Kuku Napisano 20 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2008 B'Twin Rockrider 8.1 '07 by Kuku Brake (hamulec przód i tył) - HFX 9 - komplet razem z tarczami accent blade 160mm 992g Brake Levers (klamki) - wliczone w hamulce Cables (linki i pancerze) - pancerze 80g Casette Sram (kaseta) - PG970 - 327g Chain (łańcuch) - Deore XTR - 270g Crankset (korba + suport) - Truvativ Stylo 3.3 - 786g+119g Derlr Front (przerzutka przód) - Deore XT - 178g Derlr Rear (przerzutka tył) - Shimano XTR krótki wózek - 195g Fork (amortyzator) - Rock Shox Reba SL - 1682g z manetką Frame + Headset (rama + stery) - Rockrider 8.1 19" - 1900g Grips (chwyty) - Rockrider - 80g korki gumowe Handlebar (kierownica) - Truvativ Team 31,8 580mm - 151 Pedals (pedały) - Deore XT PD-M540 - 358 Seat Binder (zacisk sztycy) - Rockrider - 55g Seat (siodło) - Fizik Nisene CP - 305g Seatpost (sztyca) - Rockrider 350mm 29.8mm - 309g Shifters (manetki) - Deore XT - 255g, bez jednego monitorka smile.gif Skewers (zaciski piast) - wliczone w koła Stem (mostek) - Rockrider 172g - 31.8mm Tire Front (opona przód) - Schwalbe Nobby Nic 2.1 - 495g Tire Rear (opona tył) - Schwalbe Racing Ralph 2.1 - 470g Tubes (dętki) - Kenda -2x184g Wheelset Rear (koło tył) - Mavic Crossride - 1130g Wheelset Front (koło przód) - Mavic Crossride - 1015g Razem: 11702g dodatki Bottle Cage (Koszyk na bidon) - Author - 59g razem 11761 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 20 Lutego 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lutego 2008 Spoko rowerek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 21 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2008 Wrzucaj fotki Zawsze jakoś łatwiej podchodzi mi oglądać komponenty prosto ze zdjęcia niż ze specyfikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuku Napisano 21 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2008 http://picasaweb.google.pl/RockrideRR/ tu macie foty sporo tego, jesli tylko rower to katalog Rock&Merida Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qla Napisano 21 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2008 Fajny sprzęcik A merida jak wypada wago brzy b'twinie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuku Napisano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2008 Merida w okolicach 13 kg, ale brat zbiera na SIDa, wiec bedzie lzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuku Napisano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 Czekam na jakieś propozycje odchudzenia roweru w miarę tanim kosztem Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paweł 13 Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 chwyty author pianka 20zł 26g opony maxxis flyweight 190zł 660g dętki maxxis flyweight 190g to tyle odemnie edit: jeszcze możesz mostek wymienic na boplight/smica/tioga zyskasz jakieś ok.50g koszt hmm.. od 80 do 120 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 Opony na flyweight?! To jest pozbawione sensu, te opony nie nadają się do ostrzejszej jazdy. Oczywiście to moja opinia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paweł 13 Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 troche osób je ma tutaj na forum i słyszałem że startuja na nich na maratonach osobiście ich jeszcze nie mam ale kwestia czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 Słyszałeś. Ale nie jeździłeś. Polecam sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sixer Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 Jak zmieniać opony to na allegro pojawiły się Geaxy waga 380g na sztuke A co do dętek to pisał Kuku, ze jezdzi sporo po górach więc na flyweight tu miejsca za bardzo nie ma... Tanim kosztem można zmienić zacisk sztycy więc tu można troche gram zrzucić Chwyty Authora są straszne, lepiej dopłacić do cięzszych, ale dużo wygodniejszych WCS'ów Łańcuch taki lekki ? Niezabardzo chyba. XTR waży 266g przy wielu skracaniach Opony http://www.allegro.pl/item323337346_geax_b...ka_gratis_.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuku Napisano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2008 Dokladnie - flyweight'ow nie kupię, bo dużo jeżdżę po górach, więc to nie ma sensu. Nobby Nic są nowe, zastanawiam się nad kupnem drugiej pary opon - na łatwiejsze warunki - dzięki Sixer, Geaxy całkiem całkiem. Myślałem szczerze mówiąc nad Nobby Nic 1.8, ale skoro mogę mieć szersze i lżejsze, to czemu nie Większość wag branych z rowerowawaga.pl i Weight Weenies, może jakiś błąd się wkradł. Chwyty i zacisk sztycy są w przybliżonej wadze: muszę kupić dokładną wagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuku Napisano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 Sixer: Co do łańcucha: http://rowerowawaga.pl/index.php?d=artykul...