mariusz_3city Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 Witam serdecznie mam nadzieje że tym razem temat jest poprawny Ano posiadam juz nieco wysłużonego Scotta reflexa 50. Nie stać mnie na zmianę roweru więc postanowiłem przeprowadzic to etapami:| po pierwsze amor Rock Shoxa Dart 3 (cena ok 550 zł) po drugie korba, kaseta i lancuch zestaw: Deore Hollowteh 2 LX (cena ok 500 zł) Zastanawiam się nad dorzuceniem jakis lzejszych zamienników sztycy, siodla i przerzutek. Prosze o porady i korektę moich pomysłów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 Skąd ceny masz ? http://www.allegro.pl/item313368804_amorty...bikestacja.html http://www.allegro.pl/item313368834_korba_...bikestacja.html http://www.allegro.pl/item313369094_lancuc...bikestacja.html http://www.allegro.pl/item319038211_nowa_k...bikestacja.html a na szybko szukałem M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz_3city Napisano 26 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 fakt a ceny ze sklepu w 3miescie, jak na stacjonarne był tani Przy tej cenie zastanowie się nad XT. Armor to max 550 zł, zalezy mi na jego blokadzie, jakosci no i wadze:) Reasumując amor 400 zł Napęd 450 zł. Poki co zostaje jeszcze 600 zł (mogę wydać max 1500). Co powienienem zmienić w nastepnej kolejności ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 rama o ile wsio ci w niej pasuje to bedzie na pare lat, amor proponuje taki za 600-800zl, reszta co kto lubi, warto zeby baza i dupsle podnoszace komfort takie jak siodlo, czy chwyty byly stosunkowo dobre tak w ogole to rzuc specyfikacja roweru, napisz co cie w nim boli, a z czego jestes zadowolony, a nie takie wrozenie z fusow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz_3city Napisano 26 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 600-800 dla laika to olbrzymi przedzial Zaproponujcie coś prosze ######ki typu sztyca, siodlo, piasty obecnie przegladam. Tu na szczescie nie ma takiego przekroju w wyborze. Pozdrawiam i dziekuje z gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 26 Lutego 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 Skoro jesteś laikiem to po co Ci LX/XT? Weź Deore. Jak jesteś laikiem to nie poczujesz większej różnicy w działaniu. Ile rocznie kilometrów robisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz_3city Napisano 26 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 rama o ile wsio ci w niej pasuje to bedzie na pare lat, amor proponuje taki za 600-800zl, reszta co kto lubi, warto zeby baza i dupsle podnoszace komfort takie jak siodlo, czy chwyty byly stosunkowo dobre tak w ogole to rzuc specyfikacja roweru, napisz co cie w nim boli, a z czego jestes zadowolony, a nie takie wrozenie z fusow tygodniowo ok 80-150. Zalezy od czasu, jezdze w sumie caly rok, latem jedynie wpadaja dluzsze wycieczki. Ciezko mi zimą skoczyc na hel i z powrotem, w sniegu Co mnie boli: Rama jest ok, idealnie mi pasuje. Amor jest za miekki waze ok 90kg, mam 182 wzrostu Zbytnio ugina sie wjezdzajac np pod gorke. Opony - tu chyba bez komentaza, wystarczy wymiana na nowe, te powoli są łyse Pedały ok, w koncu spdki Przerzutki również z czasem stały sie na maxa zamuliste, regulacja juz nie pomaga. Hamulce są również ok, chodziło mi trochę po głowie zmienić na tarcze ale póki co szkoda mi $. Kaseta juz ma swoje, lancuch sie slizga. Ogolnie rower nie jest lekki, zastanawiam sie tylko jak odczuwalna jest roznica np 1 czy 2 kilogramow. Czy to gra warta swieczki ? Jazda to glowne szrot, lesne sciezki, troche asfaltu + dzikiego lasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 to chyba nie kwestia km a zasobnosci portfela zrob to o co cie prosilem - rozpisz rower i komenty do kazdej czesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz_3city Napisano 26 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 ok, na szybkiego to co wyzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz_3city