Skocz do zawartości

[8276g]Marin Indian Fire Trail


krzysiekmz

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jedna kaseta i lancuch. Mozna sie bawic w 2 kasety i 2 lancuchy ale tu juz sie ta zabawa konczy. Trzeba jezdzic a nie ciagle cos wymieniac. Pozatym tak mi sie to sprawdza ze nie ma takiej potrzeby.

 

Moj Sid to model z 2001 moze 2002 roku. Dwie komory- pozytywna i negatywna i to by bylo na tyle ;) 0 regulacji. Na podjazdach pompuje, wybiera tylko wieksze nierownosci. Mam go dopompowanego dosc sztywno wiec malo komfortu. Nowsze Sid-y to juz inna sprawa oczywiscie. Fox z automatyczna blokada moze byc ustawiony odpowiednio od terenu szybko i bez kombinowania z cisnieniem. Jesli juz zacznie wybierac wieksza serie nierownosci to jest naprawde jak maselko po czym znow sie usztywnia. Sid wybierze pierwsza wieksza nierownosc ale potem juz trzepie jak na sztywnym-chyba ze pojawi sie jeszcze wieksza nierownosc niz ta pierwsza:) Ogolem ciekawe to jest. Na maratony czy wyscigi te niecale 300g wiecej warte jest dobrze dzialajacego widelca. To taka odp. na szybko bo mozna by sie jeszcze rozpisywac:)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nyple kupione w komplecie ze szprychami. Do szprych CX-ray daja czarne nyple. Ja kupujac spytalem czy czasem nie maja czerwonych bo Sapim tez takie ma w ofercie. Okazalo sie ze maja i bez problemu na takie zamienia. Nyple maja specjalna budowe dzieki ktorej ukladaja sie w obreczy pod wymaganym katem zamiast ''siedziec'' prosto co powoduje wyginanie sie szprych. Kupione w www.starbike.com

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość R3surrection

są fajne zestawy hamulców ok 200gr klamki/ramiona kosztoują ok 1200zł

ostatnio widziałem allegro, pasowałyby jak ulał :)

tak z ciekawości ile ważysz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslalem ze jest najlzejszy :)

 

Tak na marginesie to nie o to chodzi. Dla mnie wciaz nie wydaje sie lekki ;) Teraz kazdy gram zaczyna kosztowac i to sporo a mam jeszcze full-a do zlozenia i rower dla drugiej polowki. Jezdzi mi sie swietnie jak wazy 8400g jak i kiedy wazyl o 1000g wiecej dlatego mania to dobra nazwa dzialu....

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Aktualna Specyfikacja:

 

Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - 0g

Brake: (Front): (Hamulec Przedni) - Shimano DX (alu bolts) - 176g.

Brake: (Rear): (Hamulec tylny) - Shimano DX (alu bolts) - 171g.

Brake Levers: (Klamki) - Avid sd5 (alu bolt) - 147g.

Cables: (Pancerze i Linki) - Alligator I-link - 68g.

Cassette: (Kaseta) - Sram PG 990 11-28 - 231g.

Chain: (Lancuch) - KMC X9 SL Gold (108 links) - 247g.

Computer: (Licznik) - Polar CS100 - 0g.

Crankset: (Korby) - Shimano XTR 2007 (2*9) - 756g.

Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano Lx (alu bolt) - 123g.

Derlr. (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano XTR Shadow RD-M972 SGS - 180g.

Fork: (Widelec) - 2004 Fox F80X (piwoty,star-nut, polar sensor, base plate) - 1649g. // Rock Shox Sid (alu piwoty,star-nut,polar sensor,base plate) - 1352g

Frame: (Rama) - Marin Indian Fire Trail Team Only Edition - 1554g.

Grips (Gripy): Owijka Specialized Bar-Phat (S-Wrap) + Bar plugs - 24g.

Handlebar: (Kierownica) - Syntace Duraflite Carbon 580mm 9* - 121g.

Pedals: (Pedaly) - Crank Brothers Egg Beaters C - 297g.