=14&art=882 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Magic Napisano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2008 No faktycznie Łańcuch to ty masz lekki Rowerek ładny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuku Napisano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 Bottle Cage (Koszyk na bidon) - Author - 59g Brake (hamulec przód i tył) - HFX 9 - komplet razem z tarczami 160mm 1040g Brake Levers (klamki) - wliczone w hamulce Cables (linki i pancerze) - pancerze 80g Casette Sram (kaseta) - PG970 - 327g Chain (łańcuch) - Deore XTR - 270g Crankset (korba + suport) - Truvativ Stylo 3.3 - 786g+119g Derlr Front (przerzutka przód) - Deore XT - 178g Derlr Rear (przerzutka tył) - Shimano XTR krótki wózek - 195g Fork (amortyzator) - Rock Shox Reba SL - 1682g z manetką Frame + Headset (rama + stery) - Rockrider 8.1 19" - 1900g Grips (chwyty) - Rockrider - 80g korki gumowe Handlebar (kierownica) - Truvativ Team 31,8 580mm - 151 Pedals (pedały) - Deore XT PD-M540 - 358 Seat Binder (zacisk sztycy) - Rockrider - 55g Seat (siodło) - Fizik Nisene CP - 305g Seatpost (sztyca) - Rockrider 350mm 29.8mm - 309g Shifters (manetki) - Deore XT - 255g, bez jednego monitorka Skewers (zaciski piast) - wliczone w koła Stem (mostek) - Rockrider 172g - 31.8mm Tire Front (opona przód) - Schwalbe Nobby Nic 2.1 - 495g Tire Rear (opona tył) - Schwalbe Racing Ralph 2.1 - 470g Tubes (dętki) - Kenda -2x184g Wheelset Rear (koło tył) - Mavic Crossride - 1130g Wheelset Front (koło przód) - Mavic Crossride - 1015g Razem: 11809g Z nowymi częściami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 27 Maja 2008 Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 Ładny rowerek Właśnie sam się zbieram na Rebę tylko w wersji Race. Jak chcesz troche zejść małym kosztem to kup zacisk sztycy, chwyty i jakieś dętki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuku Napisano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 Edit: Tarcze Accent Blade 160mm obie, więc zysk jeszcze 48g w porównaniu do seryjnych Waga: 11761g Zacisk będzie trudno na rozmiar 29.8 w miarę lekki, chwyty wymienię niebawem, dojdą rogi - nad dętkami się zastanowię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuku Napisano 1 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 Brake (hamulec przód i tył) - Shimano XTR BR-M975 232g przód + 251g tył, tarcze: Accent Blade: 106g ze śrubkami, Avid G2 Clean Sweep 124g - 713g Brake Levers (klamki) - wliczone w hamulce Cables (linki i pancerze) - pancerze 110g Casette Sram (kaseta) - PG970 - 327g Chain (łańcuch) - Deore XTR - 270g Crankset (korba + suport) - Truvativ Stylo 3.3 - 786g+119g Derlr Front (przerzutka przód) - Deore XT - 178g Derlr Rear (przerzutka tył) - Shimano XTR krótki wózek - 195g Fork (amortyzator) - Rock Shox Reba SL - 1682g z manetką Frame + Headset (rama + stery) - Merida HFS 3000-D 1583g rama + stery 120g - 1703g Grips (chwyty) - Setlaz - 46g Handlebar (kierownica) - Truvativ Team 31,8 580mm - 151 Pedals (pedały) - Deore XT PD-M540 - 358 Seat Binder (zacisk sztycy) - Merida - 57g Seat (siodło) - Selle Italia SLR Gel Flow - 225g Seatpost (sztyca) - Pro Bart Brentjens 410mm - 262g Shifters (manetki) - Deore XT - 255g, bez jednego monitorka smile.gif Skewers (zaciski piast) - wliczone w koła Stem (mostek) - Truvativ Team 110mm - 155g Tire Front (opona przód) - Schwalbe Nobby Nic 2.1 - 495g Tire Rear (opona tył) - Schwalbe Nobby Nic 2.1 - 495g Tubes (dętki) - Kenda -2x184g Wheelset Rear (koło tył) - Mavic Crossride - 1130g Wheelset Front (koło przód) - Mavic Crossride - 1015g Razem: 11095g Do tego dochodzi koszyk na bidon, torebka podsiodłowa, licznik i rogi (60g) Kupiłem nowe kółko do przodu: piasta: Shimano XTR obręcz: Mavic XC 717 szprychy: DT Competition - waga 789g, więc trochę zejdę, jak przybędzie pieniędzy to złożę nowe kółko tylne, więc masa jeszcze spadnie. W przyszłym sezonie zamierzam jeździć na mleczku, więc znów zysk. Zacisk sztycy muszę kupić jakiś na śrubkę i git Kaseta też będzie nowa - XT, więc kilka gram mniej Końcowo chciałbym dostać jakieś 10-10,5kg - rower ma być przede wszystkim bezawaryjny, więc wytrzymałość komponentów jest na pierwszym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 