snuffi Napisano 4 Lutego 2008 Napisano 4 Lutego 2008 Witam, Mam zamiar kupić kolejnego (wiekowego) Bombera tym razem padło na Marathon SL 2003/2004. Większość z nich mam system ETA. Chciałbym się go pozbyć ustawić amora w skrajnym położeniu czyli 85mm i władować tam inny tłumik. Czy jest to możliwe? Jaki tłumik musiał bym tam włożyć? Pozdrawiam snuffi
dużepiwo Napisano 4 Lutego 2008 Napisano 4 Lutego 2008 A nie możesz po prostu skrócić amora bez zmiany tłumika? Co wniesie pozbycie się ety?
snuffi Napisano 4 Lutego 2008 Autor Napisano 4 Lutego 2008 wagę to przede wszystkim dlatego tym lepiej było by gdyby ją wywalić i tłumić tylko drugą golenią, o ile się tak da a poza tym po cholere mi ustawienie amora 120mm? a jak coś jest nie potrzebne to trzeba się pozbyć
Mentos Napisano 4 Lutego 2008 Napisano 4 Lutego 2008 Też nie kumam. Abstrahując to, że ETA jest ogomnym ułatwieniem na podjazdach nie za bardzo rozumiem z tym tłumieniem. Nie chcesz, o.k., Twój wybór, nie wnikam dalej czemu, ale przecież ETA to zwykła tuleja z zamykanym i otwieranym zaworkiem, który po zamknięciu przepuszcza olej tylko przy ściskaniu widelca, a nie przepuszcza z powrotem a więc widelec nie może się rozprostować. Wg mnie tam nie ma żadnego tłumienia W obu Marcokach jakie miałem/mam tłumiki są w drugiej goleni. Może są jakieś gdzie tłumiki były w tej samej co ETA ?
snuffi Napisano 4 Lutego 2008 Autor Napisano 4 Lutego 2008 No dobra, to co jest w goleni z eta? Czy da się tego pozbyć i jak?
Jaca_Sopot Napisano 4 Lutego 2008 Napisano 4 Lutego 2008 w goleni z etą jest sprężyna. tłumik jest w prawej goleni
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.