olek123 Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 Nie pominąlem czegos, nie zanizylem? bo troche malo wyszlo jak na zmienione siodelko i sztyce. Mam jeszcze pytanie gdzie maja duze i na tyle dokladne wagi zebym mogl zwazyc caly rower ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gerus Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 co do wagi to polecam PP. Powiedz czy możesz go zważyć bo sprzedajesz go i kupujący chce znać wagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 Na pierwszy rzut oka: dętki - jak nielightowane, wychodzą ok. 400-430g/2 sztuki (tyle ważą popularne Continentale), kaseta - PG-950 11-32 to ok. 380g. Swoją drogą PG-850 w tej samej konfiguracji to prawie 100g mniej, a 11-28 prawie 150... to po co lighterzy wsadzają do roweru 9 koronek? Myślalem, że różnicy będzie max. 50g, ale nie aż tyle! stery - coś mało tych VP. To waga z gwiazdką wbitą w amorka i kapslem czy bez??? kierownica - obstawiałbym raczej w kierunku 170-180g, zwłaszcza że to 31,8, ale nie wiem jaki jest real. sztyca - też nie za mało o parenaście gramów? Ale tu przyznam że pytam "bez uzasadnienia"? Na razie tyle. Jeżeli jakieś wagi są niedokładne o 10 czy 15g, to tego już sam nie wyłapię. PS. A Tora jest ponoć do XC... szkoda tylko, że waży niewiele mniej niż nowe Duro 130mm (real ok. 2250-2300 g), które i tak do najlżejszych nie należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 Mój mostek waży 144g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemo1989 Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 Kierownica taka lekka?? Ja kupiłem Rutchey Rizer WCS 610 mm, 25,4 mm i wazy 221 gram.!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gerus Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 Kierownica Truvativ Team wazy od 149 do ok 152 http://rowerowawaga.pl/index.php?d=artykul...=32&art=130 moja ma 150g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 To mi się trafił lekki egzemplarz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomash Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 Stery bez gwiazdki ważą ~120g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemo1989 Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 Aaa bo Ty masz prosta kierę, a mój ojciec ma Truvativ Team XC-DH Riserbar 640 mm gięcie 25 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 wiec tak: -detki z krossa a6 kendy waza 400g a nie 300g -kaseta 450g to chyba pomylka az nie chce mi sie wierzyc ps; zmien te kola bo one zamiast sie krecic, to hamuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek123 Napisano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 co do wagi to polecam PP. Powiedz czy możesz go zważyć bo sprzedajesz go i kupujący chce znać wagę Na poczcie ostatnio jak paczke wysylalem to mieli mala wage (1x1m). Moze skup zlomu? ps; zmien te kola bo one zamiast sie krecic, to hamuja W jakim sensie hamuja? za ciezkie czy piasty sie slabo kreca? Jak dla mnie kreca sie bdb ale mam porownanie z altusem (okolo 50 tys) i acera (16 tys) . Dobre kola to juz wiekszy wydatek dlatego na razie nie wymieniam. Zrobilem pare poprawek: Mam pytanie co do koszyczkow czy te sa w miare lekkie http://www.allegro.pl/item302797456_nowe_k...e_rowerowy.html ?? Moze sa jakies inne lzejsze, w cenie 50 zl za 2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecia Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 Pewnie, że są. W Decathlonie można dostać Zefala za dychę sztuka (albo i mniej) - waga 37 g, wg różnych źródeł (kilka razy widziałam w necie na wadze). Sama taki miałam (mam nadal, ale już nie używam) i złego słowa nie powiem. Nawet kolor możesz sobie wybrać - kiedy ostatnio wizytowałam Decathlon, mieli tego całe sterty w kilku różnych barwach. Pozdrówko optymalizujące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rmk_90 Napisano 8 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2008 Nie pominąlem czegos, nie zanizylem? bo troche malo wyszlo czy ja wiem czy tak mało ps. te koła SĄ do dupy... polecam nowe crossride'y na 2008... poezja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 8 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2008 I co on zyska na tych Crossride'ach? Np. jak tu: http://www.allegro.pl/item309120107_nowe_k...008_585pln.html 150g i świadomość, że jeździ na Mavicach? Bo CL i tak mu się nie przyda, skoro ma V-ki. Za 600PLN można złożyć zestaw typu: jeśli nie boisz się kulek i konusów, piasty XT http://www.allegro.pl/item306537130_nowe_p...umrowerowe.html 