mlody_x Napisano 13 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2008 (edytowane) Kłaniam się szanownie. Jakoże wypadałoby aktywnie włączyć sie w tworzenie forum, oto mój pierwszy temat. Jestem szczęśliwym posiadaczem Saracen'a Mantry 1 z 2007 roku. Rower? Jak opisują w WMB hardcore XC:D(z reszta sam Ivan przyznal, iż nie kłamali)Przy mojej wadze 93kg, amorek całkiem nieźle się sprawuje(RST Gila+ T7)z 120mm skoku, może liści nie łapie ale przy moim grubym tyłku działa jak należy. W sumie sądzę, że ten rowerek może posłużyć do lekkiego FR. Szału nie ma jeżeli chodzi o napęd, aczkolwiek poki co sprawuje się. Standardowe siodło jest wygodne, po 20milach w terenie mogłem spokojnie usiąść w domu:) Kiera... uh 680mm, naprawde szeroka... ale stalowa, więc trochę waży. Hample, mechaniczne tarczowy, Tektro IO, po wylaniu z siebie 7 potów dało się je ustawić na porządanym poziomie hamowania. Sam rower naprawdę wagowo wypada źle!:/ To czołg na 2 kółkach, ale jak to mawia kolega, idiotoodporny, po niedzielnym wypadku tylko siodło się zdeformowało:/ A jednak ucałowałem ziemię z dużym impetem, aż sam się dziwię że rower ok:D Jakby co pytać. Postaram się odpowiedzieć. Edytowane 13 Lutego 2008 przez Ecia ZASADY PISANIA NOWYCH TEMATÓW - lektura obowiązkowa!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlody_x Napisano 25 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2008 Udalo mi sie ostatnio wyciagnac dane od producenta na temat geometrii roweru:) Wiec na poczatek zmierzylem rure sterowa amora, uuu... ostro, 230mm, ale... geometria ramy zezwala na wstawienie amora o skoku 150mm(tzn. do) jezeli ktos jest zainteresowany cala geometria ramy to pytac smialo, od czegos producent jest;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlody_x Napisano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2008 Ciesze sie, ze chociaz ktos to czyta;) Producent milczy... ale znalazlem link gdzie goscie katowali Saracena Matra'e 3 oto link: http://www.bikemagic.com/news/article.asp?UAN=6308&v=1 Ogolnie panowie pojechali po rowerze... ale fakty sa jakie sa. Maszyna jest ciezka, ale ma potencjal. Jak uda mi sie znalezc cos ciekawego na temat maszyna zapodam linka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arkadius88 Napisano 17 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2008 Daj jakieś fotki i podaj przybliżoną wagę bo sam jestem ciekawy Do tego FR to raczej Gili nie polecam. Zainwestuj w coś ze skokiem minimum 120mm ALE nie RST czy Suntour. Polecam RSa No i jeśli mówisz że ta kierownica taka ciężka to pewnie kilka innych części to też klocki Myślę że tanim kosztem mógłbyś zbić spoooro gram Może nawet KILOgram Pozdrawiam Arek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlody_x Napisano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2008 Fotki panie kolego sa na www.mlodymtbx.fotosik.pl, na pewno znajdziesz to cos;) Obecnie przymierzam sie do Recon'a 351 U-Turn. Sadze ze bedzie gucio. Co o tym kolega mysli? Rama: okolo 3kg[podam przyblizona wage w ciagu 2 tyg] Amor... nie wiem i nie chce wiedziec, jak juz wymienie na RS napisze Moge ci pomoc jedynie mowiac, ze na dzien dobry dostajesz osprzet typu: Amor: RST Gila lub Strike Kiera, mostek, sztyca: Saracen Blade (stal) Korba: Suntour Suport: no name(made in China)[chociaz gdzies powinien byc w kartonie] Przerzutka przod: sh*tmano SIS; tyl: sh*tmano Altus Shifter'y: Altus, 7spd Hample: Mech. Tekto IO[160mm przod, tyl] Stery: no name Pedaly: Welgo Siodlo: Saracen Blade Cena: Ł300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi