howado Napisano 17 Lutego 2008 Napisano 17 Lutego 2008 Witam ! Jakiś czas temu kupiłem na allegro używany rower. Mam trochę kasy i wymieniłem ramę ( cube attention comp ) a teraz czeka mnie wymiana tylnego koła bo jest strasznie zniszczone i nie da sie go nawet prosto ustawić. Szukałem dobrego tylnego koła ale nie mogłem znaleźć bo szukam koniecznie na obręczach Mavic bo na przodzie mam Mavika i nie chce innego . Myślałem na taka kombinacja : Obręcz : Mavic xm 317 Piasta : XT Szprychy : za bardzo nie wiem jakie wybrać Nyple : tez nie wiem jakie dobre Bardzo was proszę o pomoc czy taka kombinacja jest dobra i czy może gdzieś na internetowym sklepie można kupić takie gotowe kolo.
dużepiwo Napisano 21 Lutego 2008 Napisano 21 Lutego 2008 Zestaw sensowny, prawdopodobnie gotowego nie znajdziesz, np bikestacja.pl ma takie koła ale w komplecie z przednim. Musisz powybierać części i zamówić z usługą zaplecenia. Sprawdź w centrumrowerowe.pl Jeżeli chodzi o szprychy to w zależności od potrzeb wagowych. Jak chcesz tanio i dobrze to szprychy DT champion i mosiężne nyple, jak trochę lżej to DT competition oraz nyple aluminiowe. Obręcz jest wytrzymała, piasta też w miarę w porządku, szczególnie jak na jej cenę.
howado Napisano 22 Lutego 2008 Autor Napisano 22 Lutego 2008 a czy to jest godne swojej ceny ? http://allegro.pl/item314202670_kola_mavic...e_polecam_.html pozdrawiam
nabial Napisano 22 Lutego 2008 Napisano 22 Lutego 2008 zestaw, ktory rozpisales jest idealna opcja, mam ta obrecz - przy 90kg nie ma czegos takiego jak centra
conley Napisano 12 Marca 2008 Napisano 12 Marca 2008 to ja się podłączę: ważę około 100kg, jeżdżę głownie XC ale zdarzają się wypady w beskidy. po przejechaniu ~800km mam już 3 szprychy złamane... rower jak w podpisie, co tam mam nie pamiętam. pomóżcie wybrać obręcz i szprychy bo się na tym nie znam. z góry dziękuję! ps. aaa i jeszcze jedno - co robić z tylną piastą - Shimano FH-M475 Disc? wymieniać od razu (na co?)czy zostawić?
Adik Napisano 12 Marca 2008 Napisano 12 Marca 2008 Najlepiej zbuduj nowe tylnie koło. Obręcz - wg woli, piasta na maszynach np novatec pod tarcze, albo jakieś NS-y, szprychy shampion lub inne dobre 2.0 i nyple mosiężne nierdzewne. Tylnia piasta shimano którą masz jest średniej jakości dlatego lepiej zainwestować w coś przyszłosciowego.
Arni_King Napisano 18 Marca 2008 Napisano 18 Marca 2008 Oczywiście wszystko zależy przede wszystkim od tego jak chcecie jeździć. Conley widać szprychy były jakieś podstawowe, skoro już 3 pękły. Najlepszy zestaw pod tarczę to piasta XT FHM765 lub 775, do tego obręcz (przy Twojej wadze odpadają lekkie rozwiązania) powiedzmy z tańszych DM24, z droższych np. DT 5.1, a szprychy obowiązkowo Champion. Howado zestaw, który wybrałeś jest dobry i spokojnie można go polecić, dodaj szprychy champion i nyple mosiężne i masz spokój z kołem. a co do zaplatania w bikestacji, to polecam ten wątek http://www.forumrowerowe.org/index.php?sho...mp;#entry464517 Pozdrowerek
Adik Napisano 18 Marca 2008 Napisano 18 Marca 2008 Piasta tylnia XT 775 o przebiegu 220km zaliczyła u mnie awarię bębenka. Tajwański novatec po 6 000km ma się bardzo dobrze, łożyska chodzą trochę głośniej niż na początku ekploatacji, ale bębenek i zazębianie się piasty jest jak nowe...
conley Napisano 14 Kwietnia 2008 Napisano 14 Kwietnia 2008 odświeżam temat - przypominam: biker 100kg + ostra jazda w terenie, czasem beskidy... w sprawie obręczy waham się między `Sun Rims Double Track` a `AlexRims Supra BH`. szprychy: Champion`y. piasta... no własnie, co wybrać? spróbować novateca na 4 maszynowych czy np Reborn Fat Joint 20 mm? o co własciwie chodzi z tymi 20mm - spasi do zwykłego hardtaila? help me z wyborem bo czas leci a ja siedze w domu...
Arni_King Napisano 15 Kwietnia 2008 Napisano 15 Kwietnia 2008 Odnośnie piast reborna to na temat ich awaryjności jest już tyle przykładów, że chyba nie muszę dokładać kolejnych. Obręcz SUPRA BH będzie jak najbardziej odpowiednia do Twojej wagi, a piastę weź albo XT (najlepiej starego, to oszczędzisz sobie zagwostki czy padnie Ci bębenek w piaście czy nie) albo novateca, chociaż osobiście stawiałbym na XT. 20mm oś to oś sztywna i do niej potrzebowałbyś specjalnego amortyzatora, tak więc odpada. Pozdrowerek ALL
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.