Niszczacyzboze Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 @ det0maso a spróbuj z tłumikiem na "0" tzn rebound wykręconym na full na "-". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
det0maso Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) Ok,zobacze co to da.A powie mi ktoś jeszcze o ile trzeba wykręcić na ' - ' zeby było to ustawienie maksymalne? bo jak kręcę w lewo (patrząc z siodła) to całe pokrętło się wykręca i wypada.Piersze się spotykam z czymś takim.W Rock shoxach pokrętło odbicia blokowało się poprostu w pozycjach skrajnych.Tu jest inaczej. Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez det0maso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 Ok,zobacze co to da.A powie mi ktoś jeszcze o ile trzeba wykręcić na ' - ' zeby było to ustawienie maksymalne? bo jak kręcę w lewo (patrząc z siodła) to całe pokrętło się wykręca i wypada.Piersze się spotykam z czymś takim.W Rock shoxach pokrętło odbicia blokowało się poprostu w pozycjach skrajnych.Tu jest inaczej. U mnie w RLD się blokuje w pewnym momencie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
det0maso Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 No u mnie to pokrętło się wykręca i nie wiem czy tak ma być bo jak kręcę w lewo (patrząc z siodła) to całe pokrętło się wykręca i wypada ale bzdurę napisałem-chyba przez świątczne obżarstwo chodziło mi o obrót w prawo oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Niszczacyzboze Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 Toteż dziwne, że Ci wypada. Z konstrukcji (przynajmniej w moim SF-11 RLD) wynika, że pokrętło od regulacji nie powinno w ogóle wypadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KMtown Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 Toteż dziwne, że Ci wypada. Z konstrukcji (przynajmniej w moim SF-11 RLD) wynika, że pokrętło od regulacji nie powinno w ogóle wypadać. Jeśli chodzi o to pokrętło "+" i "-" to podczas kręcenia może wypadać , sam tak mam ale jak się je dociśnie to siedzi na swoim miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berkas97 Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 Mógł byś zdradzić jak go zmienić na 150mm albo 155mm ? Mogę Wszyscy dobrze wiemy jak się zmienia skok w Epiconie. Trzeba wybić ten pin, i przesunąć ten plastik. Otóż mi nigdy się nie udało tego normalnie zrobić. 2x rozpieprzyłem ten plastik, i wstawiłem coś takiego: https://skydrive.live.com/redir?resid=39D282F8B064ECD6!622&authkey=!AEBpd7hLuZ28ank Takie coś wepchnięte w dziurkę 80mm daje 95mm skoku, w 100 daje 115 itd. Więc jak się wepchnie w 140 to jest 155mm. Co zrobić żeby było 150mm? Trzeba dołożyć między tą śrubkę a sprężynę podkładkę 5mm Rozwiązanie sprawdzone w boju w 2 amortyzatorach. UWAGA: Nie biorę odpowiedzialności za to, co ktoś sobie zrobi gdy amor ustawiony na 155mm pierdyknie. Aha, i amor jest sztywny jak rozgotowany makaron po takim ustawieniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KMtown Napisano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 UWAGA: Nie biorę odpowiedzialności za to, co ktoś sobie zrobi gdy amor ustawiony na 155mm pierdyknie. Aha, i amor jest sztywny jak rozgotowany makaron po takim ustawieniu W jakim sensie ? połamie się czy jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giercio28 Napisano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 W jakim sensie ? połamie się czy jak ? Jest bardzo wiotki. Ten amorek najlepiej sobie radzi tak do 110 max. Później jest tak jak kolega wyżej napisał - jak makaron ;D Pęknąć nie powinien, ale jest dużo większa szansa na to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badyl Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 http://tablica.pl/oferta/widelec-suntour-epicon-26-ID1DPVx.html#340352ec28;r:;s: Czy sie oplaca tego EPicona ? Może mało widać ale.. no ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 Jeżeli kieszeń Cię nie piłuje to dołóż 150zł i kup nowego z gwarancją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berkas97 Napisano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2013 Jest bardzo wiotki. Ten amorek najlepiej sobie radzi tak do 110 max. Później jest tak jak kolega wyżej napisał - jak makaron ;D Pęknąć nie powinien, ale jest dużo większa szansa na to Zgadza się, dokładnie o to mi chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KMtown Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 Jest bardzo wiotki. Ten amorek najlepiej sobie radzi tak do 110 max. Później jest tak jak kolega wyżej napisał - jak makaron ;D Pęknąć nie powinien, ale jest dużo większa szansa na to Sam mam go wyciągniętego na 140mm i jakoś daje rady Choć najlepiej by było od 120mm w górę mieć sztywną oś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dromik Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 (edytowane) Możecie mi powiedzieć jaki to rocznik? Lakier czarny mat, złote golenie, napisy malowane. Edytowane 4 Kwietnia 2013 przez Dromik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 2009 po czym poznałeś? Nowsze nie są matowe czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 2008 miał jeszcze czarne golenie, a od 2010 regulator tłumienia powrotu jest czerwony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
det0maso Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 spróbuj z tłumikiem na "0" tzn rebound wykręconym na full na "-" Dzięki,po wykręceniu amor zaczął wkońcu działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 2008 miał jeszcze czarne golenie, a od 2010 regulator tłumienia powrotu jest czerwony. A, ok, to przynajmniej teraz wiem że mam na 100% model 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 @domin34 Pamiętam, że pytałeś o rocznik po numerze seryjnym. Z tego co widzę to 4 i 5 znak tego numeru odpowiada za rocznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 To co, mój jest 2015? Jak już to 3 i 4 bo to jest u mnie 01, czyli prawdopodobnie chodzi o 2011. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 6 Kwietnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 To co, mój jest 2015? To jest termin przydatności do spożycia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalKepa Napisano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 welcome mam kłopot z ciągle odkręcającym się tłumikiem.. chodzi mi o górny "gwint", ten w koronie.. miał ktoś podobny kłopot? dodam, że ów kłopot pojawia się od momentu montażu tj.już po raz "n" - ty i zaczyna mnie to naprawdę ... na początku "wyciekało" zeń powietrze.. dokręciłem.. niby przestało ale od tamtego momentu się odkręca.. mam zamiar wzbogacić gwint o niewielką ilość silikonu ale najpierw chciałbym się upewnić czy przypadkiem nie jest to jakaś "głębsza" dolegliwość.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elton29 Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 No powiem Ci że ja mam podobną sytuację, co jakiś czas muszę go dokręcić chodź nie zdarza się to częściej niż 2 razy w sezonie, może wystarczyło by nawinąć odrobinę taśmy teflonowej na gwint? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hellfirez1 Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 są specjalne pasty do gwintów. Ew maznąć odrobiną lakieru do paznokci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi