MarcinGoluch Napisano 25 Stycznia 2008 Napisano 25 Stycznia 2008 Witam! Przy zmianie ramy okazalo sie ze musze skrócić rurę sterową ramy i wbić głębiej szyszkę. Przy wbijaniu po kilku uderzeniach nawet nie wiem kiedy jak z prawej lagi wypadł od spody regulator tłumienia. Regulator jest przykręcany malutka śrubą imbusową (która się całkowicie odkręciła) do pręcika wystającego z prawej lagi. I tu pytanie czy ów regulator/plastikowy kapturek powinien posiadać jeszcze jakąś gumową uszczelke czy w goleni od spodu jest tylko ten wystający pręt regulatora a do niego przykręcony plastikowy kapturek? Jeżeli można proszę o foto lagi z regulatorem od spodu. Mam akurat XC Retro 600 i przyznam ze nie wiem czy we wszystkich widelcach jest to rozwiązane tak samo. Nie przyglądałem się temu wcześniej a nie dopatrzyłem się czy jakieś cudo gdzieś mi się potoczyło. Pozdrawiam! Marcin Goluch
jo_jacek Napisano 25 Stycznia 2008 Napisano 25 Stycznia 2008 Może na stronie marcoka sa gdzies schematy budowy amortyzatrów? Wiem ze kiedys były i bylo widac co gdzie wchodzi wraz z uszczelkami itp.
MarcinGoluch Napisano 25 Stycznia 2008 Autor Napisano 25 Stycznia 2008 Szukałem manuali ale nic konkretnego nie było. A może ktoś sam odkręcał tą małą śrubkę mocującą pokretło i widział co się tam znajduje?
tobo Napisano 25 Stycznia 2008 Napisano 25 Stycznia 2008 w marcokach ktore mialem uszczelnione byly w ten sposob ze gwint na koncu tloczyska tlumika ktory wychodzi na dole przez otwor w goleni nie jest zabezpieczony przed przeciekaniem - za to uszczelkę ma sruba ktora nakrecalo sie na ten gwint. w miejscu styku nakretki z golenia znajduje sie rower w ktorym osadzony jest oring. regulator tlumienia jako taki raczej chyba nie posiada uszczelnienia jako ze trzymanie go na imbus to trzpienia tlumika nie zapewnialoby dostatecznej szczelnosci.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.