piotr5 Napisano 29 Stycznia 2008 Napisano 29 Stycznia 2008 Witam, jak nalezy eksploatowac amortyzator tylni RST Chamber-X posiadam rower od roku od nowosci ost siadlem na niego o nie uzywam go w sezonie zimowym a okazalo sie ze nie ma w nim powietrza. Instrukcji do amora nie dostalem. Jak pompowac go probowalem ale to za bardzo nic nie daje nie trzyma tak jak kiedys...co zrobic i jak??
Robert Napisano 29 Stycznia 2008 Napisano 29 Stycznia 2008 Najprawdopodobniej padł pierścień uszczelniający. Obawiam się że sam nic z tym nie zrobisz, jeżeli rower jest jeszcze na gwarancji, proponuję oddanie go albo do sklepu, albo kontakt z dystrybutorem.
piotr5 Napisano 29 Stycznia 2008 Autor Napisano 29 Stycznia 2008 kurde...tak myslisz??przez rok nie powinno zejsc powietrze??...ehh
Robert Napisano 29 Stycznia 2008 Napisano 29 Stycznia 2008 Miałem podobną sytuację (tyle że w damperze Rock Shox'a).
piotr5 Napisano 29 Stycznia 2008 Autor Napisano 29 Stycznia 2008 Podkreslam ze nie pompowalem go specjalna pompka jak napompuje powinno byc dobrze?? ze tak powiem probowalem troszke stara pompka rowerowa
Robert Napisano 29 Stycznia 2008 Napisano 29 Stycznia 2008 może zmieniać postać rzeczy napompuj go pompką do amortyzatorów, tyle że nie wiem na ile powinno się pompować RST.
piotr5 Napisano 29 Stycznia 2008 Autor Napisano 29 Stycznia 2008 bylem w sklepie gosc mi napompowal tez wartosci nie znal ale dalej siada;/no nic cos bede kombinwac... zna ktos wartosci cisniej w RST Chamber-X??
tobo Napisano 29 Stycznia 2008 Napisano 29 Stycznia 2008 powiem tak: ten rst to ogolnie bardzo slaby amor tylni. ma kiepska charakterystyke amortyzacji i jest bardzo progresywny. teoretycznie mozna ustawic w nim cisnienie w komorze pozytywnej i negatywnej ale niewiele to daje. siedzialem na schwinnie ktory mial fabrycznie zamontowanego tego rst i mimo niskiego cisnienia w stosunku do mojej wagi zawieszenie uginalo sie tak jakby mialo duzo mniej skoku niz w rzeczywistosci. do tego dolożę opinie jego uzytkownika ktory po krotkim uzytkowaniu roweru pozbyl sie tego rst jako praktycznie nowego i nabyl w jego miejsce tlumik sid. jeslli okazaloby sie ze koszt serwisu jest wysoki (nie wiem ja z dostepnoscia czesci zamiennych do tego tlumika w velo ktore jest dystybutorem rst na polske) to lepiej kupic uzywany amor innej firmy - na allegro mozna upolowac calkiem fajne okazje). w zaleznosci od tego co padlo wymiana moze nastąpic za pomocą zamiennikow niefirmowych (czyli uszczelki ze sklepu z uszczelkami) lub nie. np moj sid mial uszczelke w takim miejscu i takiego rozmiaru ze pasowala tam tylko firmowa o odpowiedniej srednicy i grubosci scianki.
piotr5 Napisano 29 Stycznia 2008 Autor Napisano 29 Stycznia 2008 toboiRobertDzieki za opinie wyslalem amora na gwarancji zobaczymy co to bedzie jak wroci podobny to trzeba bedzie myslec cos o wymianie...tylko na co to nie wiem nie dysponuje duzym budzetem ale trzebe bedzie cos skladac:) pewnie temat byl...ale co polecacie w miejsce w takiej umiarkowanej cenie...
Schwefel Napisano 29 Stycznia 2008 Napisano 29 Stycznia 2008 Z tanich amorów to masz dwa DNMy http://www.allegro.pl/item302567558_amorty...m_ao_c5_rc.html http://www.allegro.pl/item304784750_dnm_ao...ega_cenie_.html
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.