pr0 Napisano 25 Stycznia 2008 Napisano 25 Stycznia 2008 Drodzy forumowicze, Może pamiętacie mój poprzedni temat dotyczący kół. Wiele z tamtych postów okazało się pomocnych i po selekcji wybrałem 1 model DT swiss fabryczny oraz 1 składanka. Koła będą użytkowane w szosowych maratonach w rowerze klasy MTB. Składanka: Piasty: DT swiss Hugi 240s Szprychy: DT swiss revolution [czarne] Felgi: DT swiss 4.1 Nyple: DT swiss alu [czerwone] CENA 399 EURO LUB XR 1450: http://www.dtswiss.com/Products/Wheels/XR-...-1450-rear.aspx CENA 399 EURO Jak widać na korzyść gotowców przemawiają szprychy płaskie (czy to naprawdę tak dużo daje?...), złożenie przez producenta, waga [35gram lżejsze] a także że dopiero co się ukazały na rynku. Korzyści składanki to: Wybór elementów których oczekuje: kolor czarny całego zestawu (co jak co ale koła za takie pieniądze POWINNY się chociaż podobać), sprawdzone elementy a co za tym idzie łatwość serwisowania. Co jak co ale szukam piast model XR 1450 od dobrego tygodnia i nawet ich sprzedawca nie wie gdzie mogę dostać pod niego części lub całą piastę gdy owa mi strzeli ... Poza tym no name w takich kołach?... Do kół XR 1450 odrzucające działa także to że nigdzie nie ma podane czy są to wersje disc only czy V-braki też są dopuszczone. Koła American Classic odrzucam z powodu wycieniowanych bębenków i niefabrycznych mało popularnych części oraz głośno działających zapadek. Który komplet byście wybrali ? Czy warto rezygnować z czarnej kolorystyki na korzyść 35 gram i ... no właśnie czego ? szprych ? Ponoć te XR 1450 też głośno tykają ... Może użytkownicy owych piast wypowiedzą się o jakości 240s i tego no name? Ewentualnie rozważam jeszcze te koła: http://www.dtswiss.com/Products/Wheels/XR-...1480-front.aspx Pozdrawiam.
andrej Napisano 25 Stycznia 2008 Napisano 25 Stycznia 2008 Z tymi piastami w XR 1450 to tak jak z mavickiem-gołej piasty nie dostaniesz co absolutnie nie znaczy że jest to "jakiś no-name" . Pozdrawiam
pr0 Napisano 25 Stycznia 2008 Autor Napisano 25 Stycznia 2008 Nie chodziło mi przez no name słabą jakość ale problemy wynikające z późniejszej exploatacji kół. Jestem w kropce bo koła muszę zamówić w do poniedziałku. Mało tego - nie wiem czy te XR 1450 to Disc only czy V-braki też są. Skierowany jestem raczej pod składaczka póki co. Pozdrawiam
krzysiekmz Napisano 25 Stycznia 2008 Napisano 25 Stycznia 2008 XR 1450 sa tylko pod tarcze. Za 400 euro mozna zlozyc super kola a co wazniejsze takie jak sie chce czyt. wyglad, waga,specyfikacja. Pozdrawiam.
pr0 Napisano 25 Stycznia 2008 Autor Napisano 25 Stycznia 2008 Dzięki bardzo za odpowiedz! Przez nieuwagę prawie bym je wziął bo sprzedawca w niemieckim sklepie podał mi je jako alternatywa składanki ... Dopiero na stronie DT Swiss nieprawidłowości zauważyłem. To w takim razie 1480'tki czy składanka na tym co się da?
krzysiekmz Napisano 25 Stycznia 2008 Napisano 25 Stycznia 2008 No ja bym skladal bo za 400 euro mozna super kolka zlozyc. Pozatym widze ze masz Lucyferka. Jak takie srebrno-szare kola by wygladaly z czarna ramka?Jak kupa. Wiadomo nie mozna patrzec tylko na wyglad ale bez przesady. Pozdrawiam.
pr0 Napisano 26 Stycznia 2008 Autor Napisano 26 Stycznia 2008 Hehehe . Dużo w tym prawdy chociaż i tak go strasznie oszpeciłem dodając sztywny cieniutki widelec do tak masywnej ramy [20"]... Chyba tak zrobię właśnie zrobię. Mało tego, na składankę dostałem 30 euro zniżki + darmowa wysyłka co jeszcze bardziej mnie utwierdza w ich wyborze. Poza tym każdą część z osobna można łatwo wyrwać . No to super, w poniedziałek robię zamówienie i czekam na kuriera Dzięki pozdrawiam.
pr0 Napisano 31 Stycznia 2008 Autor Napisano 31 Stycznia 2008 No cóż... na chwilę przed zamówieniem dostałem taką propozycję: Składanka: Piasty DT swiss Hugi 240 Szprychy DT swiss revolution [czarne] Felgi: DT swiss 4.1 Nyple: DT swiss alu [czerwone] CENA 329 EURO Jak myślicie ... czy warto dokładać 70 E do s'ów ? Podsumowując: XR 1480, Składanka na 240s czy 240 hugi ? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.