635g (230PLN z przesyłką) + obręcze XM317 http://www.allegro.pl/item306352245_dobra_...umrowerowe.html 2x 440g (200PLN z przesyłką) + zostaje jeszcze 170PLN na szprychy!!! A waga piast i obręczy 1515g. Mavic w sumie = 1950g. Czyli spokojnie można dać DT Revolution na przód z alu nyplami, a na tył np. kombinację Revo (lewa strona) i Competition (prawa). Z zaplotem wyjdzie plusminus na jedno. A wagowo... No chyba, że mówimy o kimś kto waży 90kg i uprawia na tym enduro, to wtedy owszem, Crossride'y będą sztywniejsze i tu jest ich plus PS. Na amorku można zgubić lekko licząc pół kilo. A ciężej licząc, jeszcze ze 100 więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemo1989 Napisano 8 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2008 Mam te obręcze Mavic XM317 i jestem z nich bardzo zadowolony. Do tego szprych DT czarne i piasty Dore pod tarcze ale nie Central Lock Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukashs Napisano 8 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2008 ....No chyba, że mówimy o kimś kto waży 90kg i uprawia na tym enduro, to wtedy owszem, Crossmaxy będą sztywniejsze i tu jest ich plus ... jakie Crossmaxy ??????? jak już to CrossRIDE !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 8 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2008 Znów mea culpa... to są skutki siedzenia przed kompem o niezdrowych porach Powinno być CrossRIDE jak zauważył lukashs i to do tych właśnie kół (link się zgadza) robiłem porównanie! Admini - pomożecie i zmienicie co trza...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rmk_90 Napisano 9 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 ale ja mówiłem o nowych crossride'ach na 2008 rok TYLKO POD Vki... taki model też ma wyjść i będzie dużo lżejszy jak odchudzą piasty o te mocowania do tarcz, przód 22 tył 24 szprychy... już się na to czaje:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 9 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 Ecia - THANX Rmk90 - co prawda nie zakładam się, czy to właśnie te, bo na Harfie ich nie znalazłem, ale to Crossride tylko pod V-ki: http://www.allegro.pl/item306889007_kola_m...de_ub_nowe.html - lepiej niż pod tarcze/V, lepiej niż załączone w projekcie Deore505, ale i tak średnio na jeża: przód 805g, tył 945 g. PS. Robi się lekki OT, więc wracając do samego A6 - jeśli ktoś chce się bawić w tanie duperelki, to faktycznie np. koszyk. A jak poważniej, to choćby przerzutka tył i korby (ale to jak się zajedzie) na okolice XT, no i ta nieszczęsna Tora, choćby na Rebę po promocji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olek123 Napisano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2008 Teraz chce sie zabrac za odchudzenie kol, moim zdaniem one powinny byc w pierwszej kolejnosci lekkie, na poczatek detki. Co myslicie o tych detkach http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=354614023 ? Nastepnym krokiem beda cale kola, chyba bede skladal, ale najpierw musze sie zorientowac w jakich przedzialach cenowych moge co dostac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GdyniaBiker Napisano 4 Maja 2008 Udostępnij Napisano 4 Maja 2008 Maxxisy ultralight - bardzo popularne dętki, dobrej jakości, no i ta cena, porównywalna ze zwykłymi Nic, tylko brać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koncertownik Napisano 4 Maja 2008 Udostępnij Napisano 4 Maja 2008 Tylko trzeba wspomnieć, że słabo trzymają powietrze, zwłaszcza przy wentylu presta, przynajmniej u mnie tak jest. Pompowanie kół raz na tydzień obowiązkowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GdyniaBiker Napisano 4 Maja 2008 Udostępnij Napisano 4 Maja 2008 To by je niemal dyskwalifikowało.. Moje nie popuszczają Presta. Więcej osób się na to skarżyło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 4 Maja 2008 Udostępnij Napisano 4 Maja 2008 Mam podobne dętki, bo Flyweighty z wentylem presta, powietrze trzymają dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koncertownik Napisano 4 Maja 2008 Udostępnij Napisano 4 Maja 2008 To najwyraźniej mam jakieś felerne... Ale żeby obie tak samo słabo trzymały? Poza tym dwie osoby mi się osobiście na nie również uskarżały... Dodam, że nie wiem, czy to wina wentyla, czy może samej gumy, po prostu słabiej trzymają niż np Panaracer z wentylem presta. A ! I nie mówię, że po tygodniu powietrze schodzi do zera, ale jest go zauważalnie mniej i trzeba dopompować, bo inaczej snake z tyłu gwarantowany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.