Skocz do zawartości

[amortyzator]Bomber - jak pozbyć się ETY


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Mam zamiar kupić kolejnego (wiekowego) Bombera tym razem padło na Marathon SL 2003/2004. Większość z nich mam system ETA. Chciałbym się go pozbyć ustawić amora w skrajnym położeniu czyli 85mm i władować tam inny tłumik. Czy jest to możliwe? Jaki tłumik musiał bym tam włożyć?

Pozdrawiam snuffi

Napisano

wagę to przede wszystkim

dlatego tym lepiej było by gdyby ją wywalić i tłumić tylko drugą golenią, o ile się tak da

a poza tym po cholere mi ustawienie amora 120mm? a jak coś jest nie potrzebne to trzeba się pozbyć

Napisano

Też nie kumam. Abstrahując to, że ETA jest ogomnym ułatwieniem na podjazdach nie za bardzo rozumiem z tym tłumieniem. Nie chcesz, o.k., Twój wybór, nie wnikam dalej czemu, ale przecież ETA to zwykła tuleja z zamykanym i otwieranym zaworkiem, który po zamknięciu przepuszcza olej tylko przy ściskaniu widelca, a nie przepuszcza z powrotem a więc widelec nie może się rozprostować. Wg mnie tam nie ma żadnego tłumienia :):):) W obu Marcokach jakie miałem/mam tłumiki są w drugiej goleni. Może są jakieś gdzie tłumiki były w tej samej co ETA ?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...