Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Ok,zobacze co to da.A powie mi ktoś jeszcze o ile trzeba wykręcić na ' - ' zeby było to ustawienie maksymalne? bo jak kręcę w lewo (patrząc z siodła) to całe pokrętło się wykręca i wypada.Piersze się spotykam z czymś takim.W Rock shoxach pokrętło odbicia blokowało się poprostu w pozycjach skrajnych.Tu jest inaczej.

Edytowane przez det0maso
Napisano
  W dniu 1.04.2013 o 11:59, det0maso napisał:

Ok,zobacze co to da.A powie mi ktoś jeszcze o ile trzeba wykręcić na ' - ' zeby było to ustawienie maksymalne? bo jak kręcę w lewo (patrząc z siodła) to całe pokrętło się wykręca i wypada.Piersze się spotykam z czymś takim.W Rock shoxach pokrętło odbicia blokowało się poprostu w pozycjach skrajnych.Tu jest inaczej.

U mnie w RLD się blokuje w pewnym momencie

Napisano

No u mnie to pokrętło się wykręca i nie wiem czy tak ma być

 

  W dniu 1.04.2013 o 11:59, det0maso napisał:
bo jak kręcę w lewo (patrząc z siodła) to całe pokrętło się wykręca i wypada

ale bzdurę napisałem-chyba przez świątczne obżarstwo ;) chodziło mi o obrót w prawo oczywiście

Napisano
  W dniu 1.04.2013 o 13:49, Niszczacyzboze napisał:

Toteż dziwne, że Ci wypada. Z konstrukcji (przynajmniej w moim SF-11 RLD) wynika, że pokrętło od regulacji nie powinno w ogóle wypadać.

 

Jeśli chodzi o to pokrętło "+" i "-" to podczas kręcenia może wypadać , sam tak mam ale jak się je dociśnie to siedzi na swoim miejscu :)

Napisano
  W dniu 1.04.2013 o 10:57, KMtown napisał:

Mógł byś zdradzić jak go zmienić na 150mm albo 155mm ? :)

 

Mogę :)

 

Wszyscy dobrze wiemy jak się zmienia skok w Epiconie. Trzeba wybić ten pin, i przesunąć ten plastik.

 

Otóż mi nigdy się nie udało tego normalnie zrobić. 2x rozpieprzyłem ten plastik, i wstawiłem coś takiego: https://skydrive.live.com/redir?resid=39D282F8B064ECD6!622&authkey=!AEBpd7hLuZ28ank

 

Takie coś wepchnięte w dziurkę 80mm daje 95mm skoku, w 100 daje 115 itd. Więc jak się wepchnie w 140 to jest 155mm.

 

Co zrobić żeby było 150mm? Trzeba dołożyć między tą śrubkę a sprężynę podkładkę 5mm :)

 

 

Rozwiązanie sprawdzone w boju w 2 amortyzatorach.

 

 

UWAGA: Nie biorę odpowiedzialności za to, co ktoś sobie zrobi gdy amor ustawiony na 155mm pierdyknie. Aha, i amor jest sztywny jak rozgotowany makaron po takim ustawieniu :)

Napisano
  W dniu 1.04.2013 o 16:29, berkas97 napisał:
UWAGA: Nie biorę odpowiedzialności za to, co ktoś sobie zrobi gdy amor ustawiony na 155mm pierdyknie. Aha, i amor jest sztywny jak rozgotowany makaron po takim ustawieniu :)

W jakim sensie ? połamie się czy jak ? :)
Napisano
  W dniu 2.04.2013 o 10:09, KMtown napisał:
W jakim sensie ? połamie się czy jak ? :)

 

Jest bardzo wiotki. Ten amorek najlepiej sobie radzi tak do 110 max. Później jest tak jak kolega wyżej napisał - jak makaron ;D Pęknąć nie powinien, ale jest dużo większa szansa na to ;)

Napisano
  W dniu 2.04.2013 o 11:09, giercio28 napisał:

Jest bardzo wiotki. Ten amorek najlepiej sobie radzi tak do 110 max. Później jest tak jak kolega wyżej napisał - jak makaron ;D Pęknąć nie powinien, ale jest dużo większa szansa na to ;)

 

Zgadza się, dokładnie o to mi chodziło ;)

Napisano
  W dniu 2.04.2013 o 11:09, giercio28 napisał:

Jest bardzo wiotki. Ten amorek najlepiej sobie radzi tak do 110 max. Później jest tak jak kolega wyżej napisał - jak makaron ;D Pęknąć nie powinien, ale jest dużo większa szansa na to ;)

 

Sam mam go wyciągniętego na 140mm i jakoś daje rady :) Choć najlepiej by było od 120mm w górę mieć sztywną oś :)

Napisano (edytowane)

Możecie mi powiedzieć jaki to rocznik? Lakier czarny mat, złote golenie, napisy malowane.

post-148417-0-68463300-1365090375_thumb.jpg

Edytowane przez Dromik
Napisano
  W dniu 4.04.2013 o 15:53, Fenthin napisał:

2009

po czym poznałeś? Nowsze nie są matowe czy co?

Napisano
  W dniu 1.04.2013 o 11:25, Niszczacyzboze napisał:
spróbuj z tłumikiem na "0" tzn rebound wykręconym na full na "-"

Dzięki,po wykręceniu amor zaczął wkońcu działać :)

Napisano
  W dniu 4.04.2013 o 22:07, Fenthin napisał:

2008 miał jeszcze czarne golenie, a od 2010 regulator tłumienia powrotu jest czerwony.

A, ok, to przynajmniej teraz wiem że mam na 100% model 2011 :)

Napisano

To co, mój jest 2015? :P Jak już to 3 i 4 bo to jest u mnie 01, czyli prawdopodobnie chodzi o 2011.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

welcome

 

mam kłopot z ciągle odkręcającym się tłumikiem.. :verymad: chodzi mi o górny "gwint", ten w koronie.. miał ktoś podobny kłopot?

dodam, że ów kłopot pojawia się od momentu montażu tj.już po raz "n" - ty i zaczyna mnie to naprawdę ...  :angry2: na początku "wyciekało" zeń powietrze.. dokręciłem.. niby przestało ale od tamtego momentu się odkręca.. mam zamiar wzbogacić gwint o niewielką ilość silikonu ale najpierw chciałbym się upewnić czy przypadkiem nie jest to jakaś "głębsza" dolegliwość..

Napisano

No powiem Ci że ja mam podobną sytuację, co jakiś czas muszę  go dokręcić chodź nie zdarza się to częściej niż  2 razy w sezonie, może wystarczyło by nawinąć odrobinę taśmy teflonowej na gwint?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.