tobo Napisano 27 Lutego 2008 Napisano 27 Lutego 2008 co znaczy najwygodniejszy? który pike? ktory z1? ktory fox? masz juz zlozone kolo? czy nie? bo dwa pierwsze są na sztywna os a ten ostatni nie.
Schwefel Napisano 27 Lutego 2008 Napisano 27 Lutego 2008 Najwygodniejszy będzie ten co ma najmniejsze ciśnienie lub najbardziej miękką sprężynę. Cóż jakie pytanie tak odpowiedź
alghar Napisano 28 Lutego 2008 Autor Napisano 28 Lutego 2008 pike najtańszy, Z1 z 2007 r, fox 32 vanila . Słyszałem ze pike ma lepszą prace (komfort) od Z1 ?
proxx Napisano 2 Marca 2008 Napisano 2 Marca 2008 nadal udzielasz mało szczegółów. nie wiemy, ile ważysz, co dokładnie rozumiesz przez komfort - przyjemne lądowanie z metrowego uskoku czy wybieranie nierówności na chodniku. kolejnym istotnym czynnikiem jest cena, bo najtańszego pika jak trafisz to weźmiesz za 1000zł albo i mniej, z foxem raczej Ci się to nie uda. porównujesz trochę rzeczy z innej planety. nie odpowiedziałeś też na pytanie o koło, z tym że Z1 też ma sztywną oś. przypuszczam, że z tym 'komfortem' pika chodzi o to, że najtańszy pike ma wstawioną za miękką na większość riderów sprężynę.
Thor07 Napisano 2 Marca 2008 Napisano 2 Marca 2008 proxx, nie zgodzę się z tą zbyt miękką seryjną sprężyną w Pike. Przy moich 85kg nie zdarzyło mi się dobic go w terenie. Ba! nawet na hopkach i dropach go nie dobilem pomimo tego iż seryjna sprężyna jest do 72kg.
tobo Napisano 2 Marca 2008 Napisano 2 Marca 2008 "wybieranie nierówności na chodniku", to bajki tak jak wybieranie lisci . uzywalem roznych widelcow uwazanych za wzorzec jesli chodzi o komfort i zaden jak dla mnie nie cechowal sie taką czuloscia. byly bardzo czule ale bez przesady. bardzo komfortowe są wysokie modele bomberow, wg mnie rowniez foxy zarowno ze sprezyna stalową jak i powietrzną, rock shoxy z wyzszymi systemami tlumienia.
Jaca_Sopot Napisano 2 Marca 2008 Napisano 2 Marca 2008 tobo, tobie zawsze mało moim z1 light dużo nie jeździłem i nawet dużo nie kręciłem przy nim, ale regulacje odbicia, kompresji i komora powietrzna z pewnością pozwolą go ustawić dokładnie pod każdą wagę i każdy styl jazdy. przy przejeździe przy średniej prędkości po kocich łbach niedaleko mojego domu byłem pod wrażeniem. wybiera jak trzeba.
tobo Napisano 2 Marca 2008 Napisano 2 Marca 2008 czy mi zawsze malo? mam okreslone preferencje co do pracy zawieszenia i malo co spelnia moje oczekiwania. i nie znalazlem jeszcze tego co by mnie naprawde satysfakcjonowalo.
tobo Napisano 2 Marca 2008 Napisano 2 Marca 2008 chcialbym przetestowac lyrika z moimi ustawieniami. niestety nie mam takiej mozliwosci. z marcokiem raczej definitywnie sie pozegnalem. no i jeszcze nixon z systemem intrinsic - na to szansa jest jednak praktycznie zadna. oczywiscie w wersji 160 mm.
majster Napisano 3 Marca 2008 Napisano 3 Marca 2008 IMHO: od wybierania 'liści", tych do 2cm wysokości są opony. amor powinien je wspomagać, ale jego głównym zadaniem jest tłumienie kamieni, progów itd. nawet najlepszy Fox z cienkimi oponami nabitymi do 5 barów będzie urywał nadgarstki na kamieniach. p.s. brałbym Pike
mmmak Napisano 3 Marca 2008 Napisano 3 Marca 2008 rzadko juz udzielam sie na forum bo przez takie pytania to forum schodzi na "psy" ruch troche głowa i uzyj wyszukiwarki na kazdy z tych amortyzatorów pisano juz eseje i nie potzreba pisac nastepnego. kazdy ma swoje jak Tobo preferencje i to co Tobie nie bedzie koniecznie pasowac innemu. Jesli chcesz cos komfortowego to kup cos z wysokiej półki nie jakis tam pike czy z1 polecam Liryca U-turn dla mnie genialny, to jest to czego szukałem i nie zmienie, jedynie praca zastanawia mnie jaka jest u foxa 36 (może Tobo chcesz sie zamienic na jakis czas? wybieranie liści to mit. a na przyszłosc z szacunku dla ludzi którym zadajesz pytanie precyzuj je albo nie zadawaj go wcale
alghar Napisano 3 Marca 2008 Autor Napisano 3 Marca 2008 "Liryca U-turn dla mnie genialny" tylko cena
NeZ Napisano 3 Marca 2008 Napisano 3 Marca 2008 Ja też Cie alghar nie rozumiem. Najlepiej "wybierał liście i nierówności na chodniku" będzie nawet Recon z ciśnieniem dwa razy mniejszym niż trzeba, a do tego opony na 1,5 atm. Tylko wtedy będziesz go dobijał na krawężnikach... Chyba nie o to Ci chodzi? Sprecyzuj jak chcesz jeździć
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.