MarcinGoluch Napisano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2008 Witam! Ehhh po lini pechów w 2007 związanych z reklamacjami i zakupami w zagranicznych serwisach przyszedł czas na sielanke. Oto mała historia która zdarzyła mi sie w tym tygodniu. Od jakiegos czasu poszukiwalem śrub do adaptera PM avid 185mm. Sruby o dosc nie standardowych dlugosciach. Początkowo miałem kupic dwie najbardziej zblizone długością sruby w żelazniaku ale poniewaz nie moglem dotrzec do informacji w jakiej klasie wytrzymałości maja byc śruby wykonane stwierdziłem, że kupie orginalne avida które dostepne sa tylko w Harfie. Telefon do Harfy i okazalo sie ze sa w ich hurtowni. Jako ze kolega byl w serwisie ze swoim rowerkiem poprosiłem go żeby śrubki odebrał(mieszkam 60km od wrocka). No i kurde nie skojarzylem że hurtownia i sklep z serwisiem leżą w innej czesci wrocka więc śruby nie zostały odebrane - niestety moje niedopatrzenie. Ale oki telefon w poniedzialek tj. 28styczeń ok godz. 15. Dialog: Ja - Czy posiadają Państwo śruby ............. HH - tak jest kilka zestawów stalowych i jeden tytanowy Juicy Carbon. Ja - Jestem zainteresowany stalowymi ale mam mały problem z odbiorem........ Czy istnieje możliwość wysyłki(przypominam rozmowa z Harfą). HH - Nie ma żadnego problemu. Prosze o Pana dane. Ja - Jaki koszt wysyłkli i jak przelać pieniadze? HH - Koszt 15zł za pobraniem. Ale postaramy sie żeby wysyłka była gratis. Nie wiemy tylko czy zdążymy wysłać w dniu dzisiejszym ale zostana na pewno nadane jutro czyli wtorek. Podziekowałem i skończyłem rozmowę. W kilku zdaniach został załatwiony cały temat. Liczyłem, że jak śruby dostane w tygodniu to bedzie sukces. Powiedziano ze wyślą we wtorek, to pewnie wyjadą faktycznie w środe i jak wysyłka gratis to bedzie sukces jak przejdzie najprostsza paczka(listów poleconych nie ma za pobraniem). Az tu nagle godzina 10:00 wtorek i telefon z domu "masz jakas przesyłke z DHL, do zaplaty 15zł odbierac?". Normalnie zdebaiałem! Niespełna 20h od rozmowy telefonicznej, zero opłat za wysyłke(a było DHL z usługą expres) i w końcu wysyłka ze sklepu stacjonarnego. Wiem, że opinie o Harfie są różne, w znacznej części spotkałem się z opiniami negatywnymi ale tym co zrobili zyskali we mnie nowego klienta to było MISTRZOSTWO ŚWIATA ! Jestem ciekawy jak innym udały się kontakty, zamówienia i współpraca z Harfa? Pozdrawiam! Marcin Goluch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2008 W sumie też z Harfą i ich serwisami mam dobre wspomnienia, ale tylko gwarancyjne. Raz oddałem na gwarancję łańcuch SRAM PC-58 (popękał), po niespełna tygodniu miałem nowy. Po jakimś czasie do sklepu trafiła informacja o ekspertyzie (do dzisiaj nikt nie wie czemu łańcuch tak popękał ). I raz już bardziej w okolicach harfy, to naprawa gwarancyjna dampera Rock Shox'a. Też naprawiony w niespełna tydzień (wraz z czasem wysyłki). Może i cen nie mają najniższych, to jednak są solidni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kabanosdg Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 J z Harfą miałem raz styczność i cóż... nieprzyjemną. Potrzebowałem dwa elementy do zintegrowanej przerzutki w piaście SRAM Spectrum S7. Najpierw dzwoniłem raz... niby wszystko załatwione zamówione i nic. Po 1,5 tyg. zadzwoniłem ponownie i dowiedziałem się że zamówienie w ogóle nie było wysłane. Potem znowu czekałem i po tygodniu kolejny telefon do Harfy. Okazało się że znowu nic o zamówieniu ani w sklepie ani w serwisie nie wiedzą. Dopiero po tym trzecim telefonie otrzymałem paczkę. Ostatni rozmówca tłumaczył się że ostatnio kilku pracowników powołano do woja i stąd chaos - może i prawd, może i nie. Harfa ma monopol bo jest jedynym przedstawicielem wielu firm na Polskę więc czasami może to wykorzystywać. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 Ja w Harfie serwisowałem raz swojego Psylo. Wysyłka kurierem na mój koszt i powrót na ich. Cała operacja zmieściła się w 4 dniach, więc całkiem sprawnie. Drugim razem chciałem kupić śrubki mocujące kółeczka w tylnej X-9 ale mnie spławili, że takimi detalami się nie zajmują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anulkaa Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 [ciach]Drugim razem chciałem kupić śrubki mocujące kółeczka w tylnej X-9 ale mnie spławili, że takimi detalami się nie zajmują. A tymczasem często się czyta, że producenci dbają o klientów i różne duperelki potrafią wysłać za darmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodziekk Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 A mi za bardzo nie chcieli wysłać pokrętła do U-Turna, wykręcając się, że mam zamówić przez sklep. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 20 Maja 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Maja 2008 Z jednej strony potrafią ładnie zagrać z drugiej nawet nie potrafią odpisać na maila wysłanego ponad 2 tygodnie temu odnośnie SLR'ow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 20 Maja 2008 Udostępnij Napisano 20 Maja 2008 a dla mnie to tam debile pracują. zwiedzam sobie sklep harfy. zainteresowaly mnie buty adidasa (harfa jest dystrybutorem). widze ze maja el moro mid (3/4) ale male rozmiary. pytam goscia czy to juz wszystkie pary a on na to ze tak ale maja moj rozmiar tylko ze normalne "połówki". no to ja mu na to ze połowki mnie nie interesują. on na to ze sprawdzi w takim razie na magazynie czy maja jeszcze te trzy czwarte w moim rozmiarze. wiec ja mu mowie ze jesli mają tylko połowki w potrzebnym mi rozmiarze to niech ich wogole nie przynosi bo takch nie chce. mija 10 minut wychodzi sobie tenze gość uradowany z magazynu z pudełkiem z butami i mówi "wie pan trzy czwarte to nie mam ale znalazlem połowki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QWEY564 Napisano 20 Maja 2008 Udostępnij Napisano 20 Maja 2008 :P buahahahahahahahahahaha rozwaliłeś mnie tym tekstem... mi sie wydaje że oni po prostu, STANDARDOWO zdzierają kasę z klientów i zarabiają na czym się da(i wciskając co się da) a od czasu do czasu pokazują dobrą wolę i komuś "robią dobrze" żeby później na zasadzie szeptanej reklamy rozniósł dalej jakich to u nich cudów nie ma i dobrobytu... propaganda taka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wodzu Napisano 28 Maja 2008 Udostępnij Napisano 28 Maja 2008 A ja ich muszę pochwalić. Przedwczoraj zatelefonowałem do nich pytając o dostępnośc butów Adidas El Moro w moim rozmiarze i w pożądanym kolorze. Po uzyskaniu wyczerpujacej informacji zamówiłem buty i dzisiaj otrzymałem solidnie zabezpieczoną paczkę z butami (przesyłka za free). Tak więc pochwała za dobry kontakt i błyskawiczną realizację zamówienia. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flash3M Napisano 29 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2009 Dla mnie Harfa to jedno wielkie gówno, które będę omijał szerokim łukiem, jeśli tylko będzie to możliwe :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
argusiol Napisano 29 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2009 Z racji, że jestem z Wrocławia trochę do czynienia z tą firmą miałem. Moja opinia jest taka, że Harfa to złodziejstwo. Mam na myśli tu maksymalnie wysokie ceny w sklepie. Obsługa jak się trafi, ale też nie powala poziomem. O wszystko trzeba się nachalnie dopytywać, bo inaczej się nie dowiesz. Kiedyś trafiłem na sprzedawcę, zachowanie jakby kolesia zmuszali do pracy tam. Natomiast złego słowa nie mogę powiedzieć na temat serwisu. Może terminy trochę długie, ale pełen profesjonalizm. Zawsze można porozmawiać, dowiedzieć się czegoś, coś zasugerują. Pan Szczepan to mistrz w swoim fachu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel1315 Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 Ostatnio kupowałem w Harfie we Wrocku zestaw do odpowietrzania Avidów. Nie mieli ich na sklepie no to szybko z magazynu mi przynieśli, coś tam musieli w komputerze porobić i zestaw od ręki dostałem W między czasie pogadałem sobie ze sprzedawcą. Cierpliwie też znosił moje wypytywanie o ceny różnych produktów. Aha i do zestawu chciałem trochę pasty do tłoczków (nie ma tego w ofercie, ale w serwisie mają). Koleś powiedział, żebym przyszedł w tygodniu bo on nie wie gdzie to jest i trochę mi tego da Jak dla mnie póki co super. Zobaczymy jak będzie dalej z serwisem i takimi tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.