Sixer Napisano 6 Lutego 2008 Napisano 6 Lutego 2008 Bar Ends: (Rogi) 0g Bar Plugs: (Korki do kierownicy) 0g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) 0g Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano XTR Dual Control (masa tarczy) 124g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano XTR Dual Control (masa tarczy) 124g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Shimano XTR Dual Control ST-M965 725 Cables: (Pancerze i linki) Accent Red160g Cassette: (Kaseta) Shimano CS-M760 11.32 262g Chain: (Lancuch) Shimano CN-N7701 266g Crankset: (Korby) Shimano XT FC-M760 "tuned" -Bottom Bracket: Shimano XT 108g -Crank Arms: (Ramiona) Shimano XT FC-M760 596g -Outer Ring: (Blat) 86g -Middle Ring: (Srednia tarcza) 38g -Inner Ring: (Mala tarcza) 18g -Crank Bolts: (Sruby mocujace tarcze) KCNC red + A2z blue 14g (8+6=14 ) Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR FD-M970 - 126g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano Deore RD-M530 315g Fork: (Widelec) Marzzocchi Marathon Race 1548g Frame: (Rama) Giant XTC Team M, piwoty 1618g Grips: (Gripy) Ritchey wcs cut 20g Handlebar: (Kierownica) Tioga Taskforce 132g Headset: (Stery) Accent Airplane 88g Pedals: (Pedaly) Look Quartz 264g Seat: (Siodlo) Tune speedneedle marathon 100g Seatpost: (Sztyca) KCNC 31.6/350mm 154g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) M2racer 8g Shifters: (Manetki) Shimano XTR Dual Control (masa wliczona w mase hamulcow) 0g Skewers: (Zaciski kol) A2Z Ti red 87g Spacers: (Podkladki pod mostek) Soul Kozak 4g Stem: (Mostek) Smica 100mm 25.4 104g Tire (Front): (Opona przednia) Maxxis flyweight 330 328g Tire (Rear): (Opona tylna) Maxxis Flyweight 330 328g Top Cap: (Top cap) Soul Kozak5g Tubes: (Detki) Maxxis flyweight 182g Wheel Front: (Kolo przednie) DT Swiss 1540 CL 738g -Hub: (Piasta) DT Swiss 240s Based -Rim: (Obrecz) DT Swiss 4.1 D -Spokes: (Szprychy) DT Aeorlite -Nipples: (Nyple) DT -Rim tape: (Opaska) Taśma izolacyjna 4g Wheel Rear: (Kolo tylne) DT Swiss 1540 CL 862g -Hub: (Piasta) DT Swiss 240s Based -Rim: (Obrecz) DT Swiss 4.1D -Spokes: (Szprychy) Aerolite -Nipples: (Nyple) DT -Rim tape: (Opaska) Taśma izolacyjna 4g suma 9540 g
QWEY564 Napisano 6 Lutego 2008 Napisano 6 Lutego 2008 łoj, joj, joj! cud-miód-orzeszki piękny rowerek ci wyszedł... ech... mógłbyś napisać mi na PW łączny koszt budowy?? i ta waga :D Gratulacje, i niech służy jak najdłużej!
KuLa2030 Napisano 6 Lutego 2008 Napisano 6 Lutego 2008 Teraz to zaszalałeś Killer Gratki sprzecioru !! bo jest sie czym chwalić
verul Napisano 6 Lutego 2008 Napisano 6 Lutego 2008 A gdzie waga mocowania do licznika, kabelkow od niego i magnesika?
goly33 Napisano 7 Lutego 2008 Napisano 7 Lutego 2008 moze po prostu zapomnial, bylo nie bylo, z licznikiem czy bez to i tak mega lekki rowerek. gratulacje
krzysiekmz Napisano 7 Lutego 2008 Napisano 7 Lutego 2008 W swiecie LB tak sie przyjelo ze wage roweru mozna podawac bez licznika, koszyka itp. Dlatego nie jest wliczony. Pozdrawiam.
pawel-xc Napisano 7 Lutego 2008 Napisano 7 Lutego 2008 Najsłabsza część roweru to koła, jednak piasty AC to straszna padaka i szkoda, że nie jest to choćby xtr, tak wiem, cięższy, ale chyba warto było te kilka gram poświęcić. O oponach nie ma co zaczynać tematu, bo będzie awantura;) A poza tym to całkiem udany.
Xsystoff Napisano 7 Lutego 2008 Napisano 7 Lutego 2008 Cała taka sprawa z lightowaniem jest dla mnie zabawna. (..) oraz Zwyczajnie jednak nie rozumiem takiego maniakalnego dążenia do lekkości, jakie niektórzy potrafią reprezentować. Nastepny urwal sie z choinki... Przeczytaj to: Witam"Mania lekkości" to dział poświęcony "maniakom odchudzania" swoich rowerów. Znajdziecie tu porady, sposoby, linki oraz opisy osprzętu, które sprawią, że Wasze rowery będą jeszcze lżejsze niż są. Zapraszamy!! I mam jeszcze prośbę:JEŚLI KOGOŚ NIE INTERESUJĘ MASA ROWERU, "ODCHUDZANIE" GO I ROZMOWY NA TEN TEMAT TO NIECH POPROSTU TU NIE ZAGLĄDA I NIE WPISUJE BEZSENSOWNYCH DOCINEK... Specjalnie stworzyłem osobny dział, żeby nikomu nie "przeszkadzać" Pozdrawiam I Jesli nie rozuzmiesz sensu lightowania rowerow to zmien podforum!
lukas_t1 Napisano 7 Lutego 2008 Napisano 7 Lutego 2008 rower fajny i już konkretnie lekki....pozmieniaj opis bo tam jest pare literówek tak jak sam pisałeś bez problemu osiągniesz 8,5kg a nawet mniej...czekamy na najlżejszy rower na forum! PS jaki to jest model SIDa? bo nie masz wpisane w rozpisce
verul Napisano 7 Lutego 2008 Napisano 7 Lutego 2008 To to jeszcze nie jest najlzejszy rower na forum?
