Jednak kolor ramy mi się nie podoba, ponieważ jestem z ludzi którzy lubią wyraziste barwy, a ten do takich nie należy. I coś smutny ten rower taki mało kolorów ma w sobie. Dałbym jakieś aluminiowe śrubki, może w kolorze złotym, nyple by fajnie też wyglądały w tymże odcieniu. I kto wie jakbyś tak zdobył limitowaną wersję selle italia w kolorze ziemi, taką jak ma bodajże lookas46. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomash Napisano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2008 Składając rower na pierwszym miejscu była cena, czyli jak najlepiej za małe pieniądze, tak więc wszystko kupowane okazjonalnie, często nie planowane (np rama). Przydałoby się trochę kolorowego akcentu, może za jakiś czas zmienie zaciski na te nowe dartmoora na imbus, może jakieś kolorowe śrubki będą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 1 Marca 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Marca 2008 Rozumiem, grunt, że już wszystko poskładane i wreszcie można zacząć jeździć na nowym sprzęcie BTW. Masz 3 333 postów , znów ktoś mnie kocha Zarejestrowałeś się dokładnie miesiąc przede mną na forum Takie tam małe offtopowe spostrzeżenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomash Napisano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 Kilka świeżych fotek z terenu: Tylko nie czepiajcie się kadrowania, ostrości itd bo fotografem nie jestem Chyba trochę przeliczyłem się ze sztycą, trzeba się będzie rozejrzeć za 400mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomash Napisano 9 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2008 Trochę się przytyło, nowa sztyca Ritchey Pro 400mm. Jakby ktoś chciał to smice mam na sprzedaż . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomash Napisano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2009 Drobne zmiany: Bar Ends: (rogi): Pro - 64g Brake (Front + Rear): (Hamulec przedni + tylny) Avid SD7 + klocki Author ABS-3CC - 371g Brake Levers: (klamki) - Avid SD-7 177g Cables : (linki + pancerze) Accent - 150g Cassette: (Kaseta) Shimano SLX 11-32 - 280g Chain: (Lancuch) Wipperman Connex 904 108 ogniw - 288g Crankset: (Korba+ suport) Truvativ Firex (zębatki alu) + zintegrowany gxp + śruba - 919g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano Alivio (down swing) - 148g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X9 SGS - 224g Fork: (Widelec) RS Duke xc (rura 21cm, nabita gwiazdka) - 1716g Frame: (Rama) Poison Zyankali 50cm + miski, piwoty, hak - 1669g Headset: (stery) Cane Creek bez gwiazdki i misek, śruba + topcap - 62g Grips: (Gripy) Ritchey WCS - 45g Handlebar: (Kierownica) Truvativ XR 555mm - 172g Pedals: (Pedaly) Shimano PD-520 - 376g Seat: (Siodlo) Velo Carbon (Decathlon) - 210g Seatpost: (Sztyca) Ritchey Pro 27,2 400mm - 280g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) noname - 18g Shifters : (Manetki) Sram trigger X7 + linki - 282g Skewers: (Zaciski kol) Tranzx imbus - 65g Stem: (Mostek) Kalloy Uno 110mm - 162g Tires (Front): (Opona przednia) Continental Explorer Supersonic 2.1 - 465g Tires (Rear): (Opona tylna) Continental Explorer Supersonic 2.1 - 442g Tubes: (Detki) Maxxis Ultralight - 254g Wheel Front: (Kolo przednie) 807g -Hub: (Piasta) Shimano XT -Rim: (Obrecz) Mavic XM 317 -Spokes: (Szprychy) DT Competiton x32 Wheel Rear: (Kolo tylne) 1025g -Hub: (Piasta) Shimano XT -Rim: (Obrecz) Mavic XM 317 -Spokes: (Szprychy) DT Competiton x32 Rim Tapes (Opaski) Michelin przód + taśma izolacyjna tył 22g Razem: 10693g Zdjęcia http://picasaweb.google.pl/thomash6/Poison2009# Mile widziane opinie i poprawki jeżeli gdzieś się pomyliłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.