Napisano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2008 ok podzespoły wymienione: Kaseta Shimano DEORE LX mod. CS-HG70 8-ka 11-30T () = 84,00zł Korba Deore LX fc-m582 175 mm 2008 () = 305,00zł Łańcuch shimano deore LX IG70 () = 37,00zł LX piasta tylna fh-m580 () = 83,00zł LX piasta przednia 2007 hb-m580 () = 50,00zł Deore LX przerzutka przednia fd-m581 () = 54,00zł Przerzutka tylna LX 2008 rd-m581 () = 99,00zł wyszło mnie to razem 712 zł + przesyłka 2 dychy czyli całkiem ok :> Zostało jeszcze ok 750 (już raczej ani złotówki więcej) na przedniego amora. Jak już pisałem załeży mi na jego wadze, sztywności i blokadzie (choć to już raczej standard). Po sezonie chciałbym wymienić resztę pierdół tj. most, kierownice, sztyce itp. Amortzycja przód pomocy Jakieś sugestie ? Zostanę chyba przy Vkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adik Napisano 27 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2008 Miałem podobny problem co ty, czyli wydana kasa na osprzęt na złożenie roweru i 750zł na amortyzator. Dla mnie przy zakupie były takie kryteria: skok : 80-85mm waga:1900-2100g golenie: 30mm sztywność - przynajmniej dobra praca - dostateczna/dobra tłumienie - przynajmnej dostateczne blokada - nie musi byc koniecznie Kupiłem rok temu w środku sezonu bombera mx comp air za 720zł nowego, teraz jest wyższa wersja mx pro za 650zł i jest to widelec spełniający moje kryteria. Nie chciałem RS tory bo była zbyt ciężka, jej praca mi nie odpowiadała {za dużo bujania} i miała 32mm golenie, a pozatym byla droga Plusami tory są - większa sztywnośc od bombera, ciut lepsze tłumienie, blokada, no i lepsza praca {pływanie}. Rs Tora jest solidna, ale wybralem bezawaryjnego Marzocchiego i nadal sądzę że to był dobry wybór {chociaż trochę przepłaciłem bo w sezonie drożej jest}. Gdybym miał za 750 kupić teraz amortyzator to kupiłbym albo Mx Pro, albo Rs Recon lub też jakiegoś Manitou {w sumie to chciałbym za rok kupić R7, bo jest lżejszy od swoich braci i mieści się w kryteriach dla bombera} Ps. przepłaciłeś za kasetę i wybrałeś średnie piasty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz_3city Napisano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2008 hm zapodałbys konkretne nazwy ? Z kojarze, niestety z3 jest cholernie drogi. Chyba wybiorę Mx Pro. Piasty jaki inne bys proponował ? Za kasete przepłaciłem grosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adik Napisano 27 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2008 Piasta przód na łoż maszynowych np novatec/chosen/dm piasta tył - dopłacić do Xt, lub też na maszynówkach kaseta - hg50 11-30 lub sunrace 11-30 {30zł} lxhg70 jest nie warte swojej ceny na modelach manitou się średnio znam, przejrzyj allegro i sklepy internetowe. Np centrum rowerowe/bikestacja/arnik/lemonbike/i wiele wiele innych. Za 750 kupisz już dobrego amora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uchmanek Napisano 28 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2008 http://www.allegro.pl/item321084434_rocksh...ada_poploc.html http://www.allegro.pl/item316076201_manito...reme_shop_.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz_3city Napisano 29 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Lutego 2008 Tak zastanawam się nad tą Torą własnie. Do 750 nie dostanę lepszej nówki, i waga jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adik Napisano 29 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2008 "Rura sterowa: aluminiowa docięta na 175mm z gwiazdką - nieprawda, bo nie jest aluminiowa tylko stalowa Waga realna bez manetki : 2071 g - niby prawda ale z długą rurą sterową waży sporo więcej {2200g} Amortyzator NOWY z demontażu, ma przyciętą rurę sterową na 175mm" Jedynie 175mm co daje 17.5cm długości. Wątpie czy ci przypasi. Mostek to około 4cm + rura sterowa około 140mm musiałaby być i zero podkładek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.