Iron Napisano 7 Lutego 2008 Napisano 7 Lutego 2008 posprzątałem OT, następne tego typu dyskusje skończą sie % . jeśli ktoś ma nadal wątpliwości radze przeczytać co napisał Xsystoff parę postów wyżej.
Winq Napisano 8 Lutego 2008 Napisano 8 Lutego 2008 Może i nie będę się zachwycał wagą tej maszyny. Ale wygląd ona ma powalający. Za wygląd Sixer RESPECT
verul Napisano 9 Lutego 2008 Napisano 9 Lutego 2008 Bedzie ze sie czepiam ale jak zrobiles ze przy jezdzie w terenie po nieciekawej pogodzie on taki czysty jest? Wyglad rzeczywiscie niezly pomijajac siodelko. SLR lepiej wyglada
kr1zje Napisano 9 Lutego 2008 Napisano 9 Lutego 2008 speedneedle wygląda bosko i jest lżejszy od slr'a
andrzejek Napisano 9 Lutego 2008 Napisano 9 Lutego 2008 Sixer huh jaka ciężka korba, no ale cóż, w końcu to XT
Sixer Napisano 9 Lutego 2008 Autor Napisano 9 Lutego 2008 Bedzie ze sie czepiam ale jak zrobiles ze przy jezdzie w terenie po nieciekawej pogodzie on taki czysty jest?Wyglad rzeczywiscie niezly pomijajac siodelko. SLR lepiej wyglada Juz tłumacze Chory jestem więc wystawiłęm rower na pole przed dom, zeby fotke zrobic lepsza, bo kilka osób się prosiło o nią Kr1zje, a jaki wygodny P.S Coś się dzieje, z forum. Nie moge mieć więcej niż jeden cytat w odpowiedzi... ;
Winq Napisano 9 Lutego 2008 Napisano 9 Lutego 2008 Korba XT ciężka?? O nowym XT 2008 chyba tego powiedzieć nie można. A co do siodełek, to SLR XC ono dla mnie wymiata. verul skoro o gustach się nie rozmawia, to po co zaczynach hehehe
MrJ Napisano 9 Lutego 2008 Napisano 9 Lutego 2008 P.S Coś się dzieje, z forum. Nie moge mieć więcej niż jeden cytat w odpowiedzi... Spoko, mnie praktycznie nie funkcjonuje wyszukiwarka - czego bym nie wpisał, i tak zawsze pojawia się "nie znaleziono frazy..." Winq - zależy. Dla maniaków WW nawet XTR bywa przyciężkawy, stąd na LightBike'e mamy różne Tune, Stronglighty i inne wynalazki. W tym rowerze IMO to XT jest "na styk" - jeszcze nie razi, ale coś lepszego zdecydowanie by nie zaszkodziło. Ale dla mnie osobiście (planuję bika ok. 10kg, z tym że jak najmniejszym nakładem kosztów) np. nie ma sensu wydawać nie wiadomo ile kasy za różnicę 31g, bo taka jest między ramionami i suportem LX a XT2007 (do sprawdzenia w galerii LB: XT 700g, LX 731g). Tarcze i tak będę miał wszystkie alu (bez dopłaty xtra), a do tego może wyhaczę samą korbę taniej, więc... dla napisu i rzeczonych 31g??? PS. Mnie się bike podoba - podejrzewam, że mój już taki PJENKNY nie będzie
verul Napisano 9 Lutego 2008 Napisano 9 Lutego 2008 Nie ma co narzekac na wage korb XT. Lepiej spojrzec na pedaly Tam niewielkim nakladem kosztow 50gram schodzi a wiekszym to nawet 100 gram
Sixer Napisano 9 Lutego 2008 Autor Napisano 9 Lutego 2008 Dokładnie, teraz wymieniam pedały, zapewne tez na jakies cranki, bo jak dla mnie są to super pedały, ale te lzejsze to dosc spory koszt... :/ pozdro
Winq Napisano 9 Lutego 2008 Napisano 9 Lutego 2008 MrJ wiem o istnieniu takich marek i o produktach jakie oferują. Podobnie jak wiem ile te komponenty kosztują. Przy kwotach w okolicach 500zł za korbę (tyle w końcu max kosztuje XT 2008) można zaszaleć i kupić by była lżejsza. Jeśli jednak patrzeć na topowe light komponenty, to jeszcze sporo by się zrzuciło gram z tego roweru. Zapewne właściwiel już o takich rozwiązaniach myśli. Trzeba kombinować, a się coś poskłada. Ja osobiście wolę się nie rozpędzać i nie lightować roweru zbytnio. Na zwykłych XT, czy XTR bym pewnie nie poprzestał. A już teraz bajońskie sumy łącznie wydałem na rowery
Sixer Napisano 9 Lutego 2008 Autor Napisano 9 Lutego 2008 Akurat tak się złożyło, ze za te korby z alu srubami i nowymi blatami dałem 350 zł więc nie narzekam Zaszła mała zmiana w rowerku, zmieniłem chwyty Authora na owijke PRO czerwoną
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.