Seat: (Siodlo) - Tune Speedneedle - 97g.

Seatpost: (Sztyca) - Lite Carbon 27.2*350mm - 111g.

Seatpost Clamp: (Zacisk Sztycy) - Lite Carbon - 10g.

Shifters: (Manetki) - SRAM Attack Shorty (alu srubki) - 167g.

Skewers: (Zaciski kol) - No Name - 66g.

Stem: (Mostek) - Ritchey WCS 100mm (tuned) - 123g.

Headset: (Stery) - Cane Creek S-8 - 93g.

Tire (Front): (Opona Przednia) - Michelin Xcr Dry 2 - 496g. / Schwalne Furious Fred 2.0 - 312g.

Tire (Rear): (Opona Tylna) - Michelin Xcr Dry 2 - 490g. / Schwalbe Furious Fred 2.0 - 322g.

Tubes: (Detki) - Maxxis ultralight - 187g.

Wheel Front: (Kolo Przednie)

-Hub: (Piasta) - Tune Mig 70 - 72g.

-Rim: (Obrecz) - No - Tubes ZTR 355 - 366g.

-Spokes: (Szprychy) - Sapim CX - ray - 140g.

-Nipples: (Nyple) - Dt alu - 9g.

-Rim Tape: (Opaska) - Tasma izolacyjna - 6g.

Wheel Rear: (Kolo Tylne)

-Hub: (Piasta) - Boplight Race - 209g.

-Rim: (Obrecz) - No - Tubes ZTR 355 - 372g.

-Spokes: (Szprychy) - Dt Revolution - 141g.

-Nipples: (Nyple) - Dt alu - 9g.

-Rim Tape: (Opaska) - Tasma izolacyjna - 6g.

 

Suma: 8276g.

 

Niedlugo update a w sumie inny projekt. Waga zdecydowanie ponizej 8000g...

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez na mostku mozna urwac z 25 gram... Tylko smica z karbonowa kierownica. Choc uwazam ze powinna dac rade.

Poza tym jak Ty ta tasme izolacyjna robiles? Mi wyszlo 3 gramy na kolo :D A robilem tylko otwory, kazdy dwa razy. Ale przy slickach i cisnieniu 6 bar detka bardzo mocno wlazila w te dziurki. tasma sie rozciagala. Teraz zrobilem tak samo jak wtedy ale Power Tapem i jest juz o wiele lepiej. Tez wciska ale o polowe mniej. Power Tape'a polecam ciac ostrym nozem bo nozyczkami to porazka.

 

Poza tym co tam takie drobiazgi jak tasma. Wymien te pedaly :P Waga mocno niepasujaca do tego roweru :)

I jak tam sztyca? Leciutka jest musze przyznac. Nie boisz sie? Ile wazysz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mostek tez idzie do wymiany. Mysle nad Syntace f99 lub Rotor s1 tyle ze to oversize a kierownicy na razie nie mysle by zmieniac.

 

Tasmy mam podwojna warstwe dlatego wychodzi wiecej.

 

Pedalka juz wymieniam z rok hehe. na razie jeszcze chyba zostana chociaz moze mnie podkusic ale to jest wydatek niemaly.

 

Sztyca jest swietna. Zero problemow, skrzypienia, trzaskow. Waze 65kg. Wykonanie jest na bardzo wysokim poziomie. Do nowego projektu myslalem o sztycy/siodelku full karbon ale wyniosloby to ok. 500euro wiec odpuscilem. Moze kiedys sie uda...

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak 65kg to mozna sobie pozwolic ;)

Z tasma nadal nie wiem jak masz :P Bo ja tez mam podwojna warstwe :P Chyba ze chodzilo o to ze dwa razy wiecej niz ja czyli 4 warstwy :P

Co do kiery to fakt, za dobra by ja zmieniac :D A jak sie sprawdza giecie 9 stopni? Masz porownanie do bardziej "prostej" kiery? Bo ciekaw jestem czy to odczuwalna roznica jest i czy na + czy na -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...