2 Listopada 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 Ładnie Dziś będzie update rankingu wieczorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuku Napisano 17 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 Zaszło kilka zmian, więc dodaję nową rozpiskę i prosiłbym adminów o zmodyfikowanie nazwy Brake (hamulec przód i tył) - Shimano XTR BR-M975 232g przód + 251g tył, tarcze: Shimano XTR Centerlock: 125g , Shimano XTR Centerlock 132g - 736g Brake Levers (klamki) - wliczone w hamulce Cables (linki i pancerze) – Nokon 69g Casette (kaseta) - Shimano XT M760 11-32 - 259g Chain (łańcuch) – Wipperman Connex 904 - 302g Crankset (korba + suport) - Truvativ Stylo 3.3 - 786g+119g Derlr Front (przerzutka przód) - Deore XT - 178g Derlr Rear (przerzutka tył) - Shimano XTR krótki wózek - 195g Fork (amortyzator) - Rock Shox Reba SL - 1682g z manetką Frame + Headset (rama + stery) - Merida HFS 3000-D 1583g rama + stery 120g - 1703g Grips (chwyty) - Setlaz - 46g Handlebar (kierownica) - Truvativ Team 31,8 580mm - 151 Pedals (pedały) - Deore XT PD-M540 - 358 Seat Binder (zacisk sztycy) - Merida - 57g Seat (siodło) - Selle Italia SLR Gel Flow - 225g Seatpost (sztyca) - Pro Bart Brentjens 410mm - 262g Shifters (manetki) - Deore XT – 249g, bez jednego monitorka Skewers (zaciski piast) – Accent Carbon Series 78g Stem (mostek) - Truvativ Team 110mm - 155g Tire Front (opona przód) - Schwalbe Nobby Nic 490g Tire Rear (opona tył) – Schwalbe Nobby Nic 487g Tubes (dętki) – Maxxis Ultralight 2x130g Wheelset Rear (koło tył) – DT Swiss 240s 28h, DT Swiss 4.2d, DT Swiss Competition, alu nyple -844g Wheelset Front (koło przód) – Shimano XTR Centerlock, Mavic XC717 disc, DT Swiss Competition, nyple stalowe - 792g Całość: 10483g Jak widać zmieniłem koła - Crossride zostają do katowania w górach i na treningi. Złożone dosyć okazyjnie, za komplet wyszły mnie ciut powyżej 1000zł, a waga przyzwoita - 1636g. Mam nadzieję, że 28szprych z tyłu zda egzamin, wiem, że to dosyć ryzykowane, ale da radę - aż taki ciężki nie jestem Tarcze zmieniłem ze względu na standard mocowania piast, względy wizualne również zadecydowały. Zaciski do kół kupione okazyjnie, niecałe 50zł jak nówki. Waga dętek podana za producentem, ponieważ na sklepie była ostatnia, więc poczekam na komplet i podam dokładne wagi. Kaseta to starszy model, ale za to nie kosztowała 200zł, a różni się tylko tym, że na 2008/9 była z pięcioramiennym pająkiem, a moja jest z 4 Łańcuch to w ogóle mistrzostwo świata Kupiony za 37zł a chodzi świetnie Może trochę hałasuje, ale zmienia biegi perfekcyjnie. Nokony w kolorze srebrnym i czerwonym, z przewagą srebrnego niestety, ale kupione za 144zł nówki Teraz zostają do zmiany opony, bo Nobby Nice mają cały sezon za sobą, zastanawiam się nad Rocket Ronami, ale troszkę drogi interes. Chciałbym też przejść na mleczko, ale w zestawie z dętką i nie wiem jak sprawa wygląda do końca... Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia, chętnie posłucham. Siodełko też chyba będzie do zmiany, bo nie polubiło się z moim tyłkiem, więc pozostaję polowanie na SLR XP bądź zwykłego SLRa. Jeśli ktoś byłby zainteresowany białym SLRem Gel Flow to zapraszam Foty wrzucę jutro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubus18 Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 Dlaczego nie Dt Revolution? Za duża waga czy może strach o wytrzymałość? Czy to i to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuku Napisano 17 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 Tył jest na 28 szprych, więc to już jest dość ryzykowne, a przednie kółko kupiłem już poskładane i szkoda mi na razie kasy na zmianę szprych Ważę 67kg przy 180cm wzrostu, więc mógłbym chyba zaryzykować, ale zamierzam śmigać MEGA u Golonki, więc wolę nie ryzykować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 W moich kołach mam 28 szprych DT Revo przy obręczach dużo mniej wytrzymałych i nie narzekam. Fakt faktem że waże 10kg. mniej od ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beton Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 ja waze 90kg i bede teraz kola zaplatal na revo. na szosie wziolem tylnie kolo i zaplotlem je na sloneczko zjezdzalem ze schodow i pchalem sie nim w dziury i smigalo bez centry wiec dt revo na 3 krzyze dadza rade w MTB pod moja wage. PS: niewem jak z DT ale sapim laser ma wieksza wytrzymalosc o 300n/mm2 od sapim race. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.