Skocz do zawartości

[9195g] Giant XTC by Sixer


Sixer

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Bar Ends: (Rogi) 0g

Bar Plugs: (Korki do kierownicy) 0g

Bottle Cage: (Koszyk na bidon) 0g

Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano XTR Dual Control (masa tarczy) 124g

Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano XTR Dual Control (masa tarczy) 124g

Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Shimano XTR Dual Control ST-M965 725

Cables: (Pancerze i linki) Accent Red160g

Cassette: (Kaseta) Shimano CS-M760 11.32 262g

Chain: (Lancuch) Shimano CN-N7701 266g

Crankset: (Korby) Shimano XT FC-M760 "tuned"

-Bottom Bracket: Shimano XT 108g

-Crank Arms: (Ramiona) Shimano XT FC-M760 596g

-Outer Ring: (Blat) 86g

-Middle Ring: (Srednia tarcza) 38g

-Inner Ring: (Mala tarcza) 18g

-Crank Bolts: (Sruby mocujace tarcze) KCNC red + A2z blue 14g (8+6=14 :ermm: )

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR FD-M970 - 126g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano Deore RD-M530 315g

Fork: (Widelec) Marzzocchi Marathon Race 1548g

Frame: (Rama) Giant XTC Team M, piwoty 1618g

Grips: (Gripy) Ritchey wcs cut 20g

Handlebar: (Kierownica) Tioga Taskforce 132g

Headset: (Stery) Accent Airplane 88g

Pedals: (Pedaly) Look Quartz 264g

Seat: (Siodlo) Tune speedneedle marathon 100g

Seatpost: (Sztyca) KCNC 31.6/350mm 154g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) M2racer 8g

Shifters: (Manetki) Shimano XTR Dual Control (masa wliczona w mase hamulcow) 0g

Skewers: (Zaciski kol) A2Z Ti red 87g

Spacers: (Podkladki pod mostek) Soul Kozak 4g

Stem: (Mostek) Smica 100mm 25.4 104g

Tire (Front): (Opona przednia) Maxxis flyweight 330 328g

Tire (Rear): (Opona tylna) Maxxis Flyweight 330 328g

Top Cap: (Top cap) Soul Kozak5g

Tubes: (Detki) Maxxis flyweight 182g

Wheel Front: (Kolo przednie) DT Swiss 1540 CL 738g

-Hub: (Piasta) DT Swiss 240s Based

-Rim: (Obrecz) DT Swiss 4.1 D

-Spokes: (Szprychy) DT Aeorlite

-Nipples: (Nyple) DT

-Rim tape: (Opaska) Taśma izolacyjna 4g

Wheel Rear: (Kolo tylne) DT Swiss 1540 CL 862g

-Hub: (Piasta) DT Swiss 240s Based

-Rim: (Obrecz) DT Swiss 4.1D

-Spokes: (Szprychy) Aerolite

-Nipples: (Nyple) DT

-Rim tape: (Opaska) Taśma izolacyjna 4g

 

suma 9540 g

Napisano

łoj, joj, joj!

 

cud-miód-orzeszki :)

piękny rowerek ci wyszedł... ech... :ermm:

 

mógłbyś napisać mi na PW łączny koszt budowy??

 

i ta waga :):D:D

 

Gratulacje, i niech służy jak najdłużej!

Napisano

Najsłabsza część roweru to koła, jednak piasty AC to straszna padaka i szkoda, że nie jest to choćby xtr, tak wiem, cięższy, ale chyba warto było te kilka gram poświęcić. O oponach nie ma co zaczynać tematu, bo będzie awantura;)

A poza tym to całkiem udany.

Napisano
Cała taka sprawa z lightowaniem jest dla mnie zabawna. (..)

 

oraz

 

Zwyczajnie jednak nie rozumiem takiego maniakalnego dążenia do lekkości, jakie niektórzy potrafią reprezentować.

 

Nastepny urwal sie z choinki...

 

 

 

Przeczytaj to:

 

Witam

"Mania lekkości" to dział poświęcony "maniakom odchudzania" swoich rowerów. Znajdziecie tu porady, sposoby, linki oraz opisy osprzętu, które sprawią, że Wasze rowery będą jeszcze lżejsze niż są. Zapraszamy!!

 

 

I mam jeszcze prośbę:

JEŚLI KOGOŚ NIE INTERESUJĘ MASA ROWERU, "ODCHUDZANIE" GO I ROZMOWY NA TEN TEMAT TO NIECH POPROSTU TU NIE ZAGLĄDA I NIE WPISUJE BEZSENSOWNYCH DOCINEK...

Specjalnie stworzyłem osobny dział, żeby nikomu nie "przeszkadzać" :D

Pozdrawiam

 

 

I Jesli nie rozuzmiesz sensu lightowania rowerow to zmien podforum!

Napisano

rower fajny i już konkretnie lekki....pozmieniaj opis bo tam jest pare literówek

 

tak jak sam pisałeś bez problemu osiągniesz 8,5kg a nawet mniej...czekamy na najlżejszy rower na forum! :devil:

 

PS jaki to jest model SIDa? bo nie masz wpisane w rozpisce

Napisano

posprzątałem OT, następne tego typu dyskusje skończą sie % .

 

jeśli ktoś ma nadal wątpliwości radze przeczytać co napisał Xsystoff parę postów wyżej.

Napisano

Może i nie będę się zachwycał wagą tej maszyny.

Ale wygląd ona ma powalający.

Za wygląd Sixer RESPECT

Napisano

Bedzie ze sie czepiam ale jak zrobiles ze przy jezdzie w terenie po nieciekawej pogodzie on taki czysty jest?

Wyglad rzeczywiscie niezly pomijajac siodelko. SLR lepiej wyglada :blink:

Napisano
Bedzie ze sie czepiam ale jak zrobiles ze przy jezdzie w terenie po nieciekawej pogodzie on taki czysty jest?

Wyglad rzeczywiscie niezly pomijajac siodelko. SLR lepiej wyglada :P

 

Juz tłumacze :) Chory jestem więc wystawiłęm rower na pole przed dom, zeby fotke zrobic lepsza, bo kilka osób się prosiło o nią B)

 

Kr1zje, a jaki wygodny :ermm::P

 

 

 

P.S Coś się dzieje, z forum. Nie moge mieć więcej niż jeden cytat w odpowiedzi... ; :blink:

Napisano

Korba XT ciężka??

O nowym XT 2008 chyba tego powiedzieć nie można.

A co do siodełek, to SLR XC :blink: ono dla mnie wymiata.

verul skoro o gustach się nie rozmawia, to po co zaczynach hehehe

Napisano
P.S Coś się dzieje, z forum. Nie moge mieć więcej niż jeden cytat w odpowiedzi...

 

Spoko, mnie praktycznie nie funkcjonuje wyszukiwarka - czego bym nie wpisał, i tak zawsze pojawia się "nie znaleziono frazy..." :D

 

Winq - zależy. Dla maniaków WW nawet XTR bywa przyciężkawy, stąd na LightBike'e mamy różne Tune, Stronglighty i inne wynalazki. W tym rowerze IMO to XT jest "na styk" - jeszcze nie razi, ale coś lepszego zdecydowanie by nie zaszkodziło. ;)

 

Ale dla mnie osobiście (planuję bika ok. 10kg, z tym że jak najmniejszym nakładem kosztów) np. nie ma sensu wydawać nie wiadomo ile kasy za różnicę 31g, bo taka jest między ramionami i suportem LX a XT2007 (do sprawdzenia w galerii LB: XT 700g, LX 731g). Tarcze i tak będę miał wszystkie alu (bez dopłaty xtra), a do tego może wyhaczę samą korbę taniej, więc... dla napisu i rzeczonych 31g??? :D

 

PS. Mnie się bike podoba - podejrzewam, że mój już taki PJENKNY nie będzie ;)

Napisano

Nie ma co narzekac na wage korb XT. Lepiej spojrzec na pedaly :) Tam niewielkim nakladem kosztow 50gram schodzi a wiekszym to nawet 100 gram B)

Napisano

Dokładnie, teraz wymieniam pedały, zapewne tez na jakies cranki, bo jak dla mnie są to super pedały, ale te lzejsze to dosc spory koszt... :/

 

pozdro

Napisano

MrJ wiem o istnieniu takich marek i o produktach jakie oferują. Podobnie jak wiem ile te komponenty kosztują.

Przy kwotach w okolicach 500zł za korbę (tyle w końcu max kosztuje XT 2008) można zaszaleć i kupić by była lżejsza.

Jeśli jednak patrzeć na topowe light komponenty, to jeszcze sporo by się zrzuciło gram z tego roweru.

Zapewne właściwiel już o takich rozwiązaniach myśli.

 

Trzeba kombinować, a się coś poskłada.

Ja osobiście wolę się nie rozpędzać i nie lightować roweru zbytnio. Na zwykłych XT, czy XTR bym pewnie nie poprzestał.

A już teraz bajońskie sumy łącznie wydałem na rowery :)

Napisano

Akurat tak się złożyło, ze za te korby z alu srubami i nowymi blatami dałem 350 zł więc nie narzekam B)

 

 

Zaszła mała zmiana w rowerku, zmieniłem chwyty Authora na owijke PRO czerwoną :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...