MokryxD Napisano 24 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2015 Jak długo może trwać proces docierania Epicon 2014? Bo szczerze mówiąc za te pieniądze spodziewałem się lepszej pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartinH Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 A co jest nie tak? Jak masz ustawioną wolną kompresję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 Wolna kompresja ustawiona na minimum, blokada odpada, bo manetka jeszcze leży w kartoniku, tłumienie powrotu dla testu także ustawione na minimum. Amortyzator słabo wybiera małe nierówności, na średnich i dużych działa dobrze. Waga 60kg, 70 PSI, SAG jakieś 18%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartinH Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 A jakie masz ciśnienie w oponach? Przy skoku 100mm ciężko aby amor "wybierał liście", może za dużo od niego oczekujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 Ciśnienie ma takie same jak w 26 1.4/2.0 bara. W 26 miałem Manitou Minute. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matisx Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 Miałem podobny problem. Wymieniłem olej w tłumiku na motorex 5w, wlałem troche do dolnych goleni (ten 5w, nie miałem pod ręką innego) i nasączyłem olejem uszczelki. Pomogło, ale jak wsiadłem na rower tydzień później to już nie było tak dobrze, ale to może być kwestia niskiej temperatury albo po prostu trzeba inny olej wlać do dolnych goleni. Dodam, że ważę jakieś 69kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 6 Marca 2015 Udostępnij Napisano 6 Marca 2015 Ma ktoś możliwość zważenia takiej manetki z linką? http://rowertour.com/media/products/8a66f8b3be26b4631345104f76dfeca3/images/thumbnail/big_manetka_RC_1.jpg?lm=1425141222 Ja swoją zapomniałem, a już zamontowałem gripy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matisx Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Moja waży 40g z tą regulacją naprężenia, ale bez linki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 Waga manetki z linką wynosi 54g dla potomnych. Jeszcze raz dzięki dla Piotra z Activii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chleje24na7 Napisano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 Jak długo może trwać proces docierania Epicon 2014? Bo szczerze mówiąc za te pieniądze spodziewałem się lepszej pracy. Z Epicona ciężko być zadowolonym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 1 Kwietnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 Wszystko zależy od tego z czego się przesiadasz albo do czego potrzebujesz. Nie każdy musi zakładać foxa, rebę albo jeszcze co innego za +2tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chleje24na7 Napisano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 Ja nie mówię o FOXie czy rebie, epicon w swojej klasie poza masą kwestią masy jest marnym widelcem nawet XC30 lepiej działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2015 Nie wiem, nie jeździłem na XC30. Ale do Manitou Minute ACT AIR z ABS+ to mu daleko. Choć dotarł się i nie jest tragicznie. Ten sezon muszę się przemęczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leniu Napisano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2015 Ten sezon muszę się przemęczyć. Ja tam sie na nim nie męcze...ale może dlatego że nie chce aby "wybierał liście". w 26" też mam epicona i tam zmieniłem olej w tłumiku na 5W oraz skok na 120...jest dużo czulszy na małych nierównościach... więc wszystkim tym którzy sa niezadowoloni to w pierwszej kolejności radzę zmianę oleju. Pamiętajcie tylko że nie kazdy 5W jest w rzeczywistości 5w ale o tym jest już osobny temat o olejach pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domingez Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) witam Panowie, chcialbym na dniach przeprowadzic pierwszy przeglad w epiconie xc. przejechalem na nim jakies 500km i chetnie zrobie to przed zbizajacym sie sezonem. planuje zakupic olej motorex 5w. mam kilka pytan: 1) czy gabki smarujace nasaczyc motorexem czy innym "smarowidlem"? 2) zalewac golenie ? 3) przesmarowac oringi komory powietrzej czy wlany olej bedzie je prawidlowo doszczelnial ? 4) motorex 5w czy inny ? 5) czy warto wykonac jeszcze jakies zabiegi ? Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez domingez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 Witam cię Z tego co opisujesz ze masz wersję XC to domyślam się ze masz kartridż 2 częściowy. Co do kartridża jak już go z amorka wyciągniesz to musisz ten główny czarny korek odkręcić. Stary olej wylejesz i wlewasz nowy. Fabrycznie jest tam olej 7.5W. 5W tez tam mozesz wlać Do tłoczka komory powietrznej to najlepiej gdybyś go zdemontował i dokładnie wyczyścić bo fabrycznie na tłoczek dają trochę smaru a najlepiej zalać tam 3-5ml oleju min. 80W - może być przekładniowy. Co do zalewania go olejem w dolnych lagach to uważaj gdyż od strony kartridża od środka masz uszczelnienie zaś od strony popychacza nie ma żadnego uszczelnienia i może ci później olej wyciekać. Gąbki olejowe nasączam olejem 15W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majql Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Hej, mam pewne pytanie. Posiadam Epicona RLD wersja 2011 i dzisiaj zauważyłem że amor nie ugina się do końca( nawet po spuszczeniu powietrza nie wchodziło ostatnie 3 cm). Wykreciłem tłumik, rozkręciłem go od dołu, wylałem cały olej, zalałem go z powrotem( także od dołu), skręciłem i wszystko działa normalnie( tłumienie jak i blokada dziłają bez zarzutu). Tu pojawia sie moje pytanie ponieważ czytałem że powinno się go nalewać od góry ale nie mogłem dojść jak się od tamtej strony dostać; czy wszystko na dłuższą metę będzie działać poprawnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Jak tłumik działa pełnym skokiem i blokada łapie prawidłowo to jest wszystko OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 8 Września 2015 Udostępnij Napisano 8 Września 2015 Hej, mam pewne pytanie. Posiadam Epicona RLD wersja 2011 i dzisiaj zauważyłem że amor nie ugina się do końca( nawet po spuszczeniu powietrza nie wchodziło ostatnie 3 cm). Wykreciłem tłumik, rozkręciłem go od dołu, wylałem cały olej, zalałem go z powrotem( także od dołu), skręciłem i wszystko działa normalnie( tłumienie jak i blokada dziłają bez zarzutu). Tu pojawia sie moje pytanie ponieważ czytałem że powinno się go nalewać od góry ale nie mogłem dojść jak się od tamtej strony dostać; czy wszystko na dłuższą metę będzie działać poprawnie? Jesli nie masz żadnych luzów na dolnych lagach to pomysl juz o zmianie kartridża na lepszy, np wersji RL-R lub RL-RC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
renifer Napisano 9 Października 2015 Udostępnij Napisano 9 Października 2015 (edytowane) Niemniej sporo frajdy z jazdy na takiej np Rebie Edytowane 9 Października 2015 przez